Nou ik denk dat ik iets verkeerds gegeten had op de kerstlunch(mn manager had er ook last van nl…en die heeft ook maag/gal problemen!)
Ja meiden, zalig geslapen en nu… ff niets
Nou ik denk dat ik iets verkeerds gegeten had op de kerstlunch(mn manager had er ook last van nl…en die heeft ook maag/gal problemen!)
Ja meiden, zalig geslapen en nu… ff niets
@viev owh lekker vakantie!!
@ mexx hahaha standje hopeloos, daar krijg je dat van ![]()
@trl ja dat hebben ze volgens mijn wel. Maar ff kijken als ik hier wat langer werk.
:cheer::cheer:GEFELICITEERD!!!:cheer::cheer:
Wow dat is goed nieuws beps! Lekker hoor
Zo dames Rubbie is weer thuis, zo lekker saampjes een hapje eten… helemaal goed
Mijn kerst kan niet meer stuk…
Viva: Rubbie ook, nog komende nacht, dan 9 jan naar de Eftelaar voor de nieuwjaarsreceptie en dan pas weer werken…Heerlijk lekker mn huspup thuis
Goedenmiddag dames.
Velen van jullie… hartelijk bedankt voor de leuke kaartjes en wapjes die ik steeds krijg. :cheer: Ik beantwoord ze wel gewoon, want weet niet hoe je die via de foon moet doorsturen, maar zo is het ook goed toch!!
Oh, ikkkeee oooook vakantie nu en mijn hubsebuserupsie ook. Oh…dat hebben wij altijd al, dus altijd mooie kerst. lol2 lol2
Nee hoor meiden… het is jullie allen van harte gegunt, want jullie werken er het hele jaar zo hard voor, dat jullie dit wel verdiend hebben. Geniet er lekker van. Dat doe ik ook hoor!
Ik zei vanmorgen nog tegen Kokkie… als ik straks 65 ben, ga ik ook weer proberen een paar uurtjes per week te werken in de supermarkt. Heeft nu geen zin, omdat we er dan financiel niets mee opschieten en dan wel weer. Zitten ze op mij te wachten? Dat weet ik niet!!! Momenteel werken er (bijna) alleen maar oude dozen achter de kassa bij b.v. de Dokamart, maar …het kan ook maar weer een loze kreet van me zijn hoor, maar toch!!! You never know!! lol2 Duurt nog wel even!!
Er zijn zelfs uitzendbureau’s speciaal voor 65+ers… Wie weet kunnen die je nog helpen!!
Nu… nu aan het werk…(kijken of ik een hardcopy krijg van het contract)
Beps :van harte proficiat met je contract
Trl : hoef nix te wassen of uit te pakken, heb geen bagage bij me, alles daargelaten tot 17 maart!!
Bloem : nog ff op zoek naar het juiste ritme op de fiets
Jac : posten komt wel weer hoor
Roanna : jullie saampjes ook vrij
Viva : jij nu lekker lang vakantie
MK : bij jullie ook alles al vakantie ?
Mexx : heeft een fout velletje de laatste tijd
@Raak: Allereerst… welcome back. :cheer: Fijn dat je er weer bent. Zal weer even wennen zijn, maar dat went snel genoeg en ach… je (lege)koffer staat alweer klaar voor de volgende reis. Nu op naar de feestdagen.
@Beps: Ja, dat weet ik. Mijn overbuurman werkt ook al zo’n 2 jaar voor zo’n uitzendbureau. Ik moet nog 2 jaar wachten en misschien tegen die tijd denk ik er weer heel anders over, maar het lijkt me wel leuk.
Jij werkse nu.
@Mexx: Had ik jou gefeliciteerd. Waarmee? Nou, dat jullie ook geboekt hebben en het nu vast staat. :cheer:
@TRL: En? Kon het nog veranderd worden? De prijs van je reis bedoel ik!!
@ Beps,
van harte gefeliciteerd met je contract :cheer::cheer::cheer::cheer:
Wij zitten te kijken voor een weekje turkije voor begin april, zouden dan naar Alanya gaan i.v.m het betere weer. maar heb geen flauw idee welk hotel daar goed te doen is… jullie ideeën…?
Raki welkom thuis meis…hahahah alles achter gelaten gelijk heb je, hier heb je toch niets aan je bikini hihihihihi…maar nu denk ik een jetlag van hier tot tokio, dus kallum an he.
Roanna ach meis wie weet wat je nog tegen komt tegen die tijd.
Beps op zoek naar de hard copy van je contract…zo is dat hebben is houden.
Geen idee wat je zoek, duur, goedkoop. luxe . gezellig ik heb geen idee…laat maar horen:wub:begin april is wel heeeeeeeeeel vroeg hoor, dan kun je het treffen maar ook net niet zeg maar.:vak02:
Roanna: haha thanks! :kus:
Ach ja en ik heb vakantie, nou ja vakantie ik hoef niet te werken, maar eerst de kerst nog en gisteren telefoon van parnassia voor paps, die weigert verzorging en medicatie, dus hoe nu verder…het tehuis wil hem eigenlijk platgooien met antidepressivia zodat het een zombie wordt lekker makkelijk dus. Maar gelukkig wil de pychiatrisch verpleegkundige daar niet aan. Ik heb nu dus toestemming gegeven dat paps als hij geen medicatie wil het dan maar niet krijgt.
(hij moet toch ergens dood aan gaan sorry het klinkt heel cru zo dat bedoel ik niet zo) maar om die man nu als een zombie in de stoel te laten zitten vind ik ook niet nodig. pfffffffff…en zo rommelen we voort…
we zoeken een vakantie van max 1100 euro, all inclusieve… We kunnen niet later, met transavio mag ik tot 34 weken vliegen en arki tot 28 weken, daar hangt het vanaf…
@ wendy owh spannend nog ff met z’n tweetjes weg voordat jullie twee, jullie drie wordt
@ viev awh lekker vakantie en je hebt wel gelijk hoor, misschien trekt hij wel weer bij en wil hij het strax toch weer, die chemische zooi is de makkelijkste weg maar of dat makkelijk is?
@ raak welkom terug al was je net zo aanwezig als anders. al t spul daaro gelaten, groot gelijk.
@ roanna en weer terug voor een paar uurtjes in de week als mevrouw de hostess in de catering? wie weet woon je dan weer anders en denk je er weer anders over…
mn mams wordt morgen geopereerd aan d’r carpale tunneltjes syndroom, ben benieuwd of ze rust houdt…
hiero ff aanpassinkje
:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
Roanna,nee helaas niet,niks aan te doen,volgende keer maar wat langer wachten dan ![]()
Heb het vandaag nog anders geprobeerd, want ik vind dat jij en zo dus vele anderen gewoon gestraft worden omdat jullie zo vroeg waren! Echt belachelijk!
maar ook dat heeft niks uitgehaald… :mad:
@bloem,
Daarom willen we nog even een weekje samen naar de zon, wilde eerst naar jamaica maar dat red jacco qua dagen niet… Ik ben vanaf eind mei tot half september vrij, dus tijd zat… Alleen de luchtvaart maatschapijen denken daar anders over…!
Cyn,helaas,kan jij verder toch ook niks aan doen… Ik heb nog nooit zo vroeg me zomervakantie geboekt hahaha en dan blijkt het dus toch nog goedkoper te worden.Zal vast wel ergens mee te maken hebben,vorige week een flitskorting en nu staat er nog een extra flitskorting bij
dankjewel dames, ben weer thuis nu, vanmiddag vanuit de auto gepost, dochter en vriend en kleinkids langsgeweest, zoon gisteren met vriendin mooie bloemen en drank neergezet, nooit weg natuurlijk alhoewel ik eigenlijk even geen eten en alcohol meer kan zienlol2lol2
Viva : ja zijn altijd moeilijke beslissingen he, wij willen echt ook niet dat mijn moeder een kasplantke wordt hoor dus zeggen ook nee tegen die zware medicijnen. Ja hebben nu wel een jetleg, vannacht natuurlijk niet geslapen dus om zsm weer in me ritme te komen gaan we rond 22 uur naar bed en hoop er dan meteen door te zijn enne nee verwacht hier geen hittegolf voor 17 maart :))))
Wendy : lekker er nog even tussenuit in april, groot gelijk
Trl : ja pech hebben is dat dan he, ik had, dacht ik, heel goedkoop geboekt naar Bonaire voor maart. Nu stunt air berlin met prijzen voor rond de 350 euri
Bloem : succes voor morgen met je moeder
Roanna : ja me koffer is snel gepakt in maart, zal wel een waslijst van A komen wat ik mee kan nemen in 2 lege koffers lol2lol2