Turkish Tea Time 2011

hi ladies

iedereen weer vollop aan het zoeken en kijken, 3 paar ogen zien er weer meer dan 1.
ikke weer gewerkt. was weer heftig dagje, maar goed, nu vrij. morgen naar heerenveen, zaterdag thuis en 's avonds naar eindhoven en dan zondag weer naar heerenveen met paps (of mams) en de twee nino’s. wordt hun 1e keer dus ik ben zeer benieuwd wat ze ervan vinden

@bloem
Gefeliciteerd!

@beps
Wat een poepie :wub:

Beps wat een dotje zeg…ze zijn zo leuk zo klein…sorry maar voor de rest heb ik helemaal niets met katten.

Tlr. Akdeniz Appartementen die is 660 voor 10 dagen.

Viv: Geeft toch niet… ik vind het een klein wit bolletje hihi!!
Ik geloof dat TRL toch wel graag all-in gaat tegenwoordig!

Ik nog een uurtje, dan vrij morgen!

kom ook ff binnenwippen, iedereen op zoek voor redelijke prijs reisje voor Trl en C, die ook weer heeft genoten van Sint en de pieten. Beps : foto’s laten zien van klein wit poesje, Bloem weer een leuk schaatsweekend voor de boeg, zelfs met de nino’s erbij. audrey en joop gaan as maandag paar daagjes naar Medellin ! J vandaag gaan vissen en eten dus nu strakjes barracuda hihi

mogguh

:dag:

@ raak owh lekker dan, kom je op bezoek gaan zij gaan colombia!! hahah wilde je niet mee? moet een geweldige stad zijn

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,idd het liefst all in en waar ook wel wat voor kinderen is.

Viva,akdeniz,ken ik is helaas niet wat voor ons zitten veel jongere en schijnt dus nogal overlast te zijn van de mensen die terug komen van het stappen,zit ook vlakbij barstreet.Maar wel fijn dat je meezoekt.

Raak,lekker op Bonaire,geniet er maar goed van.

Roanna,C vond het zeker leuk,en genoot er van.Idd spannende tijden straks weer afkicken van de al de kadootjes hahah.

Goeiemorgen!!! :dag:

Raak: geniet lekker daar!!! En slaap lekker nu! :wink:

Verder even geen nieuws, beetje blanco eigenlijk! :slight_smile:
**
Echt zwaar irritant trouwens die beveiliging weer hier!** :mad:

hello girls weer vrijdag… Dus aan de rituelen blehhhh.
Morgen naar de winterfair in rotterdam leuk!!!

Goedemorgen dames.

@Mexx: Huh? Of zal en kan ik dat wel merken? Nouja… gezien al dat geneuzel daarboven, was het misschien ook wel ff nodig voor sommigen, want lees natuurlijk wel mee. :wink: Als het daar al over gaat!!! :so:

@Viva: Jij ook weer? Nou, ik ben net klaar met soppen boven en nu alleen zo nog ff hier strak trekken, maar eerst… is er koffie. Mmmm…Kokkie staat nu intussen lekker dingen klaar te maken, ik bedoel koken he!! ( o.a. rendang ) dus dat wordt weer smullen vanavond.

@Bloem: Veel plezier in H’veen. :dag:

@TRL: Inderdaad… afkicken volgende week. lol2

@Raak: Leuk dat je dochter en man er even van tussen uit gaan. Jij red je wel he!! lol2

Beps nog niet gespot, maar die had dacht ik een lekker dag je vrij met hubs, dus zal wel de hort op zijn.

Nou, ik drink ff de koffie op en dan ff weer verder. Laterssssss :dag:

Roanna: nou ik bedoel eigenlijk dat ik bij elke post een beveiligingsvraag moet invoeren… Dus elke keer 5 of 6 voluit moet schrijven…

Heel irritant!

@Mexx: Oh, echt waar? Ik nog niet… Wat stom dan. :mad:

goedemorgen, hier ook gelukkig nog geen beveiliging
Bloem : gan maar een paar daagjes en wij zijn er 1 maand he, dus profiteren ze ervan dat wij de toko even kunnen draaien he. Maar hebben op internet en in lonely planet zitten lezen, is idd een schitterende stad
Viva : jij weer aan de rituelen, zal nu wel bijna klaar zijn toch en dan morgen naar de winterfair, veel plezier
Mexx : en een beetje blanco, klinkt alsof je uitgeput bent lol2lol2 weekend lekker rustig aan doen dan maar he anders hou je het geen 3 maanden vol :slight_smile:
Beps : daagje weg met R
Trl : voorbereiden op de dag van morgen, dan de sint en dan weer het normale leven
Roanna : alles weer helemaal rechtgetrokken en aan een overheerlijk, verdiend koppie koffie
Ik werd wakker net van een stel ruziemakende papagaaien, moet niet gekker worden hihi, fijne dag all :dag:

Raak: haha nee hoor, ben niet blanco… Maar gewoon niet zoveel nieuws… :slight_smile: Gaat gewoon lekker! :wink:

Mexx : goed zo !!!

raak haha wakker van de ruzie van vogels tja…wij hebben dat niet hooguit ruzie van de buren.
Hihihihi nou geniet er maar lekker van en a en j lekker een paar dagen weg paps en mams bwaken de toko.
Nee nog niet helmaal klaar met de hut. Maar doe alles tegelijk ben ook de was aan het wegwerken alle bedden verschoond en de badkamer een goede beurt gegeven nu alleen nogbeneden.

Terug van de schapjes, zo de rituelen, nu aan het ‘bakken’ van een vreselijk verkeerde taart(banoffeepie heet het geloof ik: benieuwd of hij netzo lekker smaakt als hij eruit ziet…)

Iedereen een :kus:

(ik dus nergens last van, snel reageren is er, geen vragen beantwoorden niets…)

weekend!!!

Lekker Viev!!

@Mexx: Ik heb een vraag aan de redactie erover gesteld! Wacht op antwoord!!!

1 like