Turkish Tea Time 2011

Hi ladies. Goedendag ook. Ik op het werk maar nog geen pc toegang maar lang leve de iphone. Collega is wandelend dr bammetjes eten. Sorry helaas dat gaat echt niet. Sowieso eten en lopen lijkt me niet prettig. Maar met het eten dat ik eet helemaal lastig dus dat gaat em niet worden. Jammer maar helaas. Wel wennen. Mar goed. Kom de dag vast wel door. Maar wilde nog eventjes gedag zeggen dus.

Bloem,succes met je nieuwe baan

Bloem : succes met je nieuwe baan enne lopend eten, nee das echt nix
Beppie : gelukkig met pap en mam alles weer ok, nu jij nog ff opknappen
Roanna : nieuwe laarsjes gekocht en zijn lekker warm. Verwacht je veel kou dan ???
Viva : leuke foto’s en ja van zo’n pruik word je echt gek he, zal van de 60’s party hier ook wel ff foto’s op fb zetten
Trl : jullie fijn weekend gehad ?

@Bloem: Ja, ook nog namens mij… veel succes met je nieuwe job en nieuwe baas.

Uh… lopend eten? Daar speelden we als cateraar juist op in. Daarom maakten we sommige produkten zoals o.a. een broodje gezond zo klaar, dat je 'm gemakkelijk op de hand kon eten en dat deden echt velen. Het ene met het andere veraangenamen zeiden ze dan. Hadden ze gelijk even hun wandelingtje. Persoonlijk eet ik natuurlijk ook liever gewoon even aan tafel. Ook voor de sociale kontakten.

@Beps: Kijk, dat zijn mooie berichten en zelfs je moeder ontdekt wat ze nog allemaal wel kan. Zo zie je maar als de nood aan de man/vrouw komt, kan men soms best nog veel en zo helpen ze elkaar. Mooi hoor!

@Raak: Ja, zet weer eens wat mooie plaatje op FB. Niet op Hyves hoor, want daar zit ik niet. lol2
Enneh… nee hoor. Ik verwacht totaal geen koud weer, maar wie weet voor volgend jaar!!! lol2 Het zou vanaaf wel hier in de provincie gaan sneeuwen, maar gaat over in regen en het wordt deze week 10 graden. Oke, wel een bietje minder dan bij jou daar, maar dat is om weer even te aklimatiseren voor als jullie van de week weer terug komen. Hihihi.

Alssssssssss… het gaat sneeuwen vanavond… ga ik ook proberen mooie plaatjes te maken.

Nee eten doe je zittend en ach. Ff wat tijd voor jezelf is niet verkeerd. Net een uur rondleiding gehad door de fabriek en net pas thuis ook. Wel mega gaaf on dat te zien. Zoveel koekjes niet te geloven! Lijkt me wel gaaf om mn eigen ding te kunnen doen strax en er helemaal voor te gaan maar dat duurt misschien nog wel even.

Bloem,wat en waar doe je nu precies?

@viva
Leuke foto’s!!

@beps
Wat heerlijk dat het zo goed gaat, ik wist niet dat je moeder ook kan rijden, nu wel heel makkelijk.

@bloem
Nieuwe baan, tussen de koekjes??

mogguh

:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Ohhhh ikke ben niet blij!
Vannacht halve nacht wakker gelegen met mn maag…PIJN!!! :retard:… Dus weer een prachtige maagwandontsteking… auwwie

Vandaag Rubbie in limoland. Daar aan het werk, niet zoveel reisuren en meer rusten zeg maar…

Iedereen een topdag!

Beps: beterschap! Balen zo voor de kerst! :frowning:

Meiden mijn woordje optie mag achter mijn naam vandaan! Ik ga het vandaag boeken!!! :cheer: Ook weer wat om af te tellen… :wink:

Beps,beterschap.

Mexx,en wel appartement is het geworden ?

Gewoon hetzelfde als vorig jaar :wink:

goedemorgen, ben helaas ook alweer vroeg wakker, laatste daagje is aangebroken, ga er nog maar even heerlijk van genieten, fijne dag all :dag:

Geniet ervan Raki!!

@beps getver dat is niet grappig!? Medicijnen? Of gewoon rust?

Goedenmiddag ladies.

@Beps: Dat is inderdaad heel vervelend dan. Hopenlijk was het tijdelijk en heb je nu geen last meer van.

@Mexx: Kijk aan. :cheer: Weer een reden om naar uit te kijken. En dan te bedenken, dat dat lekkere ding :wub: nu nog hier bij jou is.

@Raak: Daarom…het is zo weer om, dus geniet er nog maar ff lekker van. Je komt in ieder geval zoals het er nu naar uitziet, met rustig weer terug. Nouja… misschien een bietje regen, maar geen spookweer.

@Bloem: Fijn weer op je werk en even de tijd om te posten.

@TRL: Bij jou ook alles onder controle?

Zo, wij even weer naar de wijkmarkt geweest en koffievisite gehad, dus is de ochtend zo weer om. Net even geluncht en nu lekker niets doen. Leuke kerst muziek op de radio, la, la, la, la, la. Pffff…

Fijne dag all. :dag:

Heb mn pillen ingenomen en denk dat het onder controle is…hoop dat het onder controle is. Ben nu alleen doodmoe! PFFFF heb net al een tukkie gedaan maar knap er niet van op… Vanavond maar meteen na het thuiskomen mn bedje in

@Mexx: Lekker hoor!!! Dat is ook vast zeker dan. Dan weet je dat je die kant weer opgaat als de tijd van gedagzeggen er is…

Owh das goed on te horen. Hiero ook nog zo moe getver. Ben ik niet meer gewend. Vanochtend wel op de fiets naar t werk gegaan

Ik ga misschien mijn tripje boedapest cancellen. Zucht. Zo jammer

Roanna: haha ja nog gewoon 2 maanden!! :slight_smile:

Beps: precies, maakt afscheid een stuk makkelijker!!!

Ennnnn we gaan een dagje Bodrum doen met de auto! Zijn broertje heeft een auto… mis Bodrum echt!!

Is goed te doen hoor met de auto…

@Bloemmie: Je weet wat ik ervan denk: Jammer maar misschien de beste oplossing