Ja meiden, de wasmachien… nee die doet het nog niet… GRRRR Nog even kijken voor een printplaat(Die moet nagekeken worden) en als die het niet doet: Nieuwe…GRRRR
Mexx,van mij mag je naar huis hoor ![]()
Roanna,jaaaaa heb een optie genomen op het reisje…Maar goed ook want zag dat het alweer duurder geworden is.
Roanna,Mexx,bedankt ![]()
Beps,beterschap voor je Rubbie.
Roanna : :dag: ben weer wakker
jij liever je koffers gepakt van de zolder ipv de kerstspulletjes
Mexx : nog steeds niet helemaal ok maar geen ziekmelder ![]()
Trl : jij al wat gevonden voor de zomervakantie ?
Bloem : dochter vindt het land van de nino’s prachtig, ze zijn echt aan het genieten daar
Beps : oeps wasmachine echt kapot, zelfs als het de printplaat is kun je vaak nog beter een nieuwe kopen, helaas. Beterschap voor Rubbie
Viva : wat een lieverdje he, jij vandaag bijna van de weg geblazen, klinkt niet zulk lekker weertje, nee dochter is pas 1 dag weg hihi, komt maandag weer terug
Linda : is op zoek maar wordf.udspelers…nou ik ben er geen van hoor, kom zo al tijd tekort ![]()
zo, de vogeltjes en papagaaien roepen me, het :zon02: staat heerlijk te schijnen dus op naar een kopje koffie aan het zwembad, fijne dag all :dag:
TRL: dat het duurder is komt doordat ik de laatste 2 goedkope stoelen voor je in optie heb! ![]()
Raak: print kost 50 euro, dat risico is het laatste wat ik neem/wij nemen (koolborstels al vv voor 35 euro) en daarna: NIEUWE!!!(dit zijn de 2 dingen die Moele zegt dat er stuk kunnen zijn bij die knipperende lampjes) Mooie is dat als het niet de print is, het maar 15 euro kost…dus…dat doen we nog…
Ik ga zo eten koken en mn laatste avond voor 2 vrije dagen!!!
TRL: Spannend!!!(we zijn wel vroeg dit jaar allemaal haha… we willen ook helemaaaaaaal niet op vakantie lol2lol2lol2) Waar gaat de optie heen(oftewel: Welk hotel meis??)
Beps : dan maar hopen dat het de print is he, die prijs valt idd wel mee, dacht dat die veel duurder zou zijn
Trl : lees net het antwoord al, ben benieuwd waar jullie naartoe gaan :))
Ik ben t nu al zat Raak!! Gewoon geen was kunnen draaien, alles ligt te wachten,… BAH!!! maar goed… als het meezit maandag/dinsdag al weer(als je het snel zegt is het niet zo lang lol2)
Beps : en daarna : lang leve de droogtrommels he dus ligt de was ook zooo weer schoon in de kast moet je maar denken, maarre das dan pas weer over 1 week :mad:
@Beps: Ik dacht ook dat zo’n printje duurder zou zijn,. Nouja… een paar dagen wachten nog, dan draai je je onderbroek meer een keer om, of TL letjes gebruiken. ![]()
@Raak: Wij hebben ook vogeltjes om ons heen hoor. Oke… die de zaadjes en vette bollen komen happen om de winter door te komen. lol2 Enjoy meis!
@TRL: Ik hoop dat je al snel hier in het lijstje mag. :cheer:
Had al wat kerstkaarten binnen gister en vandaag.
Bedankt! Ik moet nog schrijven. Ik heb wel al de zegeltjes gehaald daarnet en de kaarten had ik dacht ik van de zomer al gekocht.
Roanna : kerstkaarten al binnen ? jeetje die zijn vroeg zeg.
@all het is hotel bathan
is me goed bevallen afeglopen jaar en C ook. Heb nog zitten kijken bij het hotel waar ik in mei was geweest,kon ik 15 dagen gaan voor de prijs van 12 bathan,maar bat*han heeft wat meer.
@TRL:Ik wist dat natuurlijk al zo’n beetje, want heb zelf nog even helpen zoeken gisteravond en zie hier… :cheer: :cheer: Good job Mexx! :chin:
Fijn voor je hoor TRL. Als het je daar goed bevallen is en het is voor C. daar ook leuk, waarom dan verder zoeken. Hier zit alles weer bij in, dus moeder(jij) heeft ook vakantie.
Graag gedaan hoor! As allways… You know where to find me! ![]()
Zouden jullie misschien jullie adres willen pb-en? Of heeft iemand een lijstje?? :kus:
En zelfs al van een hele goeie bekende. Ook van jou. lol2lol2
Ik heb wel een (oud) lijstje en die zou ik vanaaf even kunnen kopieren hier en morgen aan je doorsturen.
Ik heb jou adres volgens mij ook nog niet.
Ook ik wil het lijstje graag!!! Ik ben het kwijt(Stond op mn oude compie)
@TRL: Wij willen in sept die kan nog een keer op haha… was ook ons heel goed bevallen!!!
Ahhh me paps wil een accu auto voor C gaan kopen hij heeft een mooie gezien bij de mmlol2
Beps,misschien dat wij in september ook nog gaan aangezien me mams ook nog een keer wilt en het haar ook heel goed bevallen was.
Wij vandaag de eerste kerstkaart ook al ontvangen.
@beps, roanna en mexx: de actuele adressenlijst zit nu in jullie emailbox
@Mexx en @ Beps: Jullie hebben ook mail via mij, alleen ontbrak er nog een, want die had ik (nog) niet, maar als het goed is, is het nu compleet.
Bedankt ook. :chin:
Wil iemand van jullie nog de laatste lijst… let me know. I send you!!