Zo het was zoooo rustig… ikke thuis…
Lekker met Rubbie niets doen. Ook eens een soort van kerstvrij!!!
IEDEREEN FIJNE DAGEN TOEGEWENST!
hier ook lekker rustig. Morgen gaan we uitgebreid eten, nou ja uitgebreid dan komt broer met familie.
Ook wel eens lekker hoor moet ik zeggen gewoon niets doen.
Nou nogmaals fijne dagen!
heerlijk nix doen idd. heb van de week dvd besteld van umoja film + concert. staat heerlijk aan
(@beps allemaal nieuwe/onbekende nummers erop!!)
heb me net lekker gedoucht, gescrubt, gebodylotioned etc. nieuw jurkje aan met jasje, ik herken mezelf bijna niet meer terug als ik in de spiegel kijk. tis soms nog steeds wennen want ik mn hoofd ben ik nog steeds over de 100 kilo, maar in t echt niet meer.
@ viev, raak en anderen, hebben jullie dat ook, dat je soms in de spiegel kijkt en nog steeds je oude beeld ziet?
anyways, ben benieuwd wat de familie ervan vindt. en kadootjes!! jaja vanavond kadootjes!!, ben benieuwd of de nino’s hun kado’s leuk vinden en wat ikzelf krijg natuurlijk!
heujjj
Zo dan… lekker getukt, hapjes gegeten… filmpje gekeken heerlijk relaxed!
Fijne kerstdagen allemaal meiden!!! Groetjes van Turkish liefdes topicccc xxxxxxx
Zo en nu naar bed. Morgen alles klaarzetten, nog een lekker taartje maken en dan ben ik er klaar voor: de visite!!!
Trusten all
gezellig!
wij kadootjes gedaan, en gegourmet… ppfpff zit behoorlijk vol… en ben moe… poeheee!
goedemorgen meiden …tweede kerstdag…vandaag de hele bubs hier eerst lekker brunchen bij een restaurant daarns naar huid en vanmiddag aan de amuse die ik zo ga voorbereiden… En dan zit het er weer op voor dit jaar. Iedereen en fijne dag toegewenst en een dikke kus
bloemmie dat beeld heb ik ook hoor en ja vind mezelf ook nog steeds te zwaar…anderen vinden dat niet hoor. Ben ook super kritisch waar ik vroeger niet naar keek zie ik nu zitten. Pak in de winkels ook standaart nog te grote kleding.
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??![]()
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
Zo wij ook weer wakker. Hier de laatste dingen in huis doen, en dan lekker optutten en de fam ontvangen
Iedereen een topdag weer!!! :kus:
Ook goedemorgen. :dag:
Wij ook de 1e kerstdag goed en rustig doorgekomen. Zijn een poosje naar de achterhoek geweest. Maak me alleen een beetje zorgen om die ene zus van kokkie. Die schijnt al een paar keer achter elkaar blackouts te hebben gehad… ook wel naar de dokter geweest, maar die zegt dat het symptomen van een (lichte) tia kunnen zijn. Ze is nu erg onzeker en durft niet goed auto te rijden, omdat ze onlangs ook verdwaald is, terwijl ze die weg moet kunnen dromen. Maargoed, van de week krijgt ze een uitgebreid onderzoek in het ZH, dus hopenlijk komen ze er achter wat het is geweest of wat ze heeft.
Vandaag komt de dochter hier en nouja… de zoon is er al, dus gaan vanmiddag/avond met z’n 4tjes lekker even bakplaten. Heb net alles ervoor klaargemaakt. Vlees in de knoflook en ketjap en dergelijke en voor de rest gewoon alles kant en klaar. Lekker makkeli!
Kokkie loopt hier ook te hoesten en proesten en voelt zich ook al niet zo lekker. Pffff…
@Bloem: Oh, bij mij is dat andersom. Ik zie juist zoveel oneffenheden aan mezelf. Vooral als ik in mijn blootje voor die grote badkamerspiegel sta… Nou, ik zal maar niet zeggen wat ik dan van mijn eigen denk. :mad:
Maarja… jullie en met name jij zijn ergens anders voor bezig en dan zal het toch best wennen zijn. Maar… helpt het nu ook waarom je ervoor mee begonnen bent? Heb je nu minder of helemaal geen medicijnen meer nodig?
En? Was de familie blij met je kado’s? En jijzelf? Wat heb jij gehad? Je was toch zo benieuwd.
@Beps: Jij ook klaar voor vandaag. Hele fijne uren met je visite. Als J&H erbij zijn, doe ze de groeten van ons.
@Viva: Jullie ook een hele fijne dag. Toe maar… eerst brunchen en dan ook nog amusen. Ik zou al vol zitten van de brunch. Hihihihi. Maargoed, geniet er lekker van meid.
Alle anderen… jullie ook nog een fijne dag gewenst, wat jullie ook gaan doen. Gewoon een boerenkool/stampot buffet kan ook lekker zijn hoor!lol2
Fijne dag all. :dag: En dan te bedenken dat in andere landen ( zoals b.v. Frankrijk) het helemaal geen 2e kerstdag is en weer gewoon moeten werken.
:kus: All!
mogguh
belgie toch ook? een grote vracht koekjes van ons is daar vandaag afgeleverd…
@ viev gezellig brunchen! ik heb nog steeds best wel een grote damesmaat maar er past meer, nu moet ik echt kritisch zijn, voorheen kocht ik kleding omdat het pastte, nu past er veel meer, maar kan nie alles kopen he?
@ roanna, ja dat voor de badkamerspiegel snap ik wel hoor! hahah dat heeft volgens mij iedereen. ik heb lichtjes op mn fiets gekregen, glazen (aangezien ik er te weinig heb nu met de vaatwasser) en nieuwe koptelefoontjes voor de iphone. was ik erg blij mee, want was precies wat ik wilde hebben.
de jongens waren ook super blij met hun kadootjes en dat was wel leuk om te zien. ook super lekker gegourmet natuurlijk,… mmhh
vandaag naar vrienden. eigenlijk niet zo’n zin in, want ben best moe, maar als ik er eenmaal ben is het wel ok denk ik. onderweg ff kijken of ik ergens lucifers of aansteker kan scoren, want mn gasfornuis-aansteekding heeft het begeven. al op de 24e, dus ikke 10 minuten voor 6 naar de winkels om een nieuwe te kopen, maar die doet het nu ook niet meer…
net ff bij de buurvrouw een aansteker geleend om een kaarsje aan te steken, en daarmee het fornuis. maar ik heb alleen waxine lichtjes in huis, die branden 4h, dus dan heb ik morgen nix om mn ontbijtje te kunnen maken. maar moet denk ik wel lukken bij een benzine pomp toch?
owh ja
@ roanna, ik heb echt wel baat bij het dieet. alleen is dat minder makkelijk te meten. ik voel me beter, heb meer energie, minder buikpijn, minder toilet-paniek aanvallen en voel me goed. de bloedwaarden waren in sept. nog niet geweldig, maar ben wel 1 tabletje minder gaan nemen. deze maand nog een x bloedprikken en kijken hoe het er dan voor staat, dan misschien weer 1 minder… hopelijk
hier 2de kerstdag ook voorbij!!
Net heerlijk foto’s bekeken van mijn nieuwe aanwinst. Morgen ga ik er naar toe en dan zal ik ook even foto’s maken. En dan zal ik ze er even opzetten.
Morgen eerst weer werken helaas hahaha
Iedereen fijne avond!!!
Gelukkig ze zijn weer voorbij…Ikke blij ![]()
Bloem,jij mooie kadoos gehad.
Iedereen verder lekker gegeten en gedronken.
Wij vandaag naar Plopsaland geweest,niet druk was goed te doen.Morgen gelukkig weer werken.
Hello, wij ook weer thuis, was een geweldige kerst geweest en vandaag nog even langs mijn moeder en daar ook naar de kerstvoorstelling geweest, nu moe op de bank, zal vanavond geen latertje worden :))))
Beps : nu aan het kerstdiner met de familie
Bloem : was ook een geslaagde kerst met leuke wederzijdse cadeaus. Ik heb ook als ik voorbij een ruit of zo loop dat ik denk : ben ik dat ?? en in de winkels heel herkenbaar koop ik dingen waar ik nu in verzuip
Roanna : jullie gisteren naar familie geweest. Wat vervelend zeg voor de zus van kokkie, vooral als ze zich nu zo onzekervoelt
Trl : leuk naar Plopsaland geweest, en nu blij dat de kerst voorbij is
Jac : morgen weer werken, ja helaas moet het potje weer gevuld worden he
Viva : jullie ook een fijne kerst gehad en vandaag ziet er ook weer leuk uit, toppie
Mexx : nog aan het genieten in Noordwijk, heb je niet gezien hoor hihi
hiero ook moe, ppfffff ff nog een uurtje lezen en richting bed, morgen ook weer werken.
Goedenavond ladies.
Zo, ik denk iedereen de kerst wel een bietje goed doorgekomen zo te lezen. Wij ook. Hebben heerlijk gegeten en onderling wat presentjes uitgedeeld, (bonnen) en ik dan die oorstekertjes. Kreeg alleen die ene er niet meer in, dus morgen even mijn schoonzusje vragen, want kokkie vind dat eng om door te drukken.
@Bloem: Dat zijn zeker mooie kadootjes. Iedereen weer tevreden dus. Tja… dan weer een medicijn minder, is dan toch maar mooi meegenomen. Fijn dat het dieet dan toch helpt en gelijk een paar maatjes minder maakt!
@Raak: Jullie ook weer fijne dagen in Noordwijk gehad en nog even langs je moeder geweest. Heerlijk dat je dat nog kunt zeggen.
@TRL: Ja, gelukkig zijn deze dagen weer om he!! :cheer: Toch nog een leuke dag bij Plopsa gehad. Leuke foto’s ook weer op FB daar van!
Zo, heb de poes weer op stal gezet en de oliebollen maar weer tevoorschijn gehaald. Is het nu weer tijd voor!
Iedereen, die morgen weer moeten werken…werkse weer. Voor zo, weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:
mogguh
ugh een kort nachtje… moet ook geen boeken lezen buiten de vakantie om! te laat naar bed, te moe.
anyways, vandaag weer werken en kijken of ik nog eens een keer in de sportschool kan belanden. mis het…