Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen meiden.

Beps meis wat vreselijk.(heb een dejavu hoor) hopelijk gaat het de goede kant op. Ik duim voor je enne knal het er maar uit hoor. Ik denk aan jullie.

Raak klinkt lekker hoor muntthee en zon…hier was het gisteren echt bar en boos.

Roanna nee gelukkig niet bij mij maar overal om mij heen hoorde ik vanalles vallen, bloempotten en dakpannen ect.

Zo ik een vrije dag, vanmiddag mijn wenkbrauwen laten bijwerken…

@Viva: Hij is nog gewoon aanspreekbaar… gaat zelf zn bed uit om te plassen, maar toch… voor ons gevoel, juist omdat ze altijd zo actief enzo zijn, is dit wel (ons gevoel enzo he) het begin van het einde zeg maar…

Beps ik denk aan je meis, het is zo moeilijk te bevatten, en het is zo plotseling…je staat gelijk weer met 2 benen op de grond zeg maar. Ik hoop er het beste van hoor. Misschien valt het allemaal mee, maar meestal wordt je niet opgenomen met een tia, mijn schoonmoeder heeft er wel 50 gehad (toendertijd). Omdat je bij een tia binnen 24 uur weer volledige kracht ect terug hebt. en zo te horen is dat bij J. niet het geval, maar ja dan is er maar een plaats waar hij het beste kan zijn en dat is in het ziekenhuis.

Goedemorgen.

@Beps: Inderdaad… weer heftig hoor. En als het dan werkelijk zo is van wat ze daar denken dat het is, heb ik ook zoiets van… laten ze het maar even goed onderzoeken en is hij nu toch even op de juiste plaats. Kijk, als je die leeftijd hebt, heb je natuurlijk ook niet meer zoveel qua gezondheid en conditie in te brengen, maar zoals jezelf al zegt, hij is verder nog niet hulpbehoevend met het een en ander, dus wie weet wat ze nog kunnen doen voor hem. We denken ook aan jullie hoor. :kus:

Ik vind het ook erg sneu voor je moeder, die ook al niet zo goed uit de voeten kan, maar gelukkig heeft ze wel lieve kinderen en schoonkinderen, die haar bijstaan. Sterkte allen.

@Raak: Ja, ook een hele goeie bekende van jou, maarja… jij zit zover weg, dat je nog even moet wachten wie het is.Hihi.

@Bloem: Ook al niet lekker in de botten en keel. Je hoort het momenteel zoveel. Ik ben ook niet helemaal 100%, maar probeer me met zo nu en dan wat molletjes op de been te houden. En tja… ik kan er bij gaan zitten rusten als ik wil en dat kunnen de werkenden natuurlijk niet zomaar, maar als je echt ziek wordt, rustig aan he!!

@Viva: Het viel hier gelukkig reuze mee. Er was wel harde wind, maar ik heb vannacht niets meer gehoord. Wel eng dan daar bij jou. Nu weer rustig? Succes met de wenkbrauwen.

Verder iedereen… een fijne dag nog. :dag:

En nu ff showeren.:dag:

Jeetje weet niet zo goed wat te zeggen! :kus:

Poehhee Beps intern in een revalidatiecentrum is idd wel heftig om te verwerken… Dat doe je niet zomaar 1,2,3… En zelf wil hij t natuurlijk ook maar moeilijk accepteren. En dan ook maar weer afwachten. Bahbah ah. Dikke :kus: weer en volg je eigen advies: stap voor stap

Beps : jeetje dat is schrikken, had niet gelezen dat je er nog was anders had je misschien even je hart kunnen luchten :frowning: Laten we hopen dat ze hem in het ziekenhuis goed in de gaten houden en dat het misschien wel meevalt, maar na 24-36 uur is het moeilijker om vast te stellen wat het geweest is he, sterkte iig voor jullie allemaal :kus:
Viva : krijgt weer mooie wenkbrouwen voor de kerst, de storm overleeft zonder verdere schade gelukkig
Bloem : wakker geworden in kerstsferen, enne beterschap he
Roanna : je maakt me wel nieuwsgierig hoor hihi, jij ook al niet helemaal in orde, nou doe maar rustig aan dan ook

Nou ben er weer… pffff
Hij is net als gister iets beter. Praat meer… Dokter is geweest, nu is het wachten op het totaal plaatje. Volgens mn zus loopt hij ook beter

Zus gaat met de kids vanavond, ikke thuis… Dokter zei: Vandaag gaan we verder met beoordeling, en dan zien we verder… en dan naar huis??(vroeg mn zus) Nou zei de arts: Vandaag zeker niet, en morgen zien we morgen…

Hij moest zich ‘ziek melden bij de koeriersdienst’ … en toen schoot hij vol!!! Eindelijk janken…

Beps: :kus:

@Beps: Oh, dat zijn al wat betere berichten dan gisteravond. Nu is het dus wachten op al de uitslagen en dan zien hoe nu verder. En misschien dus eerdaags al naar huis en niet naar een reva centrum, als ik alles hierboven goed gegrijp. Misschien was dit ook wel een soort van waarschuwing en was hij er nog op tijd bij als het een lichte tia was.

Tja… en dan komen de traantjes. Ik zie nu mijn eigen vader voor me. Met hem(68) is het precies zo gegaan en hij kon er niet wezen en wennen en toen heeft mijn moeder, zo ziek als ze zelf was, mijn vader weer naar huis gehaald en hulp van buitenaf gekregen. Als jij dit nu zo verteld over je vader, komen bij mij weer zoveel herinneringen op en ik zit hier te typen met tranen on mijn ogen. Ik kan zo goed voelen wat die man nu voelt en denkt. Daarom… heel veel sterkte. Hopenlijk mag en kan hij nog even mee.

Komt kokkie net binnen van zijn zus om het hoekje… is daar de buuf van hun toch nog vrij plots overleden aan kanker. Nou, leuke (not) berichten voor de feestdagen. Pffffffffff…

Meid… hou je haaks en als je wilt, houdt ons ook een beetje op de hoogte. :kus:

Geen idee of het gelijk naar huis gaat, want als je niets vraagt krijg je niets te horen. We moesten weg toen de onderzoeken kwamen, en toen de dokter wegliep wilde ze: Tot ziens. zegggen en wegwezen… NO WAY: VERTEL!!!
Maar nu eerst maar weer morgen…

@Roanna: Voor jou ook een :kus:

Beps: inderdaad, vragen, vragen en blijven vragen hoor! Doktoren houden je graag onwetend! :frowning:

vreselijk is dat… en lijkt me nog vreselijker als het allemaal al zo onzeker is. je moet er maar van uitgaan dat ze je de echt belangrijke dingen vertellen maar je wilt zo graag alles weten… en dan moet ie zich ook nog ziekmelden, ja dan besef je pas goed dat het ff niet meer wil… lijkt me moeilijk om aan te zien
:kus: gaat rupsje wel met je mee of is ie te grieperig daarvoor??? gaat je mams terug naar huis of mag ze bij hem blijven (geen idee sorry)

Moeders wilde vannacht(afgelopen nacht) alleen zijn. Moest alles ook op een rij krijgen. Tussen de bezoekuren door gaat ze naar huis(bezoek van 11-13 en van 16-19.30) en de middag terug. Op dr scootmobiel, of met een taxi.
Komende nacht slaapt mn oudste nichtje bij haar. Die moet morgen in Amsterdam weer naar school/uni dinges, dus… komt zo goed uit. Kan ze eerst ff naar Oop, en dan met Oom naar huis en door naar school…

Nu even time-out… chillen. Energie opladen voor/door mij

@beps: knuffel!!! en een dikke kus. Ik ben er enorm van geschrokken. Mijn ouders ook!
Zo balen allemaal!!! En eindelijk tranen! Dat is een goed teken zeg ik altijd! maar dat weet jij ook. Want jij kent je vader door en door!
En tja dan moeders, ben erg benieuwd hoe het met haar gaat. Denk je dat ze zich groot houdt voor je vader en jullie?
Nogmaals veel sterkte voor jullie allemaal!!!

Zo ik ben ook weer terug in de land der levende. Nonstop gewerkt vanaf 28 november en nu morgen heerlijk een dagje vrij!! Heerlijk gewoon!
Zal niet meer weten wat dat is!
Ik mopper niet hoor, maar kon gisteren niet meer helder denken. Zo moe…
Trouwens ik heb nooit een lijstje ontvangen dus als iemand hem nog een keer naar mij wilt sturen heeeeeeeel graaaaaag!!

Iedereen kusssssss en een fijne avond!

Jemig Beps, dat is schrikken. En gewoon al veel eerder gebeurd.
Heel veel sterkte voor jullie :kus:

@viva
Storm gehad, waarschijnlijk nu weer. Hier gaat het enorm tekeer.
Wenkbrouwen weer netjes.

@bloem
Al helemaal in kerstsfeer, leuk!!!
Hier waarschijnlijk morgen de boom.

@roanna
Ook weer iemand overleden, nooit leuk, maar zo met de feestdagen voor de deur…

Ik naar bed. Morgen hopelijk gesprek met de artsen. We hebben t al aangevraagd
We zijn wel een btje moedeloos en das niet 's normale reageren

Tot morgen

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,:kus: hoop op een positief gesprek vandaag.