tlr. Gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijnr dag toegewenst.
Beps wat een snoepie wat een hummel.
Bloem al wat opgeknapt?
Mexx huisje boompje beestje gevoel.
Raak met de dagen in de war zou ik ook hebben.
Roanna lekker in huis aan het rommelen hetis ook geen weer om buiten te lopen.
Ik vandaag knuffeldag maar ook ik blijf binnen je mag je hier wel verankeren wat een storm zeg.
Trl; happy birthday lieve schat!!! :kus:
Trl, van harte met je verjaardag…!
@trl gefeliciteerd met je verjaatdag en nog vele jaren!!
Hiero toch maar ziek gemeld. Ga weer terug onder zeil
Allereerst: TRL!!!
Gefeliciteerd meis!!! Maak er een heerlijke dag, maar nog meer: Een TOP jaar van!!!
Hierbij het behoordende bloemetje:
Iets zonder kerst, dat is zo lekker moeilijk in deze periode(jaja wij krijgen ook altijd een bos met kerst ehhh onze trouwdag hihi!)
Geniet ervan meis
Zo wij een topdag gehad, heerlijk geshopt, gekletst, ontspannen, saampjes geweest, en gekroeld met onze Milliemuis… Heerlijk. Wat een droppie!!! De andere 2 ook trouwens. De lapjes blijft bij hen, en Zjo(Jozef) heeft wel/geen huisje(degene waar hij heen ging wil niet meer zo graag, en mn vriendin wil er niet mee gaan leuren. dan blijft hij ben hen…of bij ons of bij hen, geen andere optie voor hen…)
Ik blijf Rubbie aankijken… maar hij vind 1 genoeg…
Nu op naar pap. Een gesprek met de arts, Pap gaat wel goed trouwens…
Allereerst… want ja… nu kan het, nu mag het…:cheer: :cheer:
@TRL: **VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN NOG VELE GOEDE, GEZONDE EN ZONNIGE JAREN TOEGEWENST. **
MOOI BLOEMETJE HEB JE AL GEKREGEN EN JE ZULT VAST NOG MEER BLOEMEN KRIJGEN, DUS HEB IK MAAR EVEN VOOR EEN KLEIN KERSTBAKJE GEKEKEN. lol2 OMDAT JE KERST ZOOOOO LEUK VIND. ( DUS NIET)
HELE FIJNE DAG VANDAAG EN LAAT JE LEKKER VERWENNEN. XX
http://www.annasanimaties.com/files/annasplaatjes/kerst/kerst-3228.gif
Goedemorgen all.
@Viva: Heerlijk weer aan de knuffel vandaag. :wub: Lekker weer genieten saampjes.
@Bloem: Toch ziek gemeld. Heel verstandig en nu even uitrusten en uitzieken. Beterschap. :kus:
@Mexx: Jullie ook nog genieten van alles en van elkaar :wub: lees ik hier en daar en zo hoort het ook. Maak maar veel plezier.
@Wendy: Nog even langs zien komen. Alles goed meisje?
@Beps: Ja, ja… dat zou jij zeker wel willen. Nou, er ziet er op de foto’s op FB ook allemaal zo cute uit, dat ik me dat van jou wel kan voorstellen en wie weet nu alsnog he!!! lol2 Fijn dat jullie dag ook zo geslaagd was.
Goeie berichen uit het ZH en de rest vandaag. Nou, ben benieuwd of jullie er vandaag wat wijzer van worden van de gesprekken met de doktoren. Succes!
@Jac: Nog steeds moe van al het gewerk en dan toch ook nog de toestanden van sommige collega’s erbij. Tja… dat zijn geen leuke dingen, ook maar hopen voor die mensen dat het ooit goed komt. Sterkte ermee!
@Raak: Die zal nog wel op 1 oor liggen. :zon02: lol2 Die zien en horen we vast straks wel weer. :dag:
Zo, 1e bakkie koffie op en dan zo ff mijn haartjes in de kleur zetten en zo klungelen we inderdaad Viva… maar weer wat aan vandaag. Toch geen weer om weg te gaan, al willen we straks nog wel even naar de Introtuin.
Latersssssssssssss :dag:
Dank jullie wel allemaal.
Roanna,helaas kan ik je kerstbakje hier niet zien,maar misschien vanavond thuis wel
Beps vader mag naar huis!
Dat is super nieuws Bloem.
Trl, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Trl : en nu op de JUISTE dag hihi : van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een superfijne dag toegewenst. Enne ook ik zie het kerststukje van Roanna niet hoorlol2
Beps : prima nieuws !!!
Bloem : beterschap !!!
verder sluit ik me even voor het gemak aan bij de mooie update van Roanna want ga zo dochter van de luchthaven halen ![]()
Fijne dag all enne kijk uit voor de storm, blijf maar lekker binnen :dag:
Pfff hoor net dat er een aanslag is geweest in Luik,tot nog toe 2 doden en tientallen gewonden
Ja meiden, hij gaat hard… je merkt (op wat onduidelijker praten na dan) eigenlijk niet veel meer aan hem. Hij is minder stabiel met lopen(maar ja dat deed hij al behoorlijk, dat sloffen) en hij voelt zich onzekerderderder omdat hij zn evenwicht een btje kwijt is… MAAR… Hij komt naar huis vanmiddag. Eerst moet hij een halve ltr bloed afgeven, zn ijzerwaarde is te hoog, dus minder bloed,minder ijzer… over 2 wkn weer… en zo tot de waarde goed blijft…
En verder: Gaan met die banaan…
H is er erg onzeker over, maar goed, ze wilde m weer thuis, dat krijgt ze dan ook hihi!!!
(we zijn er wel erg blij mee hoor…)
Beps: wat fijn dat paps naar huis mag! :kus:
TRL: ja ik las het… brrr rare wereld hebben we toch! ![]()
uit bed gekrabbelt
@ beps goed nieuws dus! snap wel dat het een beetje eng is, want in het ZkH is er natuurlijk 24/h per dag iemand om te helpen en de shit op te ruimen als dat nodig is (hahah letterlijk & figuurlijk)
kunnen je ouders nu nog extra/andere hulp krijgen??
en die djef… zo schattig ook… ik zou hubs idd nog eventjes aankijken… de balans in huis is natuurlijk al behoorlijk verstoord, dus 2 witjes erbij is veeeeeel beter!!
@Beps: Geweldig nieuws hoor en ja… home sweet home en als ze dan inderdaad hulp ergens bij nodig hebben, dat ze de weg weten te vinden, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Kompallemaalgoeschratje.
Hopenlijk gaat het hem verder goed af en ook nu weer… stap, voor stap.
@Raak: Nouja… ik zie 'm wel, maar zal even kijken wat er eventueel fout is gegaan dat jullie het kerststukje niet zien. De bedoeling was in ieder geval goed!!
Ik heb het net ook op het nieuws gezien van die aanslag… Fijn weer hoor zo voor de feestdagen. :mad:
http://www.annasanimaties.com/files/annasplaatjes/kerst/kerst-3228.gif
Nu dan? Nog niet? Dan weet ik het ook niet meer. lol2
geweldig beps. Ja je kunt hulp inroepen hoor als dat nodig is ik had toen voor mijn vader binnen 24 uur thuiszorg.