Turkish Tea Time 2011

Thuiszorg loopt al. Mama heeft meer nodig dan papa… Zij moet haar sokken uit/aan, douchen ed… Mijn ‘nichtje’ (Van mn zus, en verpleegkundige) heeft voor ‘haar ome J’ geregeld dat alles al loopt(zaterdag aangevraagd, gister alle acc al in huis)
Vandaag gebeld met de leverancier van hulpmiddelen, even de HA laten faxen… fax gestuurd, en meteen de rollator opgehaald…
Als je de wegen maar kent… zo geregeld :slight_smile:

Super dat het zo goed gaat met paps, blijkbaar is hij dus nog heel sterk! En wat goed dat alle hulp zo snel gaat.

Die hulp is natuurlijk door een verpleegkundige goed aangevraagd… Die voordelen hadden we wel(en je moet soms alles aanpakken wat mogelijk is…)

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 TRL

Beps,mooie berichten over je vader

Hij heeft de nacht goed geslapen. Hij wel…
Ik denk dat ik het nu los kan laten en ben dus doodziek geworden. Ga wel werken, maar koorts, hoesten ed… BAH!!!
Wil niet ook nog weer ziek worden ;)!!!

Goedemorgen.

@Beps: Oh, kiek an. Ik kan me jou wel voorstellen hoor, want ik denk ook dat er dan een hoop stress bij komt kijken en als het dan weer rustig is, krijg je vaak de klappen. Maargoed, zorg goed voor jezelf en anders goed uitzieken even.

Hmmmm…ik zie nu ook een kruisje bij mijn geplaatst kerstbakje. Nouja… ik kan er nu toch niets meer aan veranderen. Waarachijnlijk omdat ik het van een (bleek later achteraf) niet meer bestaande site had gehaald, dat nog bij mijn favo’s stond.

Ik zag trouwens dat er aan de linkerkant onder je nickname geen info meer staan. Nu moet je de items zelf aanklikken. Nouja… ook lekker belangrijk.

Pfffffff…wat een regen vanmorgen zeg. Niet meer normaal. Nou, ik denk dat de rivieren nu wel weer over zullen stromen na al de droogte. lol2

Maargoed, ik ga nog even wat doen en koffie leuten en dan ff weer met kokkie mee naar de TA, voor even wat euveltjes proberen weg te werken. ( nog wat last van drukpunten bij het bovengebit)

Fijne dag all. :dag: Latersssssssssssss …

Hello meiden…vanachter mijn bureau vandaan.
Was weer even spitsuur hierzo, maar goed het is al weer gedaan. Nog een klein uurtje en dan heb ik weekend, en dan volgende week de laatste daagjes werken.
Hier nu een zonnetje maar wat een kloten weer is het geweest zeg vannacht, regenen en waaien niet gezond gewoon.
Beps beterschap hoor…stess, moe ect en dan ben je vatbaar…doe kallum an
Roanna naar de tandarts met kokkie even wat euveltjes wegwerken, H. krijgt in februari een nieuwe dan zit deze er 5 jaar in dus hij mag ook weer happen ect. alles beter dan vroeger, toen moest hij ieder jaar een nieuwe.

goedemogge dames
Beps : paps weer heerlijk thuis geslapen en de zorg al prima geregeld alleen jij nu ff niet in orde. Zal de spanning zijn die er nu uitkomt, gewoon even aan toegeven en dan ben je er hopelijk snel doorheen
Viva : jij net even hard moeten werken, nog een paar daagjes dit jaar….
Roanna : succes weer bij de TA, hopelijk nu voorlopig de laatste keer
Bloem : jij alweer helemaal opgeknapt ?
Hier komt een heerlijk :zon02: op, de rest nog in diepe rust, gaan straks weer een daagje het water op, snorkels en vishengels mee, koelbox met hapje en drankje mee, komen wij de dag wel weer door he lol2

Goedenmiddag.

Zo, ik heb maar weer eens de kerstpoes van (kerst)stal gehaald. Het is er weer tijd voor.

@Viva: H. ook weer in het nieuw volgend jaar. Big smile weer dus. Kokkie moet nu eerst over een half jaar voor gewone controle bij hem terug komen en over 5 jaar kijken ze hoe en wat en als alles dan nog goed zit blijft het zo met eventuele aanpassingen, en anders krijgt hij pas over een jaar of 12 weer een hele nieuwe… maar… laten we wel wezen… zou het dan nog nodig zijn. lol2 Pffff… nog maar niet aan denken!

@Raak: Oh, dat wordt weer vis op de BBQ straks. Lekker drankje erbij… mmmmm… wie doet je wat he!! :cheer: :zon02:

@Beps: Toch nog gaan werken? Hopenlijk voel je je al een beetje beter na inname van alle adviezen. Hihihi.

Nou, verder weinig te melden hier. Gelukkig verder de hele dag nog droog gebleven hier en nu maar weer wachten op de stilte voor de storm.

:dag:

Beps,ook aan jezelf denken he.

Viva,al bijna weer vakantie.

Roanna,kokkie nu voorlopig weer klaar?

Wij vandaag kerstpakket gehad,zaten wel bruikbare dingen in,alleen een fotolijstje waar ik niets aan heb en een dienblad,maar daar heb ik al wat anders meegedaan :wink: . Verder ook maar even de kerstpiramides uit de schuur gehaald voor C.Hij wil nog steeds een kerstboom met rode ballen …

Hey ladies!!

Hoe is het hier?? Hier echt mijn voeten doodgelopen!! :wink: rotterdam, utrecht en zaandam… En dat allemaalop 1 dag!! Nu lekker thuis ik kijk gtst en meneer voetbal… Dus vermaken ons prima! :wink:

:dag: tot morgen!!

Jaa ikkke gewoon gewerkt… snot loopt me nu af, hoest me een ongans maar… ik heb mn 8 uur volbracht, en nog productief geweest ook ;)!!!

Iedereen een kroel, ik ga naar huis

hiero ook snot en hoesten, maar ben nog lekker thuis gebleven vandaag. morgen ga ik wel weer werken. net etentje gehad met het team, soort van afscheid. maar was al gepland dus ook weer raar… waren bij de turk wezen eten
ik heb sigara boregi, peyneri kofte en baklava op… jammie… alleen heb ik weinig geproefd want heb totaal geen smaak meer… nu alleen dus wel naar bed, want morgen weer vroeg op

Bloem : afscheidsetentje gehad en nu moe in bed
Beps : gewerkt maar nog steeds niet helemaal ok
Trl : kerstpakket met bruikbare en niet bruikbare spulletjes en C die nog steeds wacht op z’n echte kerstboom met de rode ballen :)))
Roanna : heeft de kerstpoes weer van stal gehaald, lijkt net pas geleden he
Mexx : heeft zich de blaren gelopen van hot naar her en weer terug
wij lekker heel de dag op het water gezeten, wel tonijn gevangen maar te klein om mee te nemen dus die zwemmen weer rond. Morgen zijn we uitgenodigd voor een beachparty, nu even lekker lui een filmpje kijken

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 TRL

moggel meisjes…het is koud brrrrrr.
Bloem en beps beterschap.
Raak wil geen kleine tonijntjes, dus die hadden mazzel.
Tlr. Kerstpakket al gehad nu dus met c. Gefreubelt.
Roanna bij kokkie alle drukplekken weer weg.
Mexx geen voetjes meer is ook wel erg veel op een dag.
Zo ik lekker vrij vandaag…ga wel zien wat te doen.

Ik ben te wazig om te reageren, dus sluit me totaal bij Viva aan…

Bloemmie: Jeetje jij ook nog steeds snot en hoest??? We moeten het weekend wel gezond zijn hoor ;)!!!

Hier niets te melden dus… tot laterssss

Oh ja… vandaag misschien beginnen met de kerst… hopelijk nog ergens tijd om kaarten te sturen maar anders: Iedereen is in mijn gedachten en ik houd van jullie allemaal…ook als ik geen kaart stuur(en vast bedankt voor alle reeds ontvangen kaarten…)

Ook goedemorgen.

Nou, ik ben ook niet helemaal in orde. Snotteren ( gelukkig niet hoesten) alles doet me zeer en ben moei, zo moei. Zo maar even een paar molletjes achterover slaan. Kokkie, waar ik het helemaal niet van gewent ben, is ook een uurtje terug gegaan naar bed, maar staat nu te showeren. Bah, bah. We kunnen toch niet allebei in bed gaan liggen.

Maargoed, hoor het zoveel om heen, dus nemen maar aan dat het van het butweer komt.

@Beps: Nee hoor. Als je maar zo nu en dan ff aan ons denkt. lol2

@Viva: Inderdaad… alle drukpuntjes weer weggewerkt, maar mag ten alle tijde langs komen, als hij ergens last van heeft.

@Mexx: Oh, maar dat doen we ook weleens hoor met de vrijkaart van de NS en dan overal in en uitstappen. Wel leuk hoor, alleen… ja… s,avonds… bekaf. Hihihi.

@Raak: Jullie weer leuk aan de swing vandaag. Nou, gelijk hebbie, maar denk om je knietjes he. Zijn net weer in orde, dus niet te wild vandaag. Hihi.

@Bloem: Ook niet helemaal in orde, maar nu boel aan het afronden bij je oude werkgever, neem ik aan?

@TRL: Of gewoon de hele dag bij je ouders gaan zitten, als dat kind graag een mooie boom met rode ballen wil. lol2 Trouwens… leuk ding wat jullie hebben zitten frobelen.

Ik bedank ook alvast een paar meiden, waar ik ook al een kaartje van heb gekregen en gisteravond zelfs een heel lief en mooi wapje. :wink: :chin:

Net al een bed verschoont, maar nu eerst is er koffie, lekkere koffie.

Latersssssss :dag: