Turkish Tea Time 2011

Bloem,leuk dat de nino’s het ook zo leuk vonden,misschien hoef je voortaan dus niet meer alleen ;).

Morrege meiden.

Weer vanaf mijn bureau,
gisteren sint gevierd met de kleine meid, het leek de intertoys wel…allemaal grote kadootjes, en het mooiste was een bijtring van Pooh!!! hahahahha.
vandaag dus weer aan het werk, wens iedereen een goede sint, en kijk uit voor los lopende pieten he.

Haha Die Bloemmie: De nino’s die weer mee willen: Ze blijven je verbazen!!! Heerlijk toch zo! Op aan het werk, dan komt alles vanzelf op de rit… Hoe reageerde de boss dat je weggaat??

Viva: Ja zo gaat het: GIGA kado’s!! De oudste van mn zus had 3 stapels tussen vloer en plafond toen zij 1 jr werd DRIE!!!(ingepakt he…;)!!! ook een keukentje ed… haha) Werk ze

Jac: Ja gaat goed met J zn arm/schouder. Bij rare bewegingen gaat het soms nog wel pijnlijk maar het gaat wel…

Ik weer werken, wasmachine stuk dus Rubbie gaat vandaag naar de handigen voor onderdelen(hopelijk) en dan is het met 30-40 euro klaar…anders: Nieuwe machine uitzoeken…

Goedemorgen.

Zo, iedereen de kadootjes wel zo’n beetje binnen.

@Viva: Oh, wat schattig dan he. Grote kado’s krijgen en dan gaan voor die iene mieni bijtring van Pooh. Hihi. Leuk hoor!

@Bloem: Nou, zie je… zelfs zij vonden het mooi en willen weer met je mee. Waarschijnlijk toch enthousiast gekregen. Mooi hoor!

@Jac: Succes als Piet. Wel foto he!!! lol2 Enneh…werkse.

@Beps: Nouja… meestal gaan die dingen vlak voor de vakantie kapot en dan heb jij het nu al gehad. Maarja… als het onverwachts komt, is het toch weer een rib uit je lijf, tenzij rubs hem nog voor een paar euro’s aan de praat krijgt. Tja… je kunt toch ook niet zonder.

@MK: Hopenlijk bij jullie ook alles goed gegaan met Klaas gister en allen weer lekker verwent.

@TRL Jij ook weer blij dat de drukte weer geweest is en ik las ergens… dat je wou dat het weer 2 januari was. Nou… ik ook! Maarre… wat was hij weer verwent he!! Mooi hoor!

@Mexx: Vermaakt zich vast heel goed, :wub: want is hier heel stil.

He bah… het is hier erg grauw en het begint net weer te regenen. :mad:

Maargoed… is ga ff showeren en dan ff wat doen. Laterssss :dag: en werkse all.

:dag:

Vermaak me prima hoor!! Wij gisteren ook sinterklaas gevierd, onze kleine G. werd vooral erg hebberig haha… Kadootje uit M. zijn handen trekken enzo… Wel erg schattig!! :slight_smile:

Nu werken tot 16.30 (lang leve 5 dec.) en daarna uit eten met paps en mams… :slight_smile:

M. is nu ook hier op het werk, gidsen aan het uitpakken, dat scheelt mij weer werk haha :smiley:

Iedereen een fijne sinterklaas!! :kus:

Beps: nog niks gehoord over de beveiligingsvraag? Word er echt gek van!

Mexx nee nog geen antwoord, denk dat ze bij de redactie ’ ff offline’ zijn(iets met beveiligingsvragen denk ik LOL!!!)

Ik zo vergadering en werken…PFFF geen zin :wink:

Nou ja, ik hoor het wel !! :wink:

Bah heb echt mega hoofdpijn, en word echt enorm verkouden!! :frowning: Maar goed… Dat gaat wel over hoop ik!! :slight_smile:

Mexx: Dit is het antwoord:

Het is een technische hick-up voor mensen die meedoen aan de Puzzeltocht. Nu ik dat weet, kan ik gaan proberen het op te lossen.

Ze gaan er mee bezig dus!!

hey ladies

ben ik ook weer een keer. iedereen druk met kadootjes en dergelijken? gaat totaal langs me heen hiero maar goed.

heb ook vreselijk het gevoel dat ik jullie verwaarloos. sorry daarvoor maar kom echt tijd tekort. zat me net in de auto naar huis te bedenken dat ik vanavond nix gepland had/ nergens zin in had, maar toen begon het te malen… moet de administratie nog doen, moet nog hele stapel formulieren invullen voor mn nieuwe werk, zou best vanavond de kerstspullen tevoorschijn kunnen halen, boekje lezen, ook leuk, keer op tijd naar bed, broodnodig… weet nu al niet meer wat ik het eerst moet gaan doen… zucht…

dus, allemaal weer een :kus: en ben weer elders bezig!

Bloem : take it easy meis, enne die kerstspullen daar is nog tijd zat voor hoor, zou ff lekker gaan chillen
Viva : kleine meid heerlijk verwend, 1e jaartje mogen ze ook best verwend worden he
Beps : en, is je wasautomaat voor een redelijke prijs gemaakt kunnen worden ?
Roanna `: heb jij je een beetje kunnen vermaken op deze sombere sinterklaasdag ?
Mexx : aan het werk en een hulpje uit Turkije ??? lekker he zo samen bezig zijn
en dan schijn je ook nog last te hebben van een technische hick-up haha, beterschap hoor
Trl : laaste drukke avondje weer voor een tijdje, veel plezier 11

@Raak::dag: Ach meisie… ik vermaak me altijd wel! Sombere dag of niet. Enneh…sinterklaas… die is ook dit jaar weer mijn huisje voorbij gegaan, maar ik denk eigenlijk een beetje net als Bloem… het gaat langs me heen. In ons geval natuuurlijk ook omdat we niet meer zulke kleine (klein)kinderen hebben, alhoewel ik het wel leuk vind als ik het op tv zie en de pietjes hier op het WC zie lopen. Die spannende koppies van die blaagjes. Leuk!

Klaasje wel bij jou langs geweest daar? lol2

@Bloem: Nou, wat raak al zegt, lekker chille eerst en dan de rest.

@Mexx: Makkelijk he zo’n hulpje! :cheer:

Roanna : zaten gisteren te eten in een tent, live muziek erbij en ja hoor : daar kwam die, sint met pieten, Antilliaanse Sint die wit gemaakt was en zwarte pieten. Kon wel een flesje wijn verdienen als ik met Piet wilde dansen, tsja dat wilde ik dus niet, nou moet ik zelf me wijn gaan kopen lol2lol2lol2lol2

Hier met Een warm water zakje in bed. 1e keer en is wel lekker warm aan de voetjes, ben alleen bang dat ie klapt of lekt ofo! Hahaha onwennig

Ik zou naar bed, doodmoe…

Tot morgen

mogguh

ikke was ook te laat gegaan, zoveel te doen…
nu een nieuwe dag! fijne dag allemaal :dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,de antiliaanse sint ontmoet,leuk hoor.

Bloem,en droge voeten gehouden?

Mexx,zo te lezen vermaken jullie je wel ;)… En hoe vond M sinterklaas? Heb je al wat gevonden voor Parijs?

Ik wakker maar nog in bed. Moet va 12.30 werken. Even bijtanken vanmorgen :). :wink:

Moggel meiden vandaag weer knuffeldag.
Iedereen weer op zijn stekkie en niemand meegenomen door de sint???

Goeiemorgen!!

TRL: haha hij vond sinterklaas super leuk, hij snapt het alleen nog steeds niet helemaal… Er werd keihard op de deur gebonkt, dus M. die schrok zich echt dood, en toen snapte hij niet hoe die kadootjes in de gang kwamen enzo… Zo schattig!!! :slight_smile:

Nog niks voor Parijs gevonden, er is genoeg, maar het komt of steeds niet uit, of ik vind het te kort of dit, of dat… bla bla… je kent het wel!

Verder echt megaverrot vandaag… heb 38.4 koorts, mega verkouden, hoofdpijn, keelpijn en oorpijn… Maar goed… ben wel aan het werk… Moet maar even kijken hoe het gaat… :slapen:

:dag: