Turkish Tea Time 2011

Goedenmiddag.

Dan doe ik ook even mee. Bloem… succes!!

Ik

ook voor je.

Tja… verder niet veul te melden. Alles goed hier. Dinsdag is het hier zoiets van een Starbucksdag. Vanmorgen mij ene schoonzus op de koffie en vanvond weer de simply peoples.

@Viva: :wub: Fijne dag weer met je meisie.

Ik meld me wel weer ergens.

Bloem : ook hier vanaf Bonaire draaien de duimen voor je, dit is de baan die je zoooo graag wilt dus hoop dat het gaat lukken meis:kus:
Viva : jij weer een heerlijk knuffeldaagje
Roanna : koffie visite, niet 1 maar zelfs 2 x vandaag, veel plezier
Beps : jij eerst 3 daagjes werken om dan weer samen wat vrij te hebben, is ook zo weer om joh
Trl : als ik me niet vergis jij vandaag de tractaties aan C meegegeven, altijd zo’n spannend moment voor die kleintjes he
Ik ga nu even onder de douche springen en dan het zwembad in hihi, we zijn zalig aan het genieten hoor !
Allemaal een fijne dag :dag:

@Raak::dag: Nou, dat moet toeval of telepatie zijn. Jij zegt wij gaan zwemmen en ik hoor net een liedje ( kokkkie had een cdtje van Andres opgezet) vamos al la playa. Nouja… jullie dan aan de poel/pool, maar ik moest gelijk aan je denken. lol2 Hahahaha

Enjoy en de groetjes daar.

@TRL: Ja, wil straks wel ff horen hoe gegaan is op het kdv met je presentjes.

Nou, zo ff verder met was opvouwen. :dag:

Bloem,spannend,mijn duimen draaien…

Raak en Roanna,De traktaties zijn goed ontvangen op het kdv,C heeft zijn feestje daar erop zitten nu zaterdag hier nog zijn verjaardag,maar eerst donderdag nog sinterklaas op het kdv.

Mijn collega staat al 10 uur in de rij bij het turkse consulaat in Deventer om zijn dienstplicht af te kopen pfff

Ik hoorde dat ze vandaag nr t/m 200 binnenlieten ofzo
Het kan wel tig dagen duren. Dus… of het nog lukt voor die 5000… hij zal wel 10 000 moeten storten dan…PFFF

Beps,hij was al wel binnen,maar het was binnen ook zo druk dat hij daar nu nog zit te wachten …

@jac
Wat een toestand zeg, het gaat maar door :kus:

@bloem
Spannend voor je, ik duim mee!

@trl
Feestje op het KDV, leuk!! Was je erbij?

@viva
2e vakantie ook al geboekt, spannend weer naar iets nieuws.

@roanna
Vakantieherinneringen opgehaald, misschien komt het er nog van om nog een keertje samen te gaan.

@beps
Wanneer komt de poes, wat een schatje!

@raak
Volgt ons vanaf een heerlijk zonnig en warm eiland.

hi dames

eindelijk een berichtje van mij. zo achterlijk druk vandaag. meteen na het nieuws heb ik bijna 2 uur lopen janken, ben toch wel weer gestressed en gespannen door alles, dus zoveel opluchting ineens. tis nog niet 100% rond (das pas als de inkt droog is) maar ben toch wel vrij zeker. morgen kennismaking met collega’s en kijken wanneer beginnen, aantal uur, etc etc… dus wel spannend en dan hopelijk tegen het einde van de dag rust…! pppfff

@ trl owh leuk, heb je foto’s op FB staan? wat wordt ie toch groot!! voor je het weet gaat ie naar de middelbare!

Bloem : meis probeer een klein beetje te relaxen hoe moeilijk dat nu ook is, komt best morgen allemaal goed en dan een flesje bubbels opentrekken hoor :kus:
MK : hoe is tie bij jou nu, zeker 2 nerveuze kindjes thuis he is altijd zo’n spannende tijd voor ze
Trl : de foto’s waren echt zooo leuk op FB, wat een toestand op het moment he bij het turks consulaat

@raak
Gelukkig valt het nog wel mee. Ze vinden het natuurlijk wel geweldig, maar ze zijn helemaal niet van slag hoor. Op school speelt er een heel verhaal en iedere dag komen ze dan weer thuis met grote verhalen. Wel heel leuk hoor!

@bloem
Eerst maar proberen een beetje rustig te worden, je moet morgen natuurlijk wel een goede beurt maken!

mogguh

:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mk,nee was er niet bij,want dat denk hij dat hij mee naar huis mag en dat mag dan niet…Dus vandaar dat ik er nooit bij ben. Morgen met het sinterklaas feest ga ik wel helpen.

BLoem,ja ze staan op fb. Succes met tekenen vandaag.

Raak,idd een toestand,collega heeft gisteren 16 uur in de rij gestaan,was bijna aan de beurt en toen stopten ze ermee,dus vandaag weer een poging .

goedemorgen meiden.

Jeetje wat een gedoe zeg, wist er niets van van dat afkopen van de dienstplicht, maar je zal maar in die rij staan al die uren en dan sluiten voor je neus. Om gek van te worden toch.

Tlr. ja mannetje wordt groot. Straks weer naar de serieuze school.

Raak is het nog uit te houden daar, of wil je met me ruilen??

MK jij ook midden in de sfeer van de sint. Ja en lekker geboekt, tja niet echt wat anders, had nog een andere in side gezien, die was nog 100 euri goedkoper maar dan zit je echt in de middle of nowhere en dat vind ik nou ook niet echt wat, een kwartier lopen naar de dolmus vind ik iets te veel van het goede. Wel lekker rustig daar niet van maar je moet het dan ook nog maar treffen met mensen die er zitten. Kijk ga je met meer dan heb ik daar lak aan maar met zijn tweetjes moet je wel wat aanspraak hebben. dus nu maar naar acar. Komt er best wel goed uit, ik ga het beleven, maar kan de weg daar dromen zo ondertussen weet precies welke winkeltjes waar zitten, maar ja het is zon zee en zaligheid. Zo ook in side maar dat is in kumkoy dat is op zich wel leuk maar iets te ver van alles af.

Roanna gaat het goed met kokkie zijn mondje??? Geen drukplekken???

Bloemmie meis ZENNNNNNNNNNNNNNN !!! Heel veel succes vandaag.

Mexx kan je het uithouden met askim in bed, in huis op de bank ect…hahahha zal vreemd zijn als je thuis komt en hij zit lekker languit op de bank.

Beps past het velletje al wat beter. En wat een schitterende foto op fb met de dames op de bank…vraag me af waar jullie zitten. En wordt je niet gek van de haren op de bank???

Goedemorgen piepels.

@Bloem: Ik hoop dat alles goed komt vandaag. Het was alleen de finisching touch toch nog maar? Dat alles dan maar goed en ook naar jou zin mag zijn en dan heb jij DE baan die je graag wilde en nog dicht bij huis ook. Nou, het is je gegunt hoor, want je hebt er genoeg moeite voor gedaan en hard voor gewerkt. Succes dus vandaag!

@Viva: Ach welja toch. Acar ziet er best goed en zeker gezellig uit als we er zo langs liepen en in het restaurant eronder hebben kokkie en ik met de familie aleens gegeten. Ik moet/wil dat ook hoor… wel een bietje volk om me heen. Je kunt er trouwens nu ook voor een habbekrats naar toe, maarja… om daar nu in de winter te gaan zitten. Nee…

@Raak: Dan zou ik ook toch liever met jou willen ruilen. lol2 Of erbij komen zitten. lol2 Hihihihi. Vermaak je!!!

@Mexx: En? Lukt het allemaal een bietje? :wub: Leuke foto’s ook op FB gezien van je toerist.

@Beps: Ja, ook ik had je foto’s gezien en ik dacht precies hetzelfde als Viva. Waar zitten of liggen de baasjes dan? lol2lol2 Maar schitterend trio hoor!

@TRL: Oh, leuk dat het goed ontvangen is. Ik zag die koppies op de foto en dat was zo grappig om te zien. Nu de rest van de drukte dus nog he!! Maar wel leuk. Oh ja… al eens iets van FS gehoord via de mail? Anders ga ik ze weer eens mailen hoor.

@MK: Die van jou zijn nu ook op zo’n heerlijke leeftijd dat ze het wat bewuster meemaken, maar het blijft spannend natuurlijk. Jullie ook heel veel Klaas plezier.

@Jac: Even een beetje op de achtergrond? Even nog aan het bijkomen van alle indrukken of gewoon even geen tijd? :dag:

@Linda: Rustig. :dag: Weer een bietje opgeknapt?

Zo, dit was weer een hele lange en nu moet ik ff in de benen, want moet nog showeren en dan weer genieten van mijn Zwiserlevengevoel, die ik nog steeds heb. :cheer:Hihihihi.

Latersssssssss :dag:

Roanna,zal het je even mailen …

Goeiemorgen!!! :slight_smile:

Bloem: spannend meid!!!

Roanna: ja gaat super hoor!! :slight_smile:

Hier gaat het echt super, hebben het echt super fijn samen, gisteren heb ik me echt rot gelachen… Meneer ging de verkeerde kant de rotonde om, viel zowat om door de wind (met fiets en al) en dat soort dingen… Ook geloofd hij in Sinterklaas haha… Dus lol heb ik zeker met hem!!! :wub:

Vandaag, morgen, vrijdag en zaterdag werken… en dan zondag weer lekker een dagje saampjes… Oh nee, we vieren dan sinterklaas bij mijn ouders… :slight_smile:

Mexx,hahaha dat had ik wel willen zien.

Ik zat net ff bij O*D te kijken,als ik een 2 persoonskamer aanklik betaal ik voor C de volle pond doe ik een 1 persoonskamer krijg ik wel kinderkorting maar gaat de prijs voor een volwassene met 100 euro omhoog,beetje vreemd toch ???

TRL: dat kan inderdaad wel hoor… Dan is de 1persoonskamer gelijk aan een 2persoon, en doordat er dan geen 2 volbetalenden zijn, dan wordt jou reissom dus hoger…