@roanna: ookvanuit hier nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! 45 jaar dat is tegenwoordig een hele prestatie @beps: druk druk druk @bloem: mooie jas gescoord! WOW rose!!! leuk leuk! @linda: nog 1 dagje werken, zal wel druk zijn met de kerstboodschappen. @raak: heb je het nog koud of???
Ik nu lekker uitgeslapen tot 8 uur hahaha geen sport want sportschool zit dicht.
En nu op lekker achter de compie hahaha
Jac : ja joh echt nog steeds kan ik niet warm worden, bah en hier schijnt echt wel een :zon02: nu, dus ga straks maar even de stad in, ff kerstsfeer snuiven
Oh… hartelijk bedankt nog voor de mooie bloemen en felicitatie’s. Ik dacht dat ik de afgelopen tijd wel zo nu en dan een hint had gegeven, maargoed… ik ben zelf ook heel slecht in onthouden, dus neem jullie niets kwalijk. lol2 lol2
@Raak: Ja, wat een weertje nu he. :zon02: Hier ook!! Moet je zeker even doen. Eventjes de koude kerstsfeer proeven.
@Jac: Ja, wat een tijd is dat he… maarja… niet altijd rozengeur en maneschijn hoor, maarja… waar wel!!! Lief en leed gedeeld in de afgelopen jaren, maar we zijn er nog, dus mogen dankbaar zijn en dat zijn we ook.
Wij komen net terug van de supermarkt en hebben nu alles wat we nodig hebben en het vlees voor de bakplaat kon ik alsnog bestellen, omdat de vleeswagen om 13.30 uur nog een keer zou binnenkomen met vers vlees. Heb alles bij de Plasmarkt besteld, omdat je het daar helemaal zelf kon samenstellen, vanwege hier geen… varkensvlees gegeten wordt. Mag het om 4 uur op komen halen. Btw… gewoon met ons eigen gezinnetje op 2e kerstdag hebben we gister besproken.
Vanaaf uitgenodigd bij onze familie uit de straat. Morgen gewoon een rustdag en dan 2e kerstdag een vreetdag.lol2
Verders gewoon als alle andere dagen hoor. Zal blij zijn als het 2 Januari is.
Fijne dag meiden en Beps… werkse nog even en Raak: Heel veel plezier met je familie in Noordwijk. :dag:
@ roanna ook namens mij gefeliciteerd. 45 jaar is wel echt heel lang. top gedaan hoor al die tijd!
@ raak nou ja, ik had natuurlijk die skijas, voor de koude buitenbaan in finland gekocht. herenmaat XL. nu ook een skijas, maar damesmaat XL
gaap net wakker maar nog weinig zin om iets te doen, maar zal wel moeten…
Beps : werkse morgen
Bloem : och tuurlijk je skijas, ja dat zal nu dan wel een kleiner model geworden zijn he
Jac : wat een dotjes
mexx : hotels van oranje zit ik altijd
Iedereen een superfijne kerstavond !!!
:NETHERLANRaak: 25 t/m 26 december Noordwijk :NETHERLAN
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
Namens mien man en mezelf willen wij jullie ook een vrolijk kerrtstfeest wensen. Wat jullie ook gaan doen vandaag… een hele fijne dag en geniet van alles en van elkaar.
Wij gaan straks even naar de achterhoek en morgen hier thuis aan de bakplaat met dochter en zoon en dan zal ik blij zijn dat het weer om is.
Voor jullie allen die mij zo dierbaar zijn:
Leuk plaatje, maar ben zelf zo blij dat die sneeuw hier NIET ligt. lol2