Tja… het was hier weer even starbuckstijd vanochtend en net even met kokkie naar de wijkmarkt geweest.
@Viva: Was maar waar. Hij had mij best mee mogen nemen naar Spanje. Genoeg redenen weer voor! Jij weer lekker knuffelen vandaag.:wub: Hoe is het nu met de andere oma? Knapt ze al weer wat op?
@Mexx: Oh, wat grappig dan he om iemand dan onze, toch wel traditie’s te laten meemaken. Had zijn gezicht wel willen zien.
@Bloem: Heerlijk he zo’n WW-zakje!! Niet te vol doen, maar wel met goed heet (gekookt) water, de dop goed dicht draaien, kan er niets gebeuren. Ik kan niet meer zonder. lol2
@TRL: Even rust nu voor jou, maar niet voor al te lang zag ik alweer.
@Raak: Zal al wel uit bed zijn en aan het ontbijt zitten, of ligt aan al de pool. :zon02: Enneh… zeker ook nog druk met het runnen van de toko?
Ik ben even een wok aan het uitzoeken, want deze maand zijn kokkie en ik al zoveel jaren samen en willen dat met een paar naasten vieren door te gaan wokken. Niet te groots hoor!!! We gaan het zien!!!
Roanna gezellie lekker wokken…epe heeft trouwens dat buffetrestaurant, is heel goed te doen wij hebben 25 euro pp betaald, incl. drank. Echt normaal flesjes en zo. coca cola, fanta 7 up, heineken bier…6 soorten soep, een groot voorgerecht buffet met zalm carpacio kreeft, krab. Kaas ect. dan een buffet met warme groente, koude salades…jachtschotel, aardappeltjes, rijst ect. en dan een bufffet waar je alles kan laten bakken vlees, vis ect. Misschien ook iets om over na te denken.
Voor 25 euro incl. drank vind ik het niet duur, o en je hebt ook nog een dessertbuffet. Je betaald voor 2 en half uur geloof ik.
Daarna moet je bij betalen.
Mexx lekker ziek, en M. een hoedje laten schrikken.
Beps aan het opladen om te werken.
bloemmie heeft het koud.
Tlr. C. niet een beetje van het padje af door de sint?
Mk jij ook de sint weer gehad, nu opmaken voor de kerst.
mogge all, Viva mooie update, sluit ik me helemaal bij aan alleen ff dit :
Roanna : om 12 uur is het hier 5 uur enne zit ik nog niet aan het ontbijt hoor, nu is het 8 uur en dat is wel een mooie tijd enne de toko draait door hoor, ikke aan de koffie en de kuisvrouw aan de poets lol2lol2lol2
Ja gelukkig droge voetjes gehouden. Ik dacht ook gekookt water maar mn mams zei dat ik dat niet moest doen dus had gewoon warm water uit de kraan gedaan. Igh ben moe en een beetje gammel
Viva: lekker is zo’n buffet he! Zit er nu ook 1 in Alkmaar… Wereldwijd… Daar ben ik nu een x of 5 wezen eten, en gisteren nog met familie en M… Heerlijk!! Eten en drinken onbeperkt! 25.50 euro voor 2 uur…
@Raak: Goeiemorgen dan. Tja… die uren… ik weet dat het bij jou een stuk vroeger is, maar hoe precies, kan ik allemaal niet bijhouwen hoor! lol2 Dan heb je het goed bekeken, jij aan de koffie en de andere aan de kuis. Je bent er tenslotte voor je rust. Hihihi. Leuk verhaal trouwens over die Klaas daar. Wij hebben het weleens meegemaakt in Spanje ( Malgrat )… en dan gewoon midden in de zomer, liepen ze daar over de boulevard. Hylarisch!!
@Bloem: Ik kook altijd een beetje water in de koker tot die aan de kook is en dat doe ik erin, maar wat ik al zei… niet te vol doen. Eventueel even ontluchten. Ja, ja… dames, dat is nog best een kunst om een WW-zakje goed klaar te maken lol2 ( wat zeg ik nu toch allemaal weer?) Blijft het zo lekker lang warm. ( als je al niet snel slaapt ) Hahaha.
@Viva: Ik weet welke je bedoelt. Zie ik regelmatig reklame van in de plaatselijke krantjes en lijkt me zeker wel wat, maar we hebben hier in A’doorn ook zoiezo al 3 goeie zitten. Een op de Brinklaan, ( zit er al lang ) een op de Loolaan en een bij het Caterplein en daar was ik van de zomer nog geweest met mijn ex-werk. Die is voor 2 1/2 uur in het weekend €27,50 incl dranken enz. en die was ook heel goed. Ik kijk nog wel even, want moet ook nog vragen of ze allen ( paar mensen maar) kunnen.
@Mexx: Ja, jij wokt regelmatig lees ik dan wel. Nou, heerlijk toch! Nog last van bonke, bonke?
:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
goedemorgen meiden, achter mijn bureau vandaan.
Hier nu niets te doen.
Mexx beterschap
Beps jij voor Rubbie beterschap.
Bloemmie droge voetjes??
Raak vermaak je je nog een beetje dochterlief al weer terug??
Wat een vreselijk @#$%^&*()) weer zeg, werd vanmorgen bijna van de snelweg afgeblazen.
gisteren heerlijke knuffeldag gehouden…zo lief echt waar…je zou d’r opeten.
Ik ben gisteravond ook met 2 molletjes op naar bed gegaan, want voelde keelpijn opkomen, maar nu gaat het wel weer. Wel heb ik nog last (weer) van die bovenkiezen, maarja… daar kom ik wel over heen.
@Beps: De wasmachine weer in orde? Och jee, nu rubs ziek. Dan is hij ook echt ziek. Beterschap ermee.
@Mexx: Ook nog niet helemaal de oude, maar is een bikkel, om toch te gaan werken. lol2
@MK::dag:
@Linda: Je hoeft mij niet uit te nodigen hoor. Pfff…ik zie het hier ook aan de zoon. Ik ben verslaafd aan mijn pc… maar dit is nog erger, dus doe ma nie!
@TRL: En? Heb je het gevonden reisje nog/al door kunnen geven?
@Viva: Och jee… kiek dan. Wat een poepie is het toch ook he. Ze lacht zo leuk, omdat ze ons haar tandjes wilt laten zien. Hahahaha. Sooo cute die meid.
@Raak: Voor zo alvast… :dag:
Hier ook, dan weer pikkedonker en dan schijnt de zon weer volop. Heel raar en vies weer vandaag.
Nu ff de koffie opdrinken. :dag: Oh ja… hebben net de kerstspulletjes van zolder gehaald. (had liever de koffers gepakt, maarja)