Turkish Tea Time 2011

Hehe,… ik dacht al dat je nooit meer een hondje nam ;)!!!

Ik ondertussen de haren in de prut… straks ff douchen en dan TVOH kijken…
Morgen weer om 7.20 richting werk :frowning:

@beps: ja beps dat klopt!! Echter na lang zeuren en kijken op de site zijn we overstag gegaan hahahaah. 27 December gaan we kijken. Zondag komen er nieuwe foto’s erop dan zal ik even een foto plaatsen.
We mogen hem nu ook meenemen maar de fokster wil het liever niet vanwege het vuurwerk. De pup moet dan wennen aan nieuwe omgeving plus het vuurwerk die er nog eens bijkomt. Dus vandaar het nieuwe jaar! Echt ben super blij!!! :slight_smile:

@raak: koud he brrrrrrrrr
@Mexx: net leuke foto’s gezien op FB!! Leuk hoor en veel plezier in noordwijk
@bloem: en hoe waren je dagen van je nieuwe job?
Verder weet ik het niet meer, maar morgen ben ik heerlijk vrij en dan lees ik even bij!
Dan uitgebreider reactie

hoi hoi

@ jac gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!! gaaf!! vind ze zoooo lief en geweldig als ze pup zijn! wowwieee! leuk

@ cyn heel veel plezier in Noordwijk, gaan je ouders ook mee of is het alleen jij en M?
@ raak net thuis en weer weg, ook jij veel plezier maar we zien je vast wel weer

hiero moe! niet normaal. eerst vanochtend gewoon gewerkt. was wel druk om alles voor 2 uur af te krijgen maar was wel leuk. heb mn 1e foto’s gemaakt en mn 1e mock-up van enkele verpakkingen gemaakt. ben niet zo goed in knippen en plakken met de schaar en vouwen op een lijntje maar volgens mij was het wel ok. daarnaast gewoon het werk wat ik altijd al deed, maar was leuk. daarna een ellelange receptie… pff en kerstpakketten uitdelen duurde gewoon dik een uur. ik mocht wel een kerstpakket aanvragen maar had het niet gedaan, vond het zo stom omdat ik er pas 1 week werk en nog niet eens officieel, maar kreeg wel een half staatslot, dus daar wilde ik toch wel eventjes op wachten.
had mn ouders gebeld of die naar mn huis wilden gaan, binnen 5 minuutjes was de bel gefixet dus ben weer blij. mensen kunnen weer aanbellen!

daarna ben ik meteen naar de stad gegaan. extra koopavond. en ben geslaagd voor een nieuwe winterjas. voor het eerst sinds ever een vrouwenmodel. wel de grootste maat nog steeds maar dat boeit me niet. hij is fel roze en ik vind em erg mooi. hij zit nog een beeeetje te strak dus misschien op de fiets niet fijn, maar dat zien we wel. nadeel is nu wel dat mn oranje fiets gigantisch vloekt bij mn nieuwe jas! hahaha. maar kon em niet laten hangen, bij de kassa bleek ie nog eens 50 (!!) euro goedkoper dan ik op het prijskaartje had gezien en dat was al een schappelijke prijs voor zo’n jas, dus helemaal blij. heb net mn oude (nou ja, februari) op marktplaats gezet dus ben benieuwd of ik er reacties op krijg. heb geen ervaring met kleding via MP verkopen en weet niet of mensen er nog behoefte aan hebben met de sales in de winkels nu, maar goed, we zien het wel. misschien past mn pa of mn broer em ook wel…

helemaal happy dus, maar wel mega moe! iedereen lekker in kerstsferen aan het geraken? lekker de hort op om gezellig samen te zijn

@ beps bruin? eigen willetje? ik vind de mode niet zo geweldig allemaal. tis heeeeel veel grijs deze winter, vind het allemaal een beetje saaitjes wat er qua kleding in de rekken hangt.

Zo dan Bloemmie. Wat een dag.

Meiden ik ga zo naar bed tot morgen

Net effe bijgelezen, was veel weinig blijven hangen, ik morgen nog 1 dag werken en dan heb ik er deze week weer opzitten, volgende week wat minder werken

@beps: weltrusten en tot morgen

:dag:Zo, alweer een klein uurtje thuis van de wok. Twas lekker en weer gezellig. Nu op naar de 46 jaar. Pffffffffff…:cheer:

@Bloem: Zo, hee… dat was mooi mazzel hebben dan. Nouja… mag ook wel een keertje toch.

@Jac: Nou, gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.

@Beps: Weltrusten voor zo en werkse morgenochtend.

@MK: Jullie ook fijne dagen gewenst. :dag:

@Linda: :dag:

All… weltrusten en tot morgen weer.

@roann: gefeliciteerd met julie 45-jarig huwelijk!

@Linda: Heel hartelijk bedankt Linda.

@roanna: let niet op de typefouten haha

Oh ja… nog even vertellen. Vandaag las ik op FB een berichtje van een kennis van mij, die zijn zus zou een dezer dagen een baby krijgen. De 2e en het zou een meisje worden volgens alles ( echo en dergelijke) en iedereen en ze beviel een week eerder dan uitgerekend. Nouja, op zich normaal, maar heeft een zoontje gekregen. Vond het eigenlijk best leuk voor hun, want ze hadden al een meisje. Hihihi. Wat een verrassing!!

Lieve dames van ttt ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012 toe.:kus:

groetjes Mutlu

@Mutlu: Oh, wat lief van je. Jullie natuurlijk van hetzelfde gewenst en met name jij ook een heel goed uiteinde en een goed begin, maar eerst… fijne kerstdagen gewenst.

Ohhh Roanna… gewoon vergeten… ben TE erg… Gefeliciteerd meis(en Kok…) En hier nog (iets te laat maar toch)

Als nog gefeliciteerd!!!

Zo nu alles hier klaar. Als ik het niet heb, dan heb ik het niet in huis… jammer…
Nu werken, daarna gezellig eten en op naar de kerk…

Weinig tijd dus vandaag: Misschien nog even anders tot morgen …

goedemorgen all
Roanna : oeps dacht dat je uit ging eten voor de kerst alvast maarre het was gewoon JULLIE trouwdag en nog wel de 45e !!! hoe hou je het vol ?? hahaha
van harte proficiat nog en dat er nog vele mooie jaren mogen volgen voor jullie
oei dat zal wel een verraassing geweest zijn tijdens de bevalling, hoop niet dat ze alles al in het rose gemaakt hadden thuis :slight_smile:
Jac : leuk vooruitzicht gezinsuitbreiding in het begin van het nieuwe jaar, mooi begin dan
Linda : voor jullie ook heel fijne kerstdagen en volgende week iets minder werken, zal idd overal wel een gekkenhuis zijn
Beps : bij jou staat alles er klaar voor, nu aan het werk, vanaaf naar de kerk en dan kan het feest beginnen
Bloem : het begin bij je nieuwe baan is gemaakt en dat zal best even wennen zijn maar komt vanzelf goed en na 1 week een kerstpakket vragen zou ik zeker ook niet doen. Gisteren met de extra koopavond ook nog eens geslaagd voor een dameswinterjas en ook nog voor een mooie prijs. Rose en rood gaat prima samen hoor !! Ben wel benieuwd wat voor een jas je had dat ie nu misschien je vader of je broer zal passen, was vast geen damesachtig modelletje dan lol2lol2
voor iedereen alvast een fijne kerstavond met familie en/of vrienden of lekker met z’n 2tjes :dag:

Mutlu : meis vergeet jou gewoon in mijn update, ben ook niet gewend dat je hier post he :slight_smile:
Hartelijk bedankt voor je lieve wensen en uiteraard hoop ik dat je ook fijne dagen zult hebben met je familie om je heen en dat het nieuwe jaar jou het geluk zal brengen dat je zooo verdiend hebt :kus::kus::kus:

:NETHERLANRaak: 25 t/m 26 december Noordwijk :NETHERLAN
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Roanna,nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.Oww wel leuk dat het dan toch een jongetje is,gelukkig hadden ze al een meisje dus zullen ze vast niet veel nieuwe meisjes dingen in het voren hebben gekocht.

Raak,alvast veel plezier in Noordwijk.

Trl : dankjewel, voor jullie ook heel fijne dagen en probeer gewoon een beetje om kerst heen te denken :kus: