Turkish Tea Time 2011

Viva; jazeker! :wink:

Nou wij de auto in de garage afgezet, lijkt mee te vallen, de kosten dan hihi!!!

Op naar limbo-land nu… lekker er even uit, de pubert doet de meiden uitlaten, dus we kunnen echt gaan genieten

Lekker onbezorgd een dagje weg. Ikke helemaal out. Te laat naar bed werd annocht te laat wakker. Heb het idee alaof er een bulldozer over me heen heeft gereden. Keelpijn. Kop vol snot en overal spierpijn. Ugh. Had het idee dat ik ‘moest’ komen werken want druk maar valt mee. Twijfel of ik alsnog naar bed/huis ga

@trl ik begin maandag maar plaats liever hier niet exact wat ik ga doen.

Bloem,dat is al snel.En het was Viva die dat vroeg :slight_smile: .Maar is het zo speciaal dan wat je gaat doen??

Bloemmie PB???

Goedenmiddag.

@Beps: Intussen denk ik al wel in limboland. Veul plezier.

Nouja… jullie allen weer aan het en op het werk en ik klunkel hier thuis wel wat aan. Vermaak me wel. Straks weer ff aan de schapjes enzo. Boeiend leven zo…lol2.

Fijne dag all en wie weet wel weer tot laters ofzo. :dag:

@viva en @trl nee dat niet. Maar ik ga wel wat anders doen. Maar wil gewoon dat soort details niet op het web zetten. Bovendien speelt er ook nog wat anders dus meer details volgen vanzelf

Trl : van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje, hoop dat je een leuke dag zult hebben :kus::kus:
Beps : zal wel ergens in de grotten lopen te struinen, ook jullie van harte met jullie trouwdag en geniet van het kijken naar jullie poesje, nog niet meenemen helaas maar dat komt ook wel weer. Gelukkig vallen de kosten mee met de auto
Roanna : druk druk druk met het boeiend leventje, zo weer boodschapjes doen hihi
Bloem : beterschap hoor en als het niet gaat : gewoon lekker onder de wol kruipen
Viva : jij aan het werk en aan het aftellen tot de kerst. Gelukkig hebben jullie ook dezelfde temperatuur als hier. oeps….had alleen dat . ertussen niet gezien :slight_smile:
fijne dag allemaal :dag::dag:

OMG… ik schrik me een hoedje. Ik dacht huh??? Gefeliciteerd met je verjaardag TRL…lol2 Kijk Raak, jullie lopen zoiezo al een paar uur achter en niet voor, dus had het nog wel even kunnen wachten. Ze is morgen pas jarig! :cheer: lol2 lol2

Nouja… komt vast door die zonnesteek. lol2

@Raak: Welja… bijna hetzelfde luie leventje als jij nu daar hebt heb ik hier, alleen verschillen de temteraturen een beetje. Hahahaha. Enjoy your day. :vak02:

@Bloem: Ik hoor of lees het vanzelf wel een keer waar je heen gaat en wat je gaat doen. Het is in ieder geval iets wat je graag wou.
Btw… als je niet lekker bent… lekker onder wol met je ww zakje en een paar molletjes hoor!!!.

Ik kreeg zojuist nog een wapje ( na een wapje van mij ) van Beps… ze hadden al 1 grot bezocht en genoten volop. Auto morgen alweer klaar, dus die zorgen zijn opgeruimd.

Trl : oeps, daagje te vroeg ik hihi, gewoon morgen nog een keer
Roanna : dacht dat het al de 13e was vandaag, jaja hier staat je verstand dus echt een beetje op 0, heerlijk gevoel is dat eigenlijk wel hoor, je hersenen smelten gewoon weg. Leuke berichten vanuit Limboland, moet zeggen wij vonden het ook echt zo mooi !!

Ik kan me daar wat bij voorstellen. lol2 lol2 Ik denk dat als ik dat zo’n tijd zou zitten, ik niet eens zou weten welke dag en welke datum het zou zijn en dan tegen de tijd dat het weer tijd is om naar huis te gaan… hier en daar eens even zou rondvragen hoe en wat. lol2 Geniet meis!

Wij mogen hier tot nu niet ook niet klagen. Het is beter dan vorig jaar om deze tijd. Vandaag weer een heerlijk zonnetje, maarja… als je naar buiten gaat… wel dikke jas aan en sjaal om, maar gelukkig niet glad, geen sneeuw. Alleen wat ik hoorde op de radio, dat ze voor a.s. vrijdag wel een superstorm verwachten. Het wordt dus ontstuimig weer.

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

@Mexx en @TRL: Mijn vingers jeukten al. Yehhhhhh jullie GAAN! :cheer: :cheer:

wow Trl en Mexx ook geboekt voor Kusa, leuk joh !!

Ehm…ik nog steeds niet hoor! :wink: :tongue:

@bloem: beterschap!! En wat heb je gedaan. lekker in je bedje gebleven of naar het werk gesleept?
@raak: bietje in de war zeggen wij dan he hahahaha
@TRL: lekker geboekt!!! Heerlijk hoor!
@beps: lekker in de grotten en alles. En auto lijkt mee te vallen pffff GELUKKIG!
@mexx: is M nog lang niet zat hahaha :smiley: En reis nog in optie

Zo tja en ik, ik heb maar weer eens gewerkt terwijl ik eigenlijk vakantie heb…
Maar goed collega had vorige week pijn in buik, ws nierbekontsteking dus AB kuur gehad. Zaterdag met spoed kijkoperatie omdat ze nog veel pijn had. Niets gevonden dus weer naar huis. Is ze net weer met spoed (ambu) richting zkh gegaan. Zit nu aan de morfine en morgen CTscan! pffffffff
En onze broeder die het kindje heeft verloren is nog niets wijzer geworden. Zo vandaag uitslag krijgen van het onderzoek, kunnen ze nog steeds niets met zekerheid zeggen.
Dus hij leeft nog steeds in onderzekerheid waardoor hun zoon is overleden. Hij hoopt nog steeds dat het eigenlijk domme pech is.
En nu lichtjes uit. Ik ben moe door alles…
Fijne avond allemaal

hahaha Raak geef niet hoor dat je soms de dagen kwijt bent :slight_smile:

@ jac was uiteindelijk op t werk terechtgekomen omdat ik dacht dat het druk zou zijn: niet dus. maar de dag wel uitgezeten en al mn documenten voor mn stage ingeleverd. hopelijk wordt het in 1x goedgekeurd.

nu bank, tv, nix doen. voel me behoorlijk ellendig dus hopelijk vannacht goed slapen en opknappen

:dag:

Iedereen een fijne avond!! Tis hier heel huiselijk… Zit aan tafel mijn huiswerk te maken (excell jippie) en meneer zit tv te kijken… Hahah :smiley:

Nou tot later!! Morgen waarschijnlijk! :slight_smile:

X

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*