Turkish Tea Time 2011

:hungary:Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Verslapen…het hele weekend is C vroeg wakker en nu schrok ik om half 8 pas wakker…

Goedemorgen all :kus:
Bloem : nog moe, nu werken en dan naar de sportschool
Trl : oeps verslapen, komt goed

Hier ook weer de rust weder gekeerd. J&H net richting Amsterdam. Hij heeft wel een heel groot jasje uitgedaan. Maar we hebben hem nog. H is echt sterk! Echt heel tof dat te zien…
Zo ook richting Amsterdam, J moet vanmiddag bloedgever wederom. Benieuwd hoe dit verder verloopt…

Wij hebben een topavond gehad, teveel gegeten, zeker teveel gedronken haha… Maar ohhh wat was het gezellig

Iedereen een dikke :kus: te druk momenteel, geen tijd om een ieder direct te antwoorden :slight_smile:

:dag:

Mexx : :dag:

Mexx,:dag:

Leuk weekend gehad Mexx??

Goedenmiddag. :dag:

Verder even niet veel te melden. Dus ook maar even :dag: Schapjes net gedaan, even naar de markt geweest, even naar de bank voor het een en ander. Alles weer even geregeld, dus alles weer op orde.

@Beps: Goeie berichten over J&H. Hopenlijk mogen ze zo nog een poosje mee.

Laterssssssss :dag:

Ja toppertje! :wub:

Beps fijn hoor dat het zo goed gaat.
Tlr verslapen en blij dat de dagen weer voorbij zijn.
Mexx ook weer terug !!
Roanna zaken op orde gesteld kan maar weer gedaan zijn.
Bloem moe aan het werk.

Wij gezellige dagen gehad en nu weer terug naar de orde van de dag hubs moet alleen vandaag en morgen werken dus ik nu hier de puinhopen aan het opruimen. De kerstboom er uit alle was wegwerken ect. …dus ben nog wel ff bezig

Nou vandaag met J naar het ZH geweest, hij moest nog een halve ltr bloed laten afnemen ivm dat hoge ijzergehalte…ik ben me rot geschrokken. Zijn bloed is zo dik, ondanks de bloedverdunners, dat ik echt schrok!!! Het loopt gewoon niet, het kruipt!!
Dus ik ga ZEKER volgende week mee naar het ZH voor de dagverslagen!

toch weer een beetje spannend dan, hopelijk helpt het aderlaten een beetje en de bloedverdunners… toch wel weer spannend.

ikke morgen naar amsterdam, naar van gogh museum en meeting met een heleboel meiden vanuit HEEL de wereld, leuk dus.

Aderlaten helpt (hopelijk) alleen om het ijzergehalte omlaag te helpen. Bloedverdunners slikt hij dus al ruim 3 wkn, maar nog steeds is het bloed dikker dan honing…
We gaan het zien, Zus gaat, in overleg met mij en moeders, morgen weer bellen met vragen naar de div artsen, en anders schakelen we zelf een internist in…

@Beps: Ik kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent en er bij wilt zijn volgende week… Jeetje… als ik het zo lees… vond ik het ook al eng. Hopenlijk is daar wat voor! Dat zal toch wel!

@Bloem: Oh, wat leuk. Heeft onze zoon een tijdje terug ook eens gehad toen Disney Parijs 15 jaar bestond en heel veel van over de wereld die er ooit gelijktijdig met hem hadden gewerkt, er ook probeerden te zijn.
Heel veel plezier morgen!

@Viva: En? De zooi al weg? Hebbie weer ruimte. lol2 Ik laat het spul nog even staan, maarja… dat is zo minimaal, dat je niet eens merkt dat er wat staat, maar na oud en nieuw gaat alles weer in de doos en zak.

Fijne avond all. :dag: Oh ja… Jac… leuk beesies hoor. Ben benieuwd naar je foto’s.

He gets beps wat een schrik zeg…vreemd dat ze niet gelijk actie ondernemen.
Roanna hier binnen alles weer weg.

Net ff naar karw*i geweest zag leuke lampen in de aanbieding en ik had ook nig stickers voor 20% korting en nog vvv bonnen van hubs zijn werk. Dus ikke blij heb er mooi 3, gekocht

De kerstdagen weer achter de rug, de één blij en de ander juist niet. De één heeft het uitgebreid gevierd en de ander juist weer niet. De één thuis, de ander juist uit huis. Wij hebben ieder geval gezellige dagen gehad en lekker gegeten. Vandaag weer aan het werk geweest. Nu 2 dagen vrij en dan mag ik vrijdag nog een tijdje.

@viva
Alles alweer aan kant.

@beps
Dat klinkt niet fijn dik bloed, heel goed dat jullie daar achteraan gaan.

@bloem
De cadeau’s waren goed in de smaak gevallen, alles was dus op tijd binnen?

@trl
Naar Plopsa geweest, C enorm genoten zeker.

@raak en mexx
Gezellige dagen gehad aan zee.

@jac
En was het een lief hondje?

@roanna
Dat klinkt een beetje eng van je schoonzusje. Sterkte voor haar en jullie!

@viva
Dat is nog eens leuk shoppen. Ik heb gisteren mijn vvv bonnen bij elkaar gezocht, was inmiddels een bedrag van 160 euro bij elkaar. Dat wordt dus tijd om ze eens uit te geven.
Zijn het lampen voor de kamer?

Wow @MK 160euro is veel! Kun je lekker voor sjoppen
Niet alles was binnen, zou3 kadootjes moeten hebben maar zag het al aankomen dat er 1 (nog steeds niet) binnen is. Dus vrijdagavond mn bonnen van de sephora in gewisseld had 15 euro, nou daar kun je echt nix mee! Davct aan een geurtje voor mezelf, nou nee hoor. Goedkoopste was 40 euro. Alles zo achterlijk duur!! Uiteindelijk nog een luchtje kunnen vinden ter compensatie als kado. Nu wachten tot het andere kado ook komt. Heb nog verjaardagskado nodig voor vriendin van mn broer. Is de 24e jarig maar viert t zaterdag. Nog ff nadenken dus.