Turkish Tea Time 2011

tlr…nog maals van harte met kleine c.
Mexx plak er een pleister bij meneer oo.
Roanna alvast vanharte met kleinzoon meis.
Winterfair nou breek me de bek niet open wat een blamage zeg. Een heel kleine halletje in ahoy. Misschien 40 kramen 30 min.in de rij 15 euro intree 11 euro parkeergeld en 3 kwartier later stonden we weer buiten dus ik zeg nooit meer doen. Iedereen stond erover te klagen. Zelfs de mensen in de stands. Ze moesten 1000 euro betalen en echt er was niets…

@viva: wat een blamage zeg

@viva,
Ik ben gisteren naar de winterfair geweest, had via vakantie peilingen kaarten gewonnen.
Wij vonden hem ook tegen vallen, mega druk… Er werd bij ons geadviseert naar huis te gaan, je kreeg je geld niet terug… Wij naar binnen, na een paar uur was de drukte weg… Niet vreemd, er was niet zoveel.

Wat erg zeg!!! En zo zonde van je geld!!!

Ik thuis, gegeten, leasepuber belde, of hij een vorkje mee kon prikken(tuurlijk!)

Nu ff chillen

@viva en wendy
Wat balen, denk je een leuk uitje te hebben.

@roanna
Geleliciteerd met je kleinzoon.

@bloem
Voor de buis vandaag en morgen weer live.

@trl
En een leuk feest gehad?

@beps
De puber te gast gehad.

@viva
Hoe gaat het met de moeder van M?

@jac
Feest gevierd met de neefjes.

@mexx
Gestopt met roken? Wil je geen rokers in je huis.

Wij morgenmiddag sint bij mijn moeder en maandag thuis. Spannend!

Bedankt voor alle felicitaties,C is goed verwend bij alles wat hij kreeg zei die die wou ik hahahah.

Hihi hoe leuk om ze zo te zien genieten niet waar TRL!!

Ikke naar bed. Morgen weer een dag…

@TRL: Oh, wat schattig he. Ook hele leuke foto’s weer op FB. Nu de rest nog en dan voorlopig ff pauze he!

@MK: Bij jullie ook al zulke spannende dagen. Heel veel plezier nog.

@Viva: Oh meid, wat een aanfluiting dan he. Zonde van je geld en je tijd, maarja… weet dat maar eens van tevoren. Ik doe het wel hier met de Introtuin. lol2 Maarja… denk je leuk een dagje uit… ben je zo weer thuis. Dat was vast niet de bedoeling. Volgende keer lekker hier komen en dan gaan we naar de fair op het Loo.

Iedereen alvast bedankt voor de felicitatie’s voor onze oudste kleinzoon. Vanmiddag een poosje daar geweest en dat was weer even gezellig en ik heb gelijk weer nieuwe appie’s op mijn telefoon, want ja… die moet je wel hebben. lol2 Vind mijn jongste kleinzoon dan he!!
Oh, zo leuk… hij is 13 en had van de week voor het eerst folders gelopen en daar al €27,50 mee verdiend. Kijk, dat doet me goed, dat hij nu al wil werken voor een paar centen, omdat hij graag wil sparen en voor zijn mobieltje. Ikke trots hoor!!

Meiden… weltrusten en voor een ieder die Klaas viert… gezellige dagen. Ik had weer niks en geef het nu echt op. :mad:

Weltrusten. :slapen: :kus:

Viva : jeetje meid wat zullen jullie de p in gehad hebben. Dan is de winterfair in de grotten van Valkenburg echt wel wat anders en dat voor 4.50
Wendy : jij er ook heen, weleenswaar van nix maar dan toch zie je liever iets wat de moeite waard is he
Beps : leasepuber mee aan tafel gehad en nu te bed
Roanna ; jij ook weer een gezellige middag gehad met de kleinkids en ze hebben je weer een stukje verder in de moderne tijd gebracht :)))) Kijk eens aan jongste is zelfs al aan het werk voor een gsm, snap best hoor dat je trots bent :kus:
Trl : C genoten van alle cadeaus die hij eigenlijk toch al graag wilde hebben hihi
heerlijk he, veel plezier nog met de Sint
MK : jullie morgen een heel fijne middag bij je moeder, doe de groetjes van ons en dan ook uiteraard maandag nog een feestje thuis, het kan niet op he als het op maandag valt, eigenlijk 3 dagen lang feest haha

@Raak: Zeker vanaf de pool. lol2 :zon02:
De jongste heeft al wel een tijdje een mobiel, maar hij wil er ook graag internet op en dat kan bij die van hem ( samsung en nog wat), maar zijn vader is niet zo gek, zegt hij, dus gaat hij er zelf voor werken. Hihihi.

Nou lieverd… vermaak je daar nog vandaag en doe ze de groetjes van mij. Voor mij nu allang bedtijd, :slapen: dus ga er zo in.

:dag:

Voor mij weer tijd te gaan werken dus…

Meld me ergens weer, het is koud nat en guur(winderig) dus ze zullen wel weer in de rij staan(Heerlijk gaat de dag snel!) :dag:

mogguh

5 uurtjes geslapen en bijna alweer op pad! gelukkig hoef ik niet te rijden.
:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

oeps wat een rust hier op de zondag
Beps : aan het werken en hopelijk lekker druk
Bloem : met de familie in Heerenveen, veel plezier en nu hoef jij lekker een keertje niet te rijden
iedereen nog aan het Sinterklaas vieren vandaag, veel plezier en een fijne zondag, wij gaan zo naar het strand

Ja, zondagsrust hier. lol2

Nouja… er is denk ik niet veel te melden momenteel en zelf denk ik dat de meesten het weekend voor de Sint gebruiken, al weet ik dat niet zeker natuurlijk.Wij doen er niet meer aan, dus dan is het moeilijk peilen.

Wij komen net van ons WC af en daar waren de (meeste) winkels open vanwege klaasinkopen, maar ik denk dat dit meer kost dan dat ze aan omzet draaien, want ik was bijna geen kip. Ik denk dat iedereen alles al wel heeft gehad, of al in huis heeft.

@Beps: En? Was het druk?

@Raak: Veel plezier op en aan het strand. :zon02:Pfffff… zeg dat nou niet!!! Hihihihi. :vak02:

@Bloem: Nou, ben benieuwd hoe de kids het schaatsen beleeft hebben en of ze het al dan niet leuk vonden.

@TRL: Heb je het nog kunnen vinden bij Neckervrouw?

Zo, nou ik ga ff verder met de krantjes en de folders doornemen. Lekker relax dagje hier.

Laterssssssssss en een fijne zondag nog. :dag:

Roanna,nee sorry nog geen tijd gehad te kijken bij neckervrouw,ga ik morgen doen.Bedankt.

Wij vandaag eerst naar de dierentuin geweest,of nou ja het heette nu het park van Sint,daarna met me ouders nog sinterklaas gehad hier voor C dus de is weer verwend.

Nee meiden het was giga rustig. Om 12 uur ben ik naar huis gegaan. Rubbie opgehaald en op naar J&H. Zij waren vandaag 54 jr getrouwd!! Daarna samen uit eten geweest. Vast voor onze trouwdag volgende week. We gaan dan naar Valkenburg, daarna naar de poesjes. Anders blijven we rennen op die dag!

Nu ff bankhangen en slapen

@beps: leuk bij J en H. Gaat alles goed met de schouder van J of heeft hij nog naweeen???
@bloem: leuke dag gehad met de neefjes in thialf!!
@Roanna: naar WC geweest. Staat raar vindt je niet. Maar daar was het niet zo druk. Was ook op journaal geweest he dat meer als de helft van de mensen zaterdag 3 dec sinterklaas feest vierden.
@linda: ook nog voorbij geweest, heb jij nog geen sinterklaas cadeautje gehad of wacht hij met kerst :wink: hahaha
@wendy: naar een blamage van een winterfair geweest
@Raak: ligt nog steeds aan de pool als ze aan ons denkt hahaha :smiley:
@mexx: denk ik M aan het vermaken, niet voorbij zien komen.
Zo ik nu met mijn laatste nachtje bezig en daarna douchen en terug aan het werk. PFFFF moet er nog niet aan denken. En daarbij mag ik ook nog voor zwarte piet spelen. O hoe kom ik die dag door. Zou blij wezen als ik donderdag vrij ben. Ik meld me dinsdag of misschien als ik goed wakker ben toch een maandag!
Iedereen een fijne werkdag weer als jullie dit lezen!

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

mogguh

hier ook gammel en brak. was een lange en vermoeiende dag, maar wel leuk. ook de jongens vonden het hardstikke leuk. ze hebben eerst gewoon staan kijken daarna wilden ze foto’s maken en op de terugweg was het van: bloem!!! ja…? nou… ik vond het eigenlijk best wel leuk… en wil misschien nog wel een keer mee als dat mag! Ik wist niet wat ik hoorde! stond te klapperen met mijn oren. hahaha dus leuk dagje gehad.
nu alleen helaas weer aan t werk. had nog wel een paar uurtjes willen slapen maar ja, helaas…