Turkish Tea Time 2011

Ja dat zei M. ook al inderdaad… Dus gaan we dat doen… :smiley:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Ik heb te vroeg geboekt,zie dat me reis nu weer goedkoper is geworden :frowning:

TRL: ze hebben inderdaad de flitskorting nog hoger gemaakt… Ga het wel even proberen hoor! :wink:

Mexx,dat zou mooi zijn :slight_smile:

fietsen is best leuk… als het niet zo hard waait tenminste… zal wel gewenning zijn ofzo :tssk:

zo meiden ik heb jullie verwaarloosd!!! SORRY!!!
Maar ben de laatste tijd erg druk geweest. En mijn taks is bereikt! Maar goed nog even door en dan 2011 VERGETEN!!!pfffff

Heb niks gelezen, probeer weer iedere dag aan te wippen :wink:
Iedereen een dikke KNUFFEL!!!

@jac
Niet een heel gelukkig jaar voor jou.

@bloem
Nu op de fiets naar je werk, hoe ver woon je bij je werk vandaan?

@beps
Alles zeer, sterkte ermee.

@mexx
Vakantie nu definitief, heerlijk hoor!

@roanna
De kerstcadeautjes in huis, wanneer komt je dochter met de kinderen?

@viva
Hoe is het met de tv, ben je al iets verder?

@raak
Laatste dagje alweer, dat is snel gegaan. Goede reis!

wat een weer zeg… de regen blijft maar met bakken tegelijk naar beneden stromen.
net ff langs de garage geweest, rare alarmlampjes en beide koplampen stuk
gelukkig snel en goedkoop gefixet en daarna bij paps en mams gegeten. kerstkadootjes ingepakt.

@ MK ik denk dat het 10 minuten fietsen is, maar toch wel 20 minuten bezig met spullen pakken, jas aandoen, fietspakken, fietsen, fiets stallen etc. maar als ik wat meer gewend ben, gaat het vast sneller.

Meiden ik mag het uitspreken: IK KRIJG MN CONTRACT!!! Hopelijk ingaand 1-1, uiterlijk 1-2! Gemiddeld 32 uur per week…YEAHHHHHHHH

Wooooowwww…Beps. Dat is een mooie afsluiter van het jaar. Nouja, je hebt het ook dik verdiend. Gefeliciteerd!! :cheer:

Ik heb even een plaatje zitten zoeken, maar kon niet zo snel een nieuw contract plaatje vinden maar wel deze.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/werken/nieuwe20baan.gif

@Bloem: Echt waar? Was het zulk slecht weer in het zuiden? We hebben het hier de hele dag droog gehad en het was zelfs aangenaam, al zeg ik het zelf, die het toch heel gauw koud heeft.

Ik kan me nog je verhalen van jaren terug herinneren toen met je oranje fiets. Toen deed je alles nog op de fiets. lol2 Hoe heette dat ding ook alweer?

@Jac: Tja… als je druk bent… en we zien je even niet… dan weten we dat je het druk hebt met van alles en nog wat, maar vooral je werk.

@MK: Nee, dit jaar komen de kinderen niet met kerst bij onze dochter maar met oud en nieuw. Ze doen het in overleg om en om en dit jaar dus niet met kerst hier. Maar we komen de feestdagen ongetwijfeld wel goed door. Ben daarom ook wel blij dat het niet zo’n lang weekend is, want ik heb er ook niet zo heel veel mee.

Voor zo… weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@ beps! Jeeeyyhhhh goed man!! en he-he: EIN-DE-LIJK!! maar wel lekker dat het nu dan geregeld lijkt te zijn

@ roanna een kronan, heb ik nu nog, al is het wel zwaar trappen

als ik strax misschien wat centjes heb en ik blijf hier werken, dan misschien deze fiets verkopen en een lichtere aanschaffen. wil ook mn winterjas van dit jaar feb. verkopen en misschien in de sale een nieuwe zien te vinden, was zo duur en dubbel en dwars zn geld waard, maar nog een paar kilo’s en hij is echt echt echt te groot. hij staat nu al af waardoor ik af en toe een koude windvlaag op mn rug heb… maar ja, die centjes he?

@beps
Wat een supergoed nieuws!!! Is die enorme inzit eindelijk beloond!

mogguh

lukt maar niet om op tijd naar bed te gaan en er dus ook op tijd uit te komen… blegh

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Beps,van harte gefeliciteerd SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Bloem,oja die kronan fiets dat weet ik nog wel dat je die aanschafte…Heeft je nieuwe werkgever niet iets van een fietsplan? Wij mogen elke 3 jaar een nieuwe fiets uitzoeken :slight_smile: en krijgen er dan ook nog jaarlijks fietsbonnen bij voor assecoires.

Roanna,idd het was gisteren redelijk lekker weer hier.

Raak,goede terug reis snel wassen en dan kan je weer vertrekken.

Goeiemorgen!!! Weer werke, hele nek zit vast maar goed… Zit lekker in mijn lijf de laatste weken… Not! :wink:

Goedemorgen meiden;

Beps meis van harte…eindelijk een contract…goed gedaan…enne beterschap
Jac aan het eind van je latijn
Roanna heeft niets met de kerstdagen
Raak zal wel in het vliegtuig zitten op weg naar het natte nederland.
Mexx in de kreukel
Hier snotteren en hoesten hij is fijn NOT…de laatste minuten tikken weg…nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie !!! tot 9 januari heeeeeeeeeeeerlijk.
sony gebeld, die gaan de boel in werking stellen maar dan gebeurd pas in het nieuwe jaar…dus wordt vervolgd…geduld is een schone zaak.