Tssss…wat duurt het soms lang om op de site te komen. Maargoed. Kan ook aan mij liggen.
@Beps:Hopenlijk komen jullie vandaag wat meer details te weten en te weten waar je vader en jullie aan toe zijn. Veel sterkte weer.
Verder heb ik even niets te melden. Iedereen een fijne dag verder en Jac… geniet van je rustdag van vandaag en voor de werkenden… werkse weer.
Ik ga ff aan de rituelen, des te eerder ben ik weer klaar met kuisen.
Btw… wat een woeiiii vananacht he. Gelukkig nu weer een bietje rustig.
Verder geen nieuws, vandaag weer werken en morgen een dagje Essen (DE)… Dus leuk weekend voor de boeg! Wel heel fijn om thuis te komen in een schoon en opgeruimd huis… Elke dag weer!! :wub: Wat een schat he!
Plannen zijn gewijzigd voor paps en mams willen ws toch wel naar turkije maar dan niet naar ADR…
Maar willen nu naar magic life bodrum imperial, maar ik kan deze niet vinden op het internet dus weet ik niet of deze wel wordt aangeboden in NL.
Zag wel dat het een andere naam had namelijk suntopia blue, maar ja ik kan deze ook niet vinden. Alleen de engelse sites. Dus ik denk dat ze toch wat anders moeten gaan zoeken.
Maar goed ik kijk wel verder.
@mexx: ben jij nog zieker geworden of ben je opgeknapt? Zag dat M blij was met de voetbalscore hahahaa
Nou dat gesprek was een lachertje!!! ze had wel 5 min tijd… Herkansing op dinsdag(Omdat wij dan maandag gewoon onze trouwdag kunnen vieren…)
Hij knapt iets op, maar dat mag geen naam hebben, de logopedie was eigenlijk heel tevreden.
Hij loopt met rollator, en dat gaat eigenlijk heel goed… Maar … autorijden mag hij niet, ff snel opstaan kan hij niet meer(met als gevolg: In zn broek geP… ) en dus…
We gaan het wel zien meiden, maar hij is echt heel heel erg achteruit nu dus. Verleden week kwamen ze nog op de koffie…:tear:
@beps: wat een gedoe met die artsen!!! Het zal hun vader maar wezen dan…
Maar goed daar schieten jullie niets mee op dus.
Nou nu maar dinsdag afwachten. Enne maandag lekker knuffelen met jullie nieuwe aanwinst.
Eventjes zinnen verzetten ook zal het misschien moeilijk zijn…
@Beps: Oh meid, wat een toestanden dan weer en nog geen ene reet opgeschoten. Ik kan me daar ook zo kwaad om maken. Je ziet het weer… jullie/we zijn in sommige ZHzen gewoon een nummer. (niet in alle is mijn ervaring) Ik heb zo te doen met die vader van je en natuurlijk ook met jullie. Nou, hopenlijk volgende week dan wat meer berichten en wat Jac al zegt,… probeer je zinnen dan maar even te verzetten, al zal dat moeilijk zijn.
Tja… zo ben je er nog en zo ben je er niet meer of wordt je een kasplantje. Hopenlijk gaat het zover niet komen.
Ik was net weer even zoals als bijna elka vrijdag wezen tippelen met wat buurtjes… en vertelde van die vrouw uit het straatje verderop en sommigen wisten het nog niet en dan krijg je ook zoiets van… hoe kan dat nou? Ik heb nog niet zolang geleden met haar staan praten, bla, bla bla en nu is ze er plots niet meer.
Daarom… meiden… als je kan… CARPE DIEM.
@Beps: Heel veel sterkte met al je verdriet. :kus:
@Jac: Heb ook nog even gezocht en kan het wel vinden, maar zo te zien niet meer hier in Nederland bij de TO.
Nou kas kantje is hij niet. Maar m’n zus zei t vanmiddag eel pakkend:
Woensdagmiddag waren we nog 2 kinderen die, ondanks hun leeftijd nog volop konden terugvallen op hun ouders, ze nog om een boodschap konden sturen.
Woensdagavond werden wij de volwassenen die de zorg dragen voor onze ouders…
Ze zullen saampjes nog heel erg genieten. Maar op een andere manier…
had t vanavond al eventjes via de telefoon gehoord… zucht… wat kun je doen? afwachten en hopen dat het beter wordt, beseffende dat hij de leeftijd niet meeheeft en dat met name de leuke dingen (auto rijden- zelfstandig zijn) niet meer kunnen/mogen… vreselijk om dat te moeten zien… :kus:
wij de kerstzaken geregeld… morgen dus maar eens op kadootjes zoektocht. nu slapen… zo moe
:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Nou ik ging toch werken… ging zeg ik vooral: Ik ben al weer thuis. Janken janken janken(iedere keer als iemand vroeg: Hoe ist nou??)
Morgen ook vrij, en dan zie ik het wel…
@Beps: Ik kan me er wat bij voorstellen en dan is het toch maar wat fijn dat je zo een goeie werkgever hebt, die met je meedenkt en leeft. Sterkte ook weer vandaag. :kus:
Verder even niets te melden. Gaan straks naar de achterhoek voor een verjaardag, dus ben er even niet.
Mogge/middag
Beps : jeetje meid hij kan dus nu een aantal dingen echt niet meer maar zoals je zelf al zegt een hoop dingen gelukkig nog wel. Laten we hopen dat hij daar de kracht uit put om door te vechten en nog een tijd samen met je moeder en jullie door kan brengen :kus:
Roanna : naar de achterhoek voor een verjaardag, fijne dag enne ja hoor Carpe Diem, je weet idd maar nooit he
Jac : lekker gesport en nu even niets, misschien straks toch nog ff verder zoeken voor Bodrum ??
Ikke weer thuis. Pap gaat redelijk tot goed, lopen met een rollator, en dan gaat hij vrij stabiel…
Praten ook als hij er op let. Mama is steeds sterker, en doet alles alleen
Ze komen er wel, saampjes…
Wij weer een tegenslag: De auto kapot, versnellingsbak doet alleen 1-3-5de versnelling en de anderen doen niets!!!
Wasmachine is gemaakt dat scheelt weer