Turkish Tea Time 2011

@beps: Gelukkig al weer wat betere berichten uit het ZH. En natuurlijk gaan ze het saampjes wel redden. Mij is toen altijd gezegd, niet alleen kijken naar wat je niet meer kunt, maar kijken hoeveel je nog wel kunt en dat is vaak nog heel veel.

Dat andere… ja, dat zijn ook weer niet zulke leuke berichten en dat net nu weer, maar dat gaat ook vast wel weer goed komen.

Iedereen een fijne avond nog verder en voor straks weltrusten.

:kus: All. :dag:

Beps : jeetje, lijkt wel nationale rampenweek bij jullie zeg :kus:

Beps meissie een dikke kus voor jullie. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven meis. Maar bekijk het van een andere kant. Jullie hebben hem nog ondanks dat ze hebben elkaar nog. En misschien wordt de toekomst anders dan hij was. Maar ze hebben wel genoten. En ook dat kan in de toekomst maar misschien met een andere invulling. Veel sterkte en ik denk aan je.

en wat betreft de auto. Dat kost weer centjes maar dat is momenteel totaal onbelangrijk. Het is kut maar ook niet meer dan dat.

Eens meiden, maar hoe kom ik zonder auto in Amsterdam? Want dat is/was t probleem gister. Dus Rubbie is heel voorzichtig gaan rijden, en daar heb ik paps auto meegenomen e Rubbie terug gereden in onze auto. Want zonder wielen kan ik niet!

Geslapen en weer wen nieuwe dagK

@beps
Gelukkig dat het weer beter gaat met je vader.
Ja 82 jaar en tot nu toe kon hij nog alles, dat is natuurlijk al vrij uniek. Maar wel een tegenvaller als het ineens anders loopt. Auto ook nog stuk, dat is balen.

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,zo is er niks en zo krijg je alles in 1 week,rustig aan:kus:

mogge, iedereen een fijne, relaxte zondag :kus:

@raak: dank je!! Jullie ook he! maar dat zal vast wel lukken of niet. Anders moet ik maar naar bonaire komen hahaha
@beps: kalm aan he! Kuzzzzzzz En voor je mamsje en paps een hele grote knuffel!

Goedenmiddag. :dag:

Ik kom me eigenlijk even melden, maar heb verder niet zoveul te melden. Vanmorgen lekker lang in mij doll gelopen en even de boel hier beneden wat strak getrokken en dat was het wel. Nu een bietje klooien op FB en wil nu aan de foldertjes gaan beginnen. Vanaaf even bij de familie uit de straat op de koffie. ( zomaar ) Dan voor de 3e avond weer verder met de kaartjes schrijven en zo komen we de tijd wel door.

@Beps: Dat is inderdaad knap lastig dan zo, maar nu de auto van je vader te leen, dat is in ieder geval al even een oplossing.
Hopenlijk vandaag ook weer goede berichten vanuit het ZH. In ieder geval weer heel veel beterschap en sterkte gewenst. Groetjes en :kus: voor H & J.

@Jac: Als je gaat… tip me even,… ga ik mee. lol2 lol2

Vandaag met Pap een bakkie gedaan beneden in de hal van het ZH! Hij is nog wel wat wiebelig, en daar maakt hij zich zorgen over, maar achter de rollator loopt hij als een kievit. Hij is snel moe.
Vrienden kwamen even langs, en die waren zichtbaar verrast: Hij is echt beter dan iedereen denkt, maar als je dan even met hem zit te kletsen dan merk je de dingen die er aan de hand zijn

Ja ben wel positief, denk ook dat er veel bijtrekt, MAAR… stap voor stap
Wij morgen een ‘vrije dag’ gaan naar Valkenburg(de markten) en dan naar Maastricht om het witte poesje te bekijken… zal jullie nog even de laatste plaatjes laten zien:

En met haar broer(zij ligt op haar ruggetje)

Het draakje is wel erg loens haha…

awhhh cute! geniet er morgen maar dubbel en dwars van, je hebt zo ook je ontspanning nodig. gelukkig de auto tijdelijk een oplossing maar weer troubles en naar de garage, kon je er vast nog wel bijgebruiken not

Owja en dan is onze Aiji ook nog jarig vandaag(hihi niet vergeten, ze hebben net een heerlijk botje op…)

Nee zat er niet op te wachten. Morgen om 8 uur meteen naar de garage en dan zien we wel. Kost centjes maar dat zij zo…

goedeavond, nog even een berichtje vanuit het :zon02:
zijn zojuist terug van een middagje lokale muziek en lokaal eten en uiteraard lokale drankjeslol2 Dus het is nu half 6 en we hebben al gegeten en gedronken denk dat het lekker een avondje lui op de bank wordt, ook wel eens lekker na al dat stoppen hoor :slight_smile: Jac en Roanna : kom maar langs hoor, nu hier op dit moment graadje of 32 en een heerlijk briesje, kan het goed hebben zo !
Beps : jullie morgen heel veel plezier in de grotten en met het ophalen van je poesje, zit er schattig uit ! Gelukkig toch nog beetje positieve berichten van je vader, komt vanzelf wel weer goed :kus:
Truste voor jullie, :slapen: lekker :dag:

Oh meiden, we gaan alleen bij Mollie kijken. Ze is pas 3,5 week oud en mag ng helemaal niet bij haar mama weg

Ik in bed, meld me misschien morgen nog even

Goedenavond.

@Beps: Leuke foto’s van jullie leuke poesje. Het gaat er nu ook echt op lijken he en wat ziet het er cute uit. Heel veel plezier morgen in het Limburgse en probeer toch nog even te genieten van jullie trouwdag, als ik het wel heb. Fijn dat het met je vader steeds een stuk beter gaat… en zoals jezelf altijd zegt,… stap voor stap en dan komt hij er wel weer. Natuurlijk moeten we niet zijn leeftijd vergeten, maar… als hij maar weer een beetje de “oude” wordt, zeg maar. Fijne dag morgen. :dag:

@Raak: He bah, wat een vies weer daar bij jou en wat moet je toch nare dingen doen in je welverdiende vakantie. Tja… we zouden willen… helaas… het vliegtuig zit al voor 3 maanden vol, anders waren we gekomen. lol2 lol2 Toch Jac?

Meiden… het is tegenwoordig heel erg rustig hier. Iedereen in winterslaap zullen we maar zeggen. Weltrusten all en tot morgen weer en voor de werkenden ( ikke nie) werkse weer. :dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,ondanks alles hoop ik dat jullie toch een leuke dag hebben in de grotten.

Raak,32 graden heerlijk hoor. En een avond lekker lui op de bank gelegen.

goedemorgen meiden.

Beps gelukkig betere berichten uit het zh, en wat een snoeppie zeg die kleine.

Roanna ja iedereen is ondergedoken in de donkere dagen voor kerst zeg maar.

Raak geniet lekker van temp. van 32 graden bah…wij hebben hetzelfde 3.2 is 5 toch…

Mexx hou je het nog uit met M. op je lip??

Bloemmie wanneer ga je beginnen en wat ga je eigenlijk doen bij je nieuwe werkgever.

zo ik weer aan het werk…aftellend tot de kerstvakantie.