Turkish Tea Time 2011

@mexx: super dat jullie het zo fijn hebben samen

@raak: is lekker aan het genieten

@mk: gaat het alweer wat beter?

@trl: wat een prachtige traktatie heb je toch gemaakt

@Jac: denk aan je meis

@roanna: gaat gelukkig aardig goed, alleen vandaag gigantische hoofdpijn ben er zelfs misselijk van

@viva: hoe was knuffeldag gisteren

@bloem: ben hard aan het duimen voor je?

Spelen jullie trouwens ook wordf*ud? Ik speel t ook sinds vorige week maar dan onder naam van r omdat mijn huidige telefoon er niet geschikt voor is moet nog wachten tot eind april, heb bloem al gevonden maar nog meer mensen om mee te spelen vind ik wel leuk

Mexx,oke dank je wel.pff blijft een gedoe, ik ga maar flink proberen te sparen dan .Dit jaar 11 dagen in mei voor 850 zal voor volgend jaar wel niet lukken :slight_smile:

@Viva: Nog even antwoord op je vraag…Nee, hij heeft tot nog toe nergens last van.

@TRL: Oh, wat erg. Ik vraag me dan af, wie en wat zit daar op het kantoor? Maargoed, ik blijf met je opletten hoor.
Dit was het antwoord wat TRL kreeg van de reisorganisatie. Kijk, ik maak ook best wel vauten hoor, maar dit!! Die zinsopbouw. Brrrrrr…

Hallo,

Wij zijn bezig met boekbaar maken van hotel is Kusadasi.

Heeft u een bepaalde voorkeur, zodat wij dat kunnen eerder boekbaar maken.

TRL: ja is ook een gedoe hoor!!! :frowning:

Nou meiden ben weer thuis… De Ldl heeft vandaag een nieuw filiaal geopend. Wij erheen: Gewoon GIGA DRUK!! Geen plek te vinden… oké eerst naar de Mkro dan, en op de terug weg: NOG DRUKKER!!!

Nu thuis, zo te werk. Nog 2 keer dan een vrije dag…

@Roanna en Viva: Normaal liggen er kleden op de zitting vd bank. Anders gewoon elke dag(om de dag) stofzuigen en afschuieren… maar wij maken ons niet meer druk om die haren, dat hoort bij de honden

Ons Millieke heeft de oogjes open hihi!!! Jaja… nog een goede week dan ga ik haar ontmoeten!!

En toen geen idee tot laters

@beps: had van al van mijn collega over dat filiaal gehoord, was toch 3 keer zo groot geworden?

mogge all :dag:
Viva : sorry meis nee wil nog niet ruilen hoor hihi en geef je groot gelijk dat je een beetje onder de mensen wilt zodat je niet afhankelijk wordt van een gesprek met weet ik veel wie he met een hele hoop blabla hihi
Roanna : helaas pindakaas je kan er niet bij komen zitten, is hier helemaal vol
maar volgende week wel een plekje :))
Mexx : fijn om te horen dat het zo goed gaat saampjes
Beps : zo weer werken en bijna weer een nieuwe bewoner in huis, nog meer haren he :)))
Linda : helaas speel ik geen WF, heb er de tijd niet voor
Bloem : en en?? hoop zo voor je dat alles in orde en getekend is
MK : gelukkig de kindjes niet teveel uit hun doen, alleen maar gezellig
Trl : jeetje las net dat je vriend vandaag weer terug moet komen pfffffff enne wat een antwoord van dat bedrijf, weet niet wat daar op kantoor zit

Raak,idd ze hadden gisteren een nummertje gekregen dus hoop voor hem dat hij vandaag wel aan de beurt komt.

Mexx,fijn te lezen dat het goed gaat.Wat doet hij zoal de hele dag als jij aan het werk bent,hij treft het wel met het mooie weer :slight_smile:

Ik had net een berichtje op facebook gehad dat hij naar de supermarkt was geweest, en daar broodjes had gekocht… Dus vind het wel fijn dat hij dat ook gewoon alleen doet! :slight_smile:

Verder weet ik niet wat hij vandaag doet, hij is nu thuis en zal wel tv kijken, wii-en, internetten of Nederlands leren haha… Dus hij vermaakt zich wel!

Maandag dat ik thuis kwam toen lag hij te slapen op de bank… :wink:

@mexx: leuk dat M ook alleen op stap gaat!

Nog niemand iets van Bloemmie gehoord… weet niet eens hoe laat ze mag/moet!!

*Edit: rond deze tijd heeft zij een afspraak…

Spannend!! Hier draaien de duimen!

Hier ook

iedereen bedankt voor de woorden, doet goed!!
Ik lees wel mee maar ben gewoon druk met diensten ed… En morgen ga ik maar weer de nacht in.
Er is gewoon niets te krijgen. Dus ik ga maar weer…
Iedereen een knuff!!!
En ik blijf ook hier de duimen draaien. Heb vanmiddag er nog wel aan gedacht.

dank dames, zoals gedacht was het een formaliteit. wel eentje die drie uur duurde. heb het koud en hongggeerrrrr dus eerst eventjes in die behoeften voorzien (en mn ouders gebeld) en nu ff tijd om het nieuws te delen.
opluchting overheersd vooral boven blijheid, maar die blijheid komt later vast wel. nu vooral overwhelmed door alle papieren en paparassen en bepalingen en documten maar komt vast goed. ik begin al snel, maar wil morgen eerst mn huidige werkgever inlichten en dan kan ik met data gaan strooien maar tis igg snel.

GEFELICITEERD!!!
We vieren het snel meis!!! :kus: :kus: :kus:

@bloem: gefeliciteerd

@Bloem: Ook nog even langs deze weg… van harte gefeliciteerd :kus: met je nieuwe baan. :cheer: :cheer: Je hebt het verdiend!!!

Bloem,gefeliciteerd super hoor en dit was toch de baan die je zo graag wilde?

ja klopt trl!