Turkish Tea Time 2011

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA je hebt hem!!!
Echt gefeliciteerd!!! :smiley:

Slaap lekker allemaal en tot morgen

mogguh

:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,mooi dat het toch je droombaan is geworden

Moggel!!!

Bloemmie je droombaan om de hoek, fijn hoor meis…de feestdagen kunnen voor jou niet meer stuk.

Beps hahaha ja haren en beestjes horen bij elkaar hihihihihi. En milleke (wat betekend die naam eigenlijk) oogjes open liefffffff!!!

Roanna fijn dat kokkie nergens last van heeft.

Tlr. je wilt perse naar kusa toch, kijk eens op vakantiediscounter en dan alles selecteren wat je echt wilt, gewoon voor 1 persoon en dan later kind bijvoegen, ik had er een met vertrek in juni voor 1,5 week voor 750 euro half pension.

tlr

voorbeeldje

2**Vertrekdatum:Vr. 18 mei 2012Reisorganisatie:CorendonAantal dagen:10Verzorging:halfpensionVertrek van:**Amsterdam Promotie codeKlik eerst op “Herbereken prijs” alvorens te kunnen boeken!

https://www.vakantiediscounter.nl/common/images/cruises_loading.gif

https://www.vakantiediscounter.nl/common/images/cruises_loading.gif

Uw reis wordt aangepast.
Uw reisgegevens:Reissom volwassene317.52Reissom kind317.52Administratiekosten22.50Calamiteitenfonds2.50**Totaal:**660.04

Goedemorgen allen… ikke weer op!

@Viva: Millie is een samenvoeging van de namen van mam en pap poes: Mikkel(papa) en Jolie(mama) Millie… Ze woont in Maastricht dus ze noemen haar liefkozend: Millieke…hihi

en toen… niets, bijtanken, en weer werken. Morgen vrij!

Mogguh!!!

Bloem: gefeliciteerd meis!!! :kus: Ben blij voor je!!

Beps: geen nieuwe foto’s van het poezekind? Werkse!

Viva: lekker bezig vakanties uit te zoeken… :wink:

Hier geen nieuws… Zelf toch aan het kijken voor een weekendje Parijs… Ik zou heel graag met M. naar Parijs (en Disney) gaan, dus toch even kijken hoe, wat en vooral hoeveel!!

Gisteravond Monopoly gespeeld, en alle kans-kaarten enzo op laten lezen, en moet zeggen dat het hem aardig af ging! :slight_smile:

Nu weer werken tot 18 en daarna school tot 22… Lange dag dus! :dag:

Moggel. Nog!!!

Tja… even de boel hier een bietje strak getrokken en ben er toen ook even voor gaan zitten en zoeken voor TRL en ik kom echt niet onder de €1000 uit, uitgaande van Hotel Batihan of gelijkwaardig die kant op. Maar we geven het niet op…we zoeken verder en anders… leuke prijs wat jij hebt gevonden Viva.

@Mexx: Bij inpakken en wegwezen heb je vaak ook leuke aanbiedingen Parijs incl Disney. R. is vorige maand nog voor een habbekrats wegeweest, maar dan in een hotel vlakbij Disney en vandaar uit naar het park geweest en de stad Parijs gedaan en alles met de metro.

Als ik zou gaan… en dat ik best willen… gewoon 3 of 4 dagen met de bus met alles erop en aan. Hoeft ook niet duur te zijn. OAD, v.Nood, bv. Maargoed, dat zal je allemaal zelf ook wel weten.

Zo, nu ff lunchen en dan schapjes doen. :dag:

Roanna: thanks! Dan ga ik daar ook nog even kijken! Het liefste ga ik met de bus, geen gedoe met auto rijden enzo… Had nu bij van Nood gezien voor 350euro ofzo… :wink:

@Mexx: www.effeweg.nl Alkmaar opstappen. €199

Roanna: thanks! Alleen ik kan die datum niet :frowning: Maar goed idee, daar kan ik dan ook mooi even kijken! :kus:

Oh maar ze hebben wel een 4daagse reis op 13 januari… Dan moet ik alleen 2 dagen vrij nemen… Maar misschien wordt dat het wel! :stuck_out_tongue:

Ok hier een paar nieuwe foto’s van Millie

Eerst een met de knul waar hij nu woont, een top ventje van 5 jr dat zooo trots was dat hij de baby’s mocht vasthouden

En 1 op de arm…

Heb er ook een van vanvoren maar de oogjes zijn nog half open, en dat ziet er nog een beetje niet uit. Volgende zijn als ze echt rondhuppelen hihi
Nog 6-7 wkn. Morgen zijn ze 2 wkin oud, ze woog bij geboorte 79 gr, nu 210. Keurig dus, want normaal verdubbelen ze in 10 dgn, zij verdriedubbeld in 14 dgn…keurig!!

Ohhh wat schattig! Ze is echt volledig wit he! :wub:

Ja tot nu toe wel. Haar broertje heeft een heel klein zwart plukje op zn hoofd.
Heel grappig zo een witte poes :wink:

grrr snel reageren is weer weg!!

Viva,dank je zal daar eens gaan kijken,welk hotel had jij aangeklikt dan?

Als ik bij snwb boekt,ben ik nog het goedkoopste uit en dan heb ik nog een bon van 50 euro korting en niet eens kinderkorting en toch voordeliger dan bij andere met kinderkorting.Wil de prijzen van calsed*n nog even afwachten maar die hebben dat nog niet op hun site staan.

C vandaag Sinterklaas gevierd op het kdv was erg leuk al vond ik de 2 pieten die er waren wat tegenvallen,1 was er erg stil,maar die kleintjes hebben dat toch niet in de gaten.

@Beps: Oh, wat een dotties. :wub: Op die bovenste foto is het net een ratje. Leuk als ze echt zo wit blijven. Zie je volgens mij niet zo veel, althans ik ben ze nog nooit tegengekomen en hier lopen er wat hoor! Heel apart!

@TRL: Ja, het is ook een gepuzzel hoor, als je voor 1 persoon met een kind zit te zoeken. Er is natuurlijk genoeg, maar kijk eens naar die prijzen. Ik kwam echt niets voordeligs tegen, althans niet als je zo ongeveer hetzelfde als Batihan wilt. Een gewoon hotel of appartement is nog wel te doen qua prijs, maar ik hou alles in de gaten hoor. Als het wat anders mag zijn, zeg je het maar even, zoek ik daar verder.

Valt me trouwens ook op, dat ze niet zo scheuts meer zijn met kinderkortingen. Pfff… in mijn tijd kan ik me nog herinneren, had ik altijd 1 van de 2 nog gratis mee tot aan het 12e jaar, maargoed… dat was vroegah!! Heul lang geleden. lol2

Vond C. het wel leuk op het kdv met de Klaas en zijn Pieten? Spannende tijden voor die kinders hoor en dan ook in zijn geval nog zijn verjaardag. Wij hadden dat toen altijd met onze oudste kleinzoon. Die is 4 december jarig en dan was het altijd dubbelop. Om gek van te worden. Nu geen last meer van, want nu doen we met kerst en dat zijn de laatste jaren altijd I*ris bonnen, (met een kleinigheidje erbij,) zodat ze zelf wat kunnen kopen