@Raak: Ja, dat is ook waar. Ik wil alles wel he, maarja… alles, da kan nie. Ach, ik heb dan even weer zo’n opwelling, omdat ik weer blij ben voor Viva.
Lukt het jou daar ook nog een bietje? We zijn er al zo aan gewent he, dat jij daar zit, dat we doen alsfof je gewoon hier zit. Maar ik neem aan, dat jullie je wel vermaken? Hahahaha.
@Viva: Oke… dat idee had ik al. Enneh… je weet wel waar het precies ligt toch dat hotel, want we hebben er nog voor staan kijken toen, maarja… hoe het van binnen is. De recensie’s zijn vrij goed en wat je zegt… voor dat geld, kan en mag je ook niet teveul eisen stellen. Ik zou er ook zou heen gaan hoor! Echt wel!!
Gelukkig weer een bietje rustig op je werk. He, he. Even uitblazen en naar vakantie’s kijken. lol2
@Beps: Och jee… ook al dat luxe probleem van waar nu weer heen. lol2 Of toch weer naar Kusa, want rupsie moet het nog zien en meemaken. Nou, lijkt me daar ook tof hoor!
@Mexx: Oh, wat erg dan. Kan jij niet op de logeerkamer gaan dan? :wub: Of hij natuurlijk.
Nee hoor, lekker laten gaan en lekker genieten van alles en van elkaar.
@TRL: Ja, ben jij de drukte weer te boven? En dan ook nog weer de verjaardag binnenkort van C. Het kan niet op, maar wel leuk en gezellig.
@Bloem: Al wat wijzer geworden van al je sollicitatie’s, of nog druk bezig met van alles en nog wat?
Yesss… kokkie heeft z’n klappergebit. Tis even wennen hoor. Zit allemaal wat hoger nu, maar hij heeft het echt keurig gemaakt. Ook de kleur aangepast dat het toch niet al te wit is, want zo had hij het ook niet in het echt en toch mooi neutraal nu.
Hij mag als er (druk) klachten zijn meteen terug komen voor het eventueel bijwerken en anders over een half jaar op controle en ik mag en kan de TA verzekering er nu wel uit doen volgens de TA, want de kosten die je eventueel krijgt, zijn goedkoper dan maandelijks je premie betalen, dus gaan we dat doen. (Een prothese blijft voorlopig toch nog in de basisverzekering, aldus de TA) Scheelt ook weer en als ik dat dat nu opzij leg… in een potje ofzo, kan ik miss ook nog wel een keer extra op vakantie. >>> Hihihihi… oh, te erg!!!
Zo, nu even het bed nog verschonen, want had de hele dag het dekbed over het balkon hangen. Ja Raak… toevallig schijnt hier de hele dag al het :zon02: netje, alleen… bietje fris. Hihihi, dus kan de boel naar buiten.