Turkish Tea Time 2011

Raak,idd en elke euro is er weer 1 voor wat anders he :wink:

Dacht lekker een beker wedstrijd te kijken op tv,komt er ineens een idoot het veld op die de keeper van AZ aanvalt,echt ongelooflijk.

mogguh

:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Zo ik thuis met DE boodschappen. Het meeste in huis(2de kerstdag hier gourmetten) vlees in de vriezer(laag vorstgehalte kan het lekker lang vers blijven) en dan zaterdag de groenten nog…

@Raak Welkom thuis. Het is weer helemaal omschakelen. Sterkte…

Ik ga toch nog snel kaarten schrijven zo. Dus… wss niet meer voor de kerst, maar ze komen eraan!!

Ik kijk zaterdag nog wel ff wat ik in huis moet hebben. Eet 1e bij mn ouders en 2e met vrienden. Kreeg net mailtjes dat al het bestelde onderweg is dus hopelijk komt het morgen of zaterdag binnen. Best wel spannend

Goedemorgen nog.

Ik doe ook zaterdag de lastminute booschappen nog wel, want we gaan morgenavond toch eerst met het gezin een avondje wokken en spreken daar wel verder af hoe en wanneer, want met mij kun je alle kanten op. Ik ben ook niet zo van de verplichtingen, maar een paar uurtjes gezellig samen zijn en eten is toch altijd wel leuk, maar mag ook best buiten kerst. We zien het wel!! De kadobonnen staan onder het miniboompje. Dus…

@Wendy: Ik hoop dat het nog lukt om wat te vinden voor die tijd dat jullie nog zouden kunnen/willen. Als het warm moet zijn…( persoonlijk zou ik niet te ver weg willen) misschien dan eens aan de Canarische eilanden denken.

@Viva: Tssss… is je vader weer lekker bezig? Heb jij weer vakantie om daar voor weer overal achteraan te moeten? Nou meid, goed opgelost zo, Dan maar zo. Geniet van je vakantie.

@TRL: Oh, best jammer dan he. Maarja… voor hetzelfde geld worden die reizen duurder. Zij doen ook al aan fluctuerende prijzen is mij opgevallen. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen, maar het was te proberen natuurlijk.

@Bloem: Toch een vraagteken bij je reis Boedapest. Dat heeft neem ik aan te maken met je nieuwe werk?

@Raak: Het weertje valt nog mee hier he? Vorig jaar was het erger.

@Beps: Contract al op papier en je pocket?

Nou… verder weet ik ff niets meer. Komt nog wel!! lol2

Ja deels deels. Deels t werk en deels nog steeds geen duidelijkheid over wel of niet een perskaart. Dus nog steeds in dubio

Roanna,ja idd jammer,maar ja net wat je zegt het had ook duurder kunnen worden,en vindt dat ik nog niet duur uit ben in vergelijking met andere operators.

Viva,sterkte met je vader,wat een gedoe allemaal.

Wij eind van de dag de jaarlijkse kerstverloting hier op het werk,ben benieuwd.

Net bewijs van goed gedrag aangevraagd voor contract… en alles is nu in de molen zoals het heet. Maar het komt, zo dichtbij zijn we nog nooit geweest…

Geen kadootjes… en zaterdag moet ik de hele dag werken dus geen tijd… Zo irritant, had mezelf vrij gegeven haha… maar helaas… bosslady wil dat ik werk… nu ja, met wat ze geregeld heeft qua contract klaag ik maar even niet hihi

Bijna de kaarten geschreven…:retard:

:dag: Iedereen een fijne avond!

Beps: had ik je al gefeliciteerd? Anders bij deze alsnog! :kus:

Verder niks te melden, morgen nog werken tot 17 en dan kerstweekend!! :slight_smile: Net een super leuk kerstpakket gehad, dus ben weer blij! :slight_smile:

@ beps vergeet dat contract maar, ze geven jou dat bewijs van goed gedrag noooooit :wink: :stuck_out_tongue:

@ cyn kerstpakket is altijd leuk, toch iets uit te pakken!

@viva
Je blijft bezig met pa…

@roanna
Gezellig wokken met het gezin, leuk en lekker!!

Wij net het kerstdiner op school gehad, de kinderen vonden het weer geweldig. Mooie kleren aan, kerstmusical in de kerk, kaarsjes en kerststukjes op tafel en dan ook nog lekker eten.

mogguh

:dag: geloof dat we werken tot 14h en daarna kerstreceptie. hopelijk ben ik op tijd thuis voor de monteur, die mn intercomsysteem gaat fixen van de flat…

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl

Mexx,veel plezier in Noordwijk!!

morrege…iedereen in kerstsferen
Mk leuk is dat altijd met de kids op school.
Bloem receptie en dan rennen naar huis niet zo een goede combie.
Mexx have fun in noordwijk…misschien kom je raak nog tegen
Roanna gezellie naar de wok…eetse meis.
Hier weer aan de rituelen…maar ben ak bijna klaar 2 verdiepingen al spic en span…al gekookt voor vanavond en de laatste was zit erin. Nu beneden nog en dan.de laatste boodschappen nog.

Wij zo nog ff shoppen. Rubbie moet nog in de kerst(zal een bruine uitvoering worden dit jaar denk ik,… hij heeft er 0,0 zin in…)
Dan nog de laatste kleine dingen en morgen weer werken… Dan gaat Rubbie het huis spik en span maken dus… ikke ook happy!!!

@Mexx: VEEL PLEZIER!!!

en verder…ben ik het kwijt… oh ja:

Bloemmie: Ik gedraag me ‘keurig’ dus…:finger: lol2

Thanks all!! Ik werk wel gewoon nog nu hoor, dus heb nog even te gaan!! :slight_smile:

Goedenmorgen all.

Ik zit nog wel in de doll, maar heb samen met kokkie de beneden verdieping ook al skoon en nu ikke zo zelf even verder met de rituelen boven en dan zijn wij wel klaar voor de kerst. Schapjes komen morgen nog wel, maar eerst vanavond lekker aanschuiven bij de wok. :cheer:

@Mexx: Werkse nog even en dan… heel veel plezier en een fijne tijd met askim en familie in Noordwijk.

Iedereen een hele fijne dag verder, al of niet op kerstreceptie’s en… niet te vergeten… diegenen die nog “gewoon” moeten werken vandaag.

Latersssssssss :dag:

goedemorgen all, ikke druk en nog beetje watterig van de jetlag maar komt wel goed :slight_smile:
Viva : jij bent echt al druk geweest deze morgen, chapeau
MK : jullie een mooie kerstviering gehad met de kindjes
Roanna : veel plezier bij de wok, jij nu nog in de doll
Bloem : hollen en vliegen op deze laatste werkdag, zijn altijd zo’n rommelige dagen vind ik
Beps : jij (bijna) je contract rond en Rubbie geen zin in kerst dus in het bruin
Mexx : nog een paar uurtjes dan mag je weg en kunnen jullie naar Noordwijk
vertrekken, zitten jullie ook op de boulevard ?