Beps ben het helemaal met roanna eens, maar ja puzzelen en puzzelen voordat het dan allemaal weer strak in het gareel zit daar gaat wat tijd overheen.
Hier hetzelfde met paps, die heeft een heel laag hb gehalte moet dinsdag met hem op audientie komen bij de arts in het verzorgingstehuis…nou ja het zal wel, ik krijg hem toch echt niet mee naar een ziekenhuis om een darmonderzoek te laten doen, want dat is wat de arts wil…ik ga wel mee hoor maar het wordt niets dat wet ik nu al.
Ik net sunniewebbie gebeld, drama tijd om te vertrekken vanaf amsterdam met transje, dus nu gebeld vertrekken vanaf rotterdam jawel 10.30 uur wel met onur air maar dat maakt ons allemaal niets uit…rotterdam is dichterbij, betere vliegtijden met die kleine…dus de boel omgeboekt. terug zijn er nog geen tijden bekend, nou ja we zien wel. het is zo bij zo terug op amsterdam omdat op zondag er geen vluchten naar rotterdam gaan van sunniewebbie.
Scheelt ons ook nog eens 90 euro, nou dat is de taxi op de heenweg hahahaha…een geluk bij een ongeluk dus.
@raak
Niet allemaal gekregen pas gekregen hoor. We krijgen ze voor de kerst van kantoor en die van vorig jaar lagen er ook nog. Verder sparen we bonnetjes bij iedere tankbeurt en die kunnen we, als we er heel veel hebben, inwisselen voor irischeques. Ik vergeet ze vaak mee te nemen en dan loopt het zomaar op.
@roanna
Net bij het tuincentrum tafellopertjes en een mooi bord/schaal gekocht. De eerste bonnen zijn dus uitgegeven.
@beps
Wat een lieverdje!!
Je zus aan het bellen geweest, er gaat dus aan gewerkt worden.
@viva
Mooie lampen hoor! En nu veel betere vliegtijden, prima geregeld dus.
@bloem
Naar Amsterdam om veel mensen te ontmoeten, dat zal vast gezellig worden.
goedemorgen, ikke straks naar Belgie, laatste werk voor dit jaar
MK : oh dat is leuk, vergeten bonnen, ik vind ook nog weleens van die kaarten met geld erop van div. winkelketens. Dat was voor jou dan leuk winkelen en al een deel kunnen uitgeven aan leuke spulletjes
Beps : gelukkig wordt er nu aan gewerkt bij J en laten we hopen dat er een oplossing voor gevonden wordt. Witje ziet er schattig uit !
Bloem : hoe was het gisteren geweest ?
Viva : jij je reis kunnen omboeken naar Rotterdam en nog geld overhouden ook, goed gedaan meis !! Mooie lampen voorbij zien komen en een schattige kleindochter !!!
Trl : heb nix gehoord over aardbeving en heb het ook gevraagd aan F maar die wist ook van nix
Mexx : hoe is het nu bij jullie, verveelt M zich een beetje of gewoon homesick??? Moet je gewoon veel knuffelen hahaha
Roanna : jij nix met dieren, ik had vroeger voor de kids ook allerlei huisdieren maar nu niet meer, krijg de kriebels van de rommel die ze maken hihi
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
was vanmorgen zeker nog niet wakker
MK : van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een heerlijke dag van met je prachtige familie xxxxxxx
Bloem : ook voor jou de felicitaties op deze speciale dag, maak er ook iets moois van of ga je misschien iets speciaals doen ???
Trl : ah ok dinsdag al, dan zal er gelukkig niets ernstigs gebeurd zijn
Thnx ladies. Gisteren was wel leuk alleen achterlijk druk en ik ben al niet zo dol op amsterdam. Meeting was wel gezellig met de dames. Treinrit ging ook erg fijn. Was binnen 1 uur thuis alleen kost wel een godsvermogen dat ov
@ MK jij ook een finne verjaardag namens mij. Happy birthday for the birthdaytwin
Ik begin elk jaar meer en meer een hekel te krijgen aan mn verjaardag. Vandaag ook nog werken. Bah gelukkig heb ik hier niet zoveel collegas die me willen feliciteren. Al is een volle FB wall wel leuk
**Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel mooie en vooral gezonde gewenst en voor vandaag… een fijne dag. ** Ik dacht… je was nogal aktief te laatste tijd en bloemen zul je al wel genoeg krijgen vandaag, dus ik geef maar een bon. Hihi.
MK: Jij ook van harte gefeliciteerd metje verjaardag en ook jij nog heel veel mooie en vooral gezonde jaren gewenst en voor vandaag een hele fijne dag met je gezin.
Nouja… het is nog rustig hier vandaag en de afgelopen dagen en heb ook nu niet veel te melden.
@Raak: Toch nog even werken en als het goed is, zit het er dan voor dit jaar op? Enneh…het zal niet hard gelopen hebben met die duizenden ijs/sneeuwkrabbers he. lol2 Nouja… wie weet wat we nog krijgen en anders mooi voor de volgende winter. Werkse nog vandaag!
@Viva: Nou, dat hebbie mooi geregeld zo. Het zou mij ook geen re*t uitmaken met wie of wat ik vlieg en je ziet het, voor transie wordt altijd/meestal extra toeslag gevraagd en niet alleen bij sunnieweb en zo hou je nog mooi geld over. :cheer:
Verder iedereen een hele fijne dag weer en vast tot ergens wel weer. :dag:
Mk en bloemmie happy birthday to you. Happy birthtday to you happy birthday happy birthday happy birthday to you. Ipv een bloemmetje een liedje voor jullie gezongen. Fijne dag voor jullie. Maak er wat van.