@roanna: beps en mexx hebben m nu dubbel haha, beter twee keer dan helemaal niet
TRL: Gezellig hoor… Komen we elkaar misschien wel weer tegen :)!! lol2 al willen we in het begin van sept dat dan weer wel
Hier hopelijk ook in september naar Kusa… met ouders! Spannend!!! :biggrin:
Mei is nog even van de baan, het wordt het wel… maar misschien toch een andere accommodatie…
Wij nog helemaal geen vakantieplannen
en weer thuis
vandaag mn laatste stage opdracht moeten uitvoeren,w as nog spannend of het door kon gaan, want stagebegeleider (= mn teamlead) in de file. maar alles goed gegaan, nu nog de verslagen maken en t hele zooitje insturen…
@ viev wat een dotje!!
verder moe… ff eten maken en kijken of we het huis een beetje in kerstsfeer kunnen krijgen… dat betekend opruimen ook en beetje schoonmaken misschien, leuk… not
Beps ja wie weet …Ik zie gewoon de datum met de gunstigste prijs ![]()
Roanna,ik wil dat lijstje ook wel …
Mexx,andere accomodatie in mei ?? Hoezo?
Meiden het spookt hier niet gewoon overal hoor je dingen kapot vallen. Wat een ter!$g weer.
Wij nu in Amsterdam. J sprak raar zei H. In t VU. Ze onderzoeken hem nu maar hij heeft praatjes voor 100.
Wel hangt z’n mondhoek erg af dus we wachten af. Zo is er niets zo lig je in t ziekenhuis
he bah, das schrikken…! gelukkig direct naar het zk en nu onderzoeken en kijken waar het vandaan komt… duimen draaien dus :kus: hou je taai!
@Beps:Huh? Zo plots? Of had ik wat gemist?
Nouja, hoe dan ook… heel veel sterkte en beterschap voor J. He, schrikke weer. Hou je haaks he meid en natuurlijk gaan ook hier de duimen weer draaien. :kus: Sterkte voor jullie allen daar.
@TRL: Ik zal het je zo even toesturen.
@Viva: Waar? Bij jou thuis?
@Bloem: Hopenlijk toch nog een rustige avond voor jou.
Beps,dat is wel even schrikken zeg,:kus:
@beps en familie: sterkte
Beps; jeetje dat is schrikken zeg! Hoop dat alles meevalt! :kus:
Trl: ja misschien toch nog wat centraler ofzo… Weten het nog niet echt!
ok meisjes, ik ga slapen, heb me toch ineens een keelpijn. kamille thee met honing al aangerukt… huis helemaal in kerstsfeer gebracht, mn mams zou nog een mooi kerststukje maken en dan is het wel weer goed voor dit jaar… schoonmaken doe ik wel met opruimen ![]()
Beps : sterkte meis, hoop dat alles goed komt :kus:
Viva : oeps dat klinkt niet zo best dat weer bij jullie
Roanna : alle lijstjes weer heen en weer gestuurd en zelfs al een kerstkaart van een heel goede bekende, ook van mij ???
Mexx : jij weer goed je best gedaan en tuurlijk weten we dat we altijd een beroep op je kunnen doen
Bloem : huis in kerstsfeer gemaakt maar geen zin meer in opruimen, komt vanzelf nog wel een andere keer he
Linda : iedereen het juiste lijstje doorgestuurd, nog helemaal geen vakantieplannen voor volgend jaar
Trl : groot gelijk hoor meid, lekker zorgen dat je zelf ook een heerlijke tijd hebt daar en van wat ik van je begreep was dat daar dik in orde, dus : goede keus
Ik hier aan een kopje heerlijke groene muntthee en gaan zo eten terwijl jullie allemaal heerlijk op een oor liggen, althans dat mag ik hopen
Ik lig nog niet, ben net thuis…
Toen we er aankwamen lag hij op de EH, en had praatjes voor 10, alleen klonk hij wel ‘dronken’ en zn linker mondhoek hing … de artsen kwamen(de ambulance broeders dachten al dat ze voor niets kwamen) nou de artsen dus ook. Een CT scan, en daarop waren al wat oude lidtekens te zien, maar geen nieuwe(ze hadden ook al gezegd: We zien wel bloed, maar geen zuurstoftekorten)
Nu is hij opgenomen, en ze gaan met de ergo- fysio therapeut, de logopediste en de neuroloog in overleg hoe hij gaat. Maar zijn leven is totaal omgekeerd…
Momenteel is de status: Het kan alle kanten op… maar dat het nooit meer wordt wat het was is zeker…
Het is nogal ingeslagen en ik ben er goed de weg van kwijt… Morgen maar weer eens zien
mogguh
@ beps dat is idd heftig dan!! pppffff komt wel rauw op je dak vallen. hoe is het met je moeder eronder?? dikke kus voor jou :kus: als ik iets voor je kan doen… laat het me weten aub!!
zo te horen dan toch iets gehad (ik weet nooit het verschil tussen het een en het ander) en duidelijk nu dus wel gevolgen maar niet acuut. gelukkig is hij nu wel in het ziekenhuis en kunnen ze hem een beetje in de gaten houden… hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen :kus:
ik wakker en op, maar daar is alles mee gezegd. keelpijn en voel me best ellendig. ugh. maar goed, op naar het werk, misschien gaat het vanzelf beter.
:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps,pfff heftig hoor,aar gelukkig is hij nu in goede handen.Sterkte.
Mexx,misschien akdas dan of city hotel.
Bloem,huis in kerstsfeer dus je bent er bijna klaar voor nu alleen het kerststukje nog.
Ja geslapen, maar niet uitgerust. je blijft spoken!
Het is waarschijnlijk dinsdag al geweest, dat er een zuurstoftekort geweest is, maar hij ervaarde het alsof hij griep kreeg. Hij loopt nog instabieler dan hij al deed, en zn linkerkant van het gezicht gaat steeds meer hangen. Wij dachten nog: Dan zijn ze er snel bij, maar het is dus gewoon al 24-36 uur later!!!
Ze hadden het er zelfs al over dat als het herstel niet gaat zoals gehoopt hij naar een revalidatiecentrum moet(intern) … als dat echt het geval is, dan haalt hij 82 jr niet…(in maart…) Dit kan hij niet op een rijtje krijgen dus(merkte gister al dat hij er emotioneel niet mee om kan gaan)
Duim enzo maar meiden…