Turkish Tea Time 2011

Ik heb tot nu toe nergens last van.

@TRL: ik heb nog even voor je zitten kijken en kom ook het voordeligst uit bij Neckervrouw ( nog onder de €1000 ) voor 11 dagen en als je het dan misschien via Mexx en Tjinga doet, heb je nog 10% voordeel. Is maar even een idee hoor.

Nou meiden…allemaal hard gewerkt deze week en vooral vandaag, dus nu weekend. :cheer: Iedereen een fijn weekend. Nouja…bijna iedereen dan!!

Viva : lekker weekend nu, geniet ervan
Beps : taart aan het bakken, hele foute, oei oei en hoe smaakte die ??
Roanna : nog steeds op zoek voor een reisje voor een leuk prijsje, succes, zal Trl vast blij mee zijn :slight_smile:
Ik net uit het zwembad en nu lunchen, vanmiddag a ik boek lezen, de rest gaat vissen, niet zo mijn ding haha

Geen 10% schat… :wink: Maar 5% bij mij (niet op corendon)

:wink:
Toch wel geschrokken vannacht…
Schrik van mijn leven, ingebroken!!!

Pfff wat een nacht… Zo meteen naar het politie bureau aangifte gaan doen… Inbraakpoging hier thuis… Terwijl ik lag te slapen!!! … Ben er van wakker geworden, en ben ze nog achterna gegaan… Ene droeg een rode jas en hoofddeksel, en de twee andere waren negers… Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een wit paard gezet… Via de daken zijn ze ontkomen!

Aandacht iedereen! Bij mij hebben ze een brief gestolen! Maar ze komen nog terug riepen ze!!!

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Zo slingers hangen,taart in de koelkast andere taart morgen nog ophalen,kadootjes liggen klaar,dus ik ben klaar voor morgen.

Roanna,Batihan onder de 100 euro??? bij neckervrouw die heb ik niet gezien? Zou je die even willen doormailen?

Beps hahahaha hij is leuk,en wat een geluk dat ze nog een keer terug komen :wink:

Viva,veel plezier morgen.

Bloem,in heerenveen veel plezier ook de rest van het weekend.

Meneer is gestopt met roken… Maar als hij zo doorgaat dan schop ik er morgen een pak peuken in!! :wink: chagerijn!!!

Ga mooi slapen nu!

hoi hoi

weer veilig thuis, lange dag

@ trl fijne verjaardag voor C. morgen en jij ook gefeliciteerd!

@Mexx: Oh sorry…ik dacht dat ze altijd 10% gaven, maar dus niet. Tja, van mij is ook al een tijdje terug dat ik daar geboekt had.
Is tie lastig/chago? Stuur 'm terug. Nee hoor. La ma even toch. :wub:

@Bloem: Ook weer veilig thuis en nog een heel schaatsweekend te gaan. :cheer: Het kan niet op en gelijk heb je. Lekker ontspanning.

@Beps: Oh echt? Wat zeiden ze op het PB? lol2lol2 Was zeker die ouwe klaas met die zak he!!! Gelukkig hebben ze jou niet meegenomen.

@Raak: En? De eigen gevangen vis al op? Nee, zou ik ook niet meegaan. Vissen…mmmmm. Tja, je moet het leuk vinden en dat vinden de meeste vrouwen niet. Hihihi.

@Viva: Veul plezier op de winterfair. Hopenlijk is het daar wel een bietje warm.

@TRL: Het was inderdaad onder de €1000 ( en geen €100 he lol2) maar zag later dat het voor 10 dagen was. Ik heb die mail van Neckervrouw naar jou door laten sturen. Misschien heb je 'm nu al wel. 11 dagen was net ietsje meer. Vertrek op 22 mei, 1 volwassen en 1 kind, totaal €981,50

Weltrusten meiden. Tot morgen weer. Spannende dag weer voor TRL en C.:cheer::cheer:

Bloem : jullie ook weer veilig thuis na een daagje Heerenveen, nu de rest van het weekend nog, veel kijkplezier
Trl : alvast proficiat met C zijn verjaardag, je hebt het iig al flink voorbereid daar kan het niet aan liggen, heel fijne dag morgen
Roanna : jij weer een reisje gevonden voor een mooie prijs. Ja hebben de vis op, jammie dat was smullen, veel peper en knoflook en botermalse, rucola salade erbij en voor de liefhebbers ook nog frietjes, jaja van de week is er hier een appie geopend, gekkenhuis lol2
Mexx : jij een chaggie in huis, welcome to the real world hihi, gaat hopelijk snel over enne anders wat Roanna al zei : terugsturen die hap hihi
Beps : dat was een leukerd, begon te lezen en dacht he??? maar gelukkig was het een bekende bij de politie :)))
Viva : al op een oor want die moet morgenvroeg op pad naar rotjeknor

Lang zal C leven in de GLORIA!!!

Maak er een top dag van(sorry, soort van haast, moet te werk… plaatjes volgen!)

Ikke wakker,… Bloemmie genoten, Viva naar R’knor, Mexx een sjachie M omdat hij geen sjachie meer roken mag haha… en ehhhh Roanna: :kus: J&M genieten van ruziënde vogels en onderwater sport en toen:

Op te werk :dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps en Raak,dank jullie wel.

Goedemorgen all.

Maar eerst… :cheer: :cheer:

C. Van harte feliciteerd met je 3e verjaardag en een hele leuke dag samen met mama, je familie, vriendjes en vriendinnetjes. :cheer:

@TRL: Jij ook van harte gefeliciteerd met je toch alweer grote zoon en een hele fijne dag gewenst. Drie jaar alweer. Wat gaat de tijd snel!!
Heb je mijn mail via neckervrouw nog gekregen?

@Beps: Werkse :dag: :kus: terug.

Wat een butweer he. Het regent en het waait hier erg hard. Echt Klaasweer, maar gelukkig geen sneeuw. Hihihi.

Als het weer een bietje opknapt gaan we vanmiddag ff naar D’ter, want onze oudste kleinzoon( 15 ) wordt morgen jarig en ze zijn nu bij hun moeder, dus even een presentje brengen.

Iedereen een hele fijne dag nog en wie klaasje viert… heel veel plezier. :dag:

mogguh!

@ c. gefeliciteerd met je verjaardag!! lekker veel taart eten en met alle vriendjes en vriendinnetjes spelen!

hiero ook druk, naar de markt, boodschappen doen, schaatsen kijken op internet en om 18h naar eindhoven voor de live versie+ foto’s maken

@c: gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag.

@bloem: heel veel plezier vandaag en natuurlijk ook morgen

Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is C!!!
Hele fijne, gezellige, knotsgekke dag toegewenst!
Enne mama jij ook gefeliciteerd!!! :smiley:

Zo ik weer wakker nu nog 1 nachtje en dan door met de dagdiensten…

Trl : van harte gefeliciteerd, ook voor jou, er zal best al veel visite zijn nu

Beps : druk en moest snel weg
Roanna : jij ook alvast gefeliciteerd met je kleinzoon en een fijne dag
Bloem : strakjes naar Eindhoven en morgen naar Herrenveen
Jac : moet nog 1 nachtje werken

C. van harte gefelciteerd!!

http://static.skynetblogs.be/media/1423/dyn009_original_467_397_gif_2604217_a5037a2c338a21c0da695e8c9aaf4351.gif

Roanna: alvast gefeliciteerd met je kleinzoon