Mag ik jullie voorstellen:
Mijn hond
Het nest is naar oude schilders vernoemd.
Hij heet officieel Herwildy’s Mondriaan, maar ik heb als roepnaam Xandor
Betekend beschermer dus ik vond dat wel mooi.
Verder mag ik hem 1 januari ophalen! Dus goed begin van het jaar he!!!
@beps: gats meid je laat me weer schrikken…Bah!!! Goed dat je volgende week meegaat voor de uitslagen!
@MK: 160 euries! kun je leuke dingen voor kopen!
@viva: mooie lampen gekocht!
@mexx: leuk gehad in noordwijk met M en fam.
En toen blank! iedereen fijne avond!
Ik ga dromen van mijn lieverd! hahaha
Ooh wat een mooi beestje!! Zeker een goed begin!
owh wat een schatje! en alweer flink gegroeid sinds de laatste foto’s! oowwwwhhh lieeeefff
Ohhhhh wat een snoeppie!!! Ik Jan me voorstellen dat je flieft bent!!
MK: mooi bedrag om uit te geven idd
Doodmoe om 21.30 m’n bedje in gedoken, dus ja de slaap is een btje op hihi
Ff lekker in bedje wakker worden, en dan de laatste week vh jaar in
Beps : jeetje dat is een tegenvaller dan he, vooral omdat jullie vonden dat het zo lekker ging. Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen
Viva : jij alle rommel weer de kamer uit en nu 3 nieuwe lampen er in, toch weer een heerlijk sfeertje dan he, alles schoon en mooie verlichting
Roanna : jij alle bank en andere zaken weer geregeld zodat je met een gerust hart het nieuwe jaar in kan, lekker gevoel
Bloem : jij vandaag naar Amsterdam om een hoop vrienden van over de hele wereld te ontmoeten, veel plezier en misschien vind je ook nog wel een cadeautje voor zaterdag. Ja parfum is altijd flink aan de prijs he
Jac : lieve hond, begrijp dat je graag wilt dat het snel 1 januari wordt
MK : jullie ook fijne feestdagen gehad en alles bij elkaar opgeteld een aardig bedrag gekregen om uit te geven aan leuke/mooie dingen, veel plezier met het uitgeven ervan
Mexx : jij volgens mij vandaag weer een heerlijk daagje vrij, geniet er saampjes van
Trl : jij zou ook wel een klein beetje minder willen gaan werken om wat meet tijd met C door te brengen. Hoop dat dat je in de toekomst gaat lukken
Goedemorgen meisjes.
Mk dat is een leuk bedrag daar kan je zeker wat leuks van kopen.
Ja de lampen zijn voor in de woonkamer.
Jac wat een snoesje zeg en ook.al zo snel dat je hem krijgt.
Beps wanneer krijg jij poezekind ?
Bloem idd parfum is gewoon heel duur, heel soms heb je wel eens een leuke aanbieding.
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??![]()
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
Viva,die lampen heb ik ook gezien,vind ze erg mooi.
beps,nog nieuws of gaat je zus vandaag bellen? Sterkte.
Bloem,idd geurtjes vindt ik ook zo duur.Veel plezier in Amsterdam
Mexx,nog wat leuks doen op je vrije dag?En hoe gaat het met M verveelt hij zich nog niet als jij aan het werk ben? Hoe vond hij de kerst ?
http://img.tapatalk.com/5354c5c4-c924-b58c.jpg
Het is zo’n lekker ding.
mogguh ladies
te moe, dus dan maar 1 uurtje later naar amsterdam. ga met de fyra, 2 eurootjes duurder maar scheelt me 50 minuten in reistijd en overstappen
en trouwens, ik ging voor make-up, daar kun je voor 15 euro soms wel iets leuks kopen, maar niet in die winkel! achterlijk duur allemaal 40 euro hier, 90 euro voor 1 doosje van dit… uiteindelijk dus nix voor mezelf, maar een extra kadootje voor mn paps gekocht. was vast het enige in de winkel onder de 20 euro! ha (en dat was wel een geurtje)
Zus gaat vandaag bellen naar neurologie, en indien nodig met mama haar internist om te zien of hij dan maar daarheen moet gaan… Maar we gaan verder stappen nemen,…
Viva: Poezekind komt deze maand, of halverwege of aan het eind. De ‘mama’ wil even kijken wanneer ze er aan toe zijn. Nu lopen ze door het huis daar, met de honden en het kind, dus gaan ze ‘weerstand’ opbouwen voor als ze hier komt…
Dat ziet er zo uit hihi
Liefffffffff
Ze is de schrik uit het nest: Onverstoorbaar en gaat haar gang zeg maar…
Zo benieuwd hoe ze het hier gaat doen
Goedemorgen ladies.
Mooi updates gemaakt, dus sluit me daar volledig bij aan.
@Viva: Ik had gisteravond dat foldertje op tafel liggen en wilde nog vragen welke het waren geworden, maar ik had gister ff geen zin meer om in te loggen en dacht… vraag het vandaag wel ff en zie hier… Hardtstikke mooi lamp zeg. Ik vind die bruine met die kroonluchter erin ook wel mooi, maar zag bij de Gommo een nog mooiere en goedkoper. Maarja… eigenlijk heb ik ze nog niet nodig, alhoewel… je wilt weleens verandering he!
Daaraan merken we dat we niet meer werken, want krijgen nu van niets en niemand bonnen meer. Ahhhhh…siewig. lol2 Nee hoor… maar vond het altijd wel leuk.
@Beps: Oh, beter zo dat er vandaag even verder werk van gemaakt wordt en hopenlijk werken ze daar ook een bietje mee.
@Bloem: Nog niet weg…:dag: Ik moest eerder altijd als ik in Parijs was, even wat kopen bij Sophora wat kopen en deed dat meestal in dat ondergrondse wc onder het Louvre en toen in franks. Al was het maar een oogschaduw. Hahaha. Maar het is inderdaad geen goedkope winkel.
@Raak: Ja, dat komt ook dat kokkie al bij jaren terug de IN* zit, vanwege hij ook bij de post had gewerkt en daar zijn geld van de aspergeboer stalt, maar de rekeningen bij mij komen, dus even alles over zetten. Ik wist niet eens dat je nog zelf geld kon storten, lol2lol2 zolang ben ik al niet bij een bank binnen geweest. Ja, om de kalender te halen.
@MK: Joh, dat zijn zeker nog leuke bedragen om wat voor te kopen. Ben beniewd wat het gaat worden.
@Jac: Ziet er echt mooi uit. Mooie hond! Heb je ook weer wat voor te zorgen.
Ook dat poesje van Beps vind ik zo cute, maarja… zoals jullie wel weten… ik heb zelf niets met dieren, maar vind ze altijd wel leuk om te zien bij een ander. Vooral dat poesje van Beps. Zo’n lief snoetje.
Zo, even koffie opdrinken en dan showeren. Laterssss. Fijne dag all. :dag:
Lees net dat het rommelt in Kusadasi al 2 aardbevingen geweest.
Oh jee, hopelijk valt het mee
Zus heeft alles gesproken, 5 jan krijgt hij weer een halve ltr aftappen. Dit zal best vaak gebeuren omdat hij zulk dik bloed heeft. Tevens gaan ze dan eea onderzoeken en krijgt hij zn intake bij de internist. Er moet ook een diëtiste komen die zowel zijn suiker als zijn ijzergehalte in de gaten houd(Voorbeeld: Voor zn suiker mag hij elke week 2 sneetjes brood met appelstroop, maar dit is voor zijn ijzer absoluut verboden!!!) dus… de molen draait weer
@TRL: Ik heb er nog niks over gehoord en/of gelezen.
@Beps: Nouja… het begin is er zullen we maar zeggen. Er wordt nu aan gewerkt en dat zal even puzzelen worden voor de dieetiste, maar dat komt vast goed.