Linda & Roanna: bedankt voor de kaartjes!! :kus:
Roanna: wij hadden dus inderdaad een dagkaart!
Is wel te merken aan de voeten hoor! ![]()
Linda & Roanna: bedankt voor de kaartjes!! :kus:
Roanna: wij hadden dus inderdaad een dagkaart!
Is wel te merken aan de voeten hoor! ![]()
Roanna,hahahah ga echt niet de hele dag bij me ouders zitten hahah.scheelt dat C er 2 dagen in de week is kan hij daar ervan genieten ![]()
Vond het zelf ook een leuk idee en C vindt het ook leuk.
Mexx,lekker geshopt bij de Prim*rk?? Las vanmorgen dat er binnenkort ook 1 in apeldoorn komt ![]()
Ik heb de kerstkaarten ook klaar liggen,maar moet nog even postzegels kopen,dus jullie zullen ze binnenkort wel ontvangen
Huh? Wat is Primork? Is dat zo’n €7. winkel?
Nou, als het iets bijzonders is, kunnen jullie allemaal mooi een dagje A’doorn doen. :cheer:
TRL: echt?? Gaaf!!!
Primark is inderdaad zo’n hele goedkope winkel… Kleding vond ik niet zo, wel leuke t-shirts voor mannen en kinderkleding… Maar veel veel leuke hebbe-dingetjes zoals handschoenen (2 paar voor 1,50) oorbellen, kettingen, tassen, schoenen, haarspullen etc etc… ![]()
Ja klopt. Zit weer op t werk. Nie druk. Strax lunchen met ex collega. Ik had hier ook weer de kerstkaarten binnen. Waarvoor dank!! Stuur ze zelf niet-dus sorry maar vind het wel erg lief
Net plotseling een oprisping gehad van het hoesten. Was net op tijd bij de wc maar wel vies. Voel me dus niet op en top.
@beps maar komt zaterdag helemaal goed!! Zin an. Lekker naar blof!
Mexx,idd voor de basis dingen en prullaria kan je er goed terrecht .
Bloem en beps,zaterdag gezellig naar blof.
mogge, pffffff wat een zieken allemaal, blijf denk ik maar lekker hier lol2
Roanna : jij ook al zo moei en zelfs kokkie terug naar bed gegaan. Nou denk dat J het dan ook krijgt want die slaapt nu nog (09.15) hihi
Viva : heerlijk van een vrije dag aan het genieten in de kou
Trl : leuke freubelfoto gezien van jullie op FB
Bloem : jij echt nog niet toppie nu net terug van je lunch neem ik aan
Beps : ook hier nog geen verhalen van beterschap te lezen, jeetje enne voor Blof moeten jullie toch wel fit zijn hoor want dat wordt weer genieten
Mexx : vond de primart het toppunt van de reis door Nl met het spoor, lekker goedkoop prullaria scoren:cheer:
Ikke ga een ontbijtje (lees shake) maken en dan weer van de nieuwe dag genieten oh enne alvast bedankt voor alle kaarten, dochter zegt dat het er veel zijn dit jaar, maarre ik denk net als Bep wel aan jullie maar stuur ze niet want dat is de moeite niet, die komen dan toch veuls te laat aan :kus:
primark zit ook in rotterdam, ja het is er altijd vreselijk druk, hij heeft mooie lingerie en lekkere nachtponnen pyama’s maar voor de rest vind ik de kleding er niets…valt heel klein en loopt tot maat 46. Maar ze hebben idd leuke hebbedingen…ik heb er toen mijn paspoortmapjes ect. gehaald.
Mexx hebben jullie kofferbanden??? Je weet wel zo’n band die je om je koffer heen doet.
Viva: ehm… denk niet meer… zal wel even kijken voor je…
Leuk,krijg je die bij een boeking
??
Viva: heb al even gekeken… maar wij hebben ze niet meer ![]()
Denk t niet haha, heb geen post gehad ;)!!!
Nou heb wel het diepte punt gehad denk ik, maar ik ben zoooo verkouden,…
Pppff heb ook mn diepte punt gehad. Net tijdens de lunch bijna gestikt. Moest hoesten terwijl ik net een hap had genomen. Een hard stukje bacon bleef steken. Kreeg pas weer lucht toen ik het er eigenhandig uitgevist had. Maar toen was ik al bijna blauw aangekopen. Ffff wat een ellende. Nu echt pijn in mn keel en elke kriebel is het signaal voor een verstikkende hoestbui. Fijn
Ik heb ook niets gehad bij het boeken. lol2 Maar ik heb die dingen hier nog wel ergens liggen, maar gebruik ze nooit!
@Bloem: Oh… ik zie het voor me. Ik nog niet zolang geleden gehad in een stukje pinda. Wat kan men het dan benauwd hebben. :mad: Erg is dat dan he!!!
Op het werk aangekomen bleek dat daar pas het echte dieptepunt kwam, midden in een gesprek met een monteur…Ik stikte ook, 5 min paars aanlopen, en uiteindelijk mn maaltijd in het toillet gemikt…BAH!!!
Nu rust, hele avond plannen van monteurs gedaan…
Iedereen in diepe rust…
Oh ja,… misschien een nieuwtje: Ik krijg allemaal papieren te tekenen hier die je alleen maar krijgt als … er … contr…(durf t niet uit te spreken zeg maar
)
act krijgt Beps…nou we wachten af meissie…en beterschap. Klinkt lekker maar niet heus.
bloemmie jij ook beterschap.
Ik heb ze niet die riemen, was leuk geweest maar helaas…moet ik toch naar de vend zeg maar. Wil die dingen eigenlijk om de koffers heen hebben.
Ik vind het zooooooooooooooo kouddddddddddddddddd bah bah bah bah…en dan ook nog al die regen en wind, en het wordt nog kouder.
@ beps jij ookal een hoestbui tijdens het praten… mega erg, en dan denk je dat het wel weer gaat maar t wordt steeds erger… stekker eruit en nie meer doen
en zomaar allerlei papieren te tekenen… wow… durf t idd niet hardop te zeggen maar duimduimduim
ikke was wezen eten bij mn ouders. gaan morgen nog een weekendje naar gent, dus ik heb doggieduty en mn paps had heeeeeel wat te vertellen maar ik hoop nog niet te veel en we zien het wel als er echt iets te vieren is maar heb hier meteen een hele zwik waxinelampen aangezet!
ff gauw farmen en dan naar bed. morgen laatste dagje werken
@Beps: Nou, we duimen weer voor je. Zou eigenlijk niet weten waarom niet!! Zo een als jou, zijn er niet veel en die krijgen en houden ze ook niet zo makkelijk. Succes!
@Bloem: Ook succes op je laatste werkdag daar.
@Viva: Anders misschien ff bij de Actizones kijken. Ach, nouja… wat zullen die dingen kosten. Ik heb ze nog ik geloof van de vakantiebeurs, maar wat ik al zei…heb ze nog nooit, althans niet bij deze laatste koffers, gebruikt.
Oke dan. Ik heb verder helemaal geen hoogtepunten, maar gelukkig ook geen dieptepunten te melden, dus zeg…adios muchatos. Tot morgen.
Weltrusten. :dag:
Ok Bloemmie: Dus paps ook nieuws!!! Duimduimduim… En jij op naar je laatste dag daar! Ik denk aan je :kus:!!!
Ik thuis, zo lekker mn bedje in… en ohhh morgen een kort dagje en dan … kort zaterdagje en op tijd naar… Hihi… Bloemmie!!
jaaa leuk leuk leuk!
ikke ff online wezen shoppen. heb een super kado voor 1 van de nino’s. wilde hij al met z’n verjaardag, gekregen maar was niet de goede, geruild, maar was er niet meer, dus iets anders gekocht en dat wat ie wilde hebben, nooit gekregen. nu zoiets gaafs gevonden
hij wilde een ‘cool’ dagboek met slot, hehe eindelijk gevonden
http://www.kleinezebra.com/categorie/trendy-hebbedingen/hippe-stationery/piraten-dagboek-met-slotje-captain-s-log
dus ben benieuwd wat ie ervan vindt! nu alleen nog iets verzinnen voor de ander… weet wel iets, maar das meer iets voor allebei maar das ook weer zoiets… moeilijk moeilijk. ga morgen ff marktplaats afstruinen om te zien of ik het op de kop kan tikken voor een leuk prijssie
nu slapen