Turkish Tea Time 2011

@Raak: Ja, dat is ook waar. Ik wil alles wel he, maarja… alles, da kan nie. Ach, ik heb dan even weer zo’n opwelling, omdat ik weer blij ben voor Viva.
Lukt het jou daar ook nog een bietje? We zijn er al zo aan gewent he, dat jij daar zit, dat we doen alsfof je gewoon hier zit. Maar ik neem aan, dat jullie je wel vermaken? Hahahaha.

@Viva: Oke… dat idee had ik al. Enneh… je weet wel waar het precies ligt toch dat hotel, want we hebben er nog voor staan kijken toen, maarja… hoe het van binnen is. De recensie’s zijn vrij goed en wat je zegt… voor dat geld, kan en mag je ook niet teveul eisen stellen. Ik zou er ook zou heen gaan hoor! Echt wel!!
Gelukkig weer een bietje rustig op je werk. He, he. Even uitblazen en naar vakantie’s kijken. lol2

@Beps: Och jee… ook al dat luxe probleem van waar nu weer heen. lol2 Of toch weer naar Kusa, want rupsie moet het nog zien en meemaken. Nou, lijkt me daar ook tof hoor!

@Mexx: Oh, wat erg dan. Kan jij niet op de logeerkamer gaan dan? :wub: Of hij natuurlijk. :stuck_out_tongue: Nee hoor, lekker laten gaan en lekker genieten van alles en van elkaar.

@TRL: Ja, ben jij de drukte weer te boven? En dan ook nog weer de verjaardag binnenkort van C. Het kan niet op, maar wel leuk en gezellig.

@Bloem: Al wat wijzer geworden van al je sollicitatie’s, of nog druk bezig met van alles en nog wat?

Yesss… kokkie heeft z’n klappergebit. Tis even wennen hoor. Zit allemaal wat hoger nu, maar hij heeft het echt keurig gemaakt. Ook de kleur aangepast dat het toch niet al te wit is, want zo had hij het ook niet in het echt en toch mooi neutraal nu.

Hij mag als er (druk) klachten zijn meteen terug komen voor het eventueel bijwerken en anders over een half jaar op controle en ik mag en kan de TA verzekering er nu wel uit doen volgens de TA, want de kosten die je eventueel krijgt, zijn goedkoper dan maandelijks je premie betalen, dus gaan we dat doen. (Een prothese blijft voorlopig toch nog in de basisverzekering, aldus de TA) Scheelt ook weer en als ik dat dat nu opzij leg… in een potje ofzo, kan ik miss ook nog wel een keer extra op vakantie. >>> Hihihihi… oh, te erg!!!

Zo, nu even het bed nog verschonen, want had de hele dag het dekbed over het balkon hangen. Ja Raak… toevallig schijnt hier de hele dag al het :zon02: netje, alleen… bietje fris. Hihihi, dus kan de boel naar buiten.

Viva,dat zijn idd leuke prijzen zeg.

Roanna,kokkie zijn gebit. Nee de drukte nog niet te boven,morgen C trakteren op kdv dan donderdag sinterklaasfeest daar,zaterdag verjaardag en zondag sinterklaas met me ouders.

en weer thuis, weer een werkdag om

@ raak lig je lekker aan de pool
@ viev lekker weg voor een leuk prijsje
@ roanna soort van diepteinvestering dus dat klakgebit. lekker de premie opzeggen! groot gelijk
@ mexx enjoy met je askim

ja wel nieuws van de solli’s maar tis allemaal zo ingewikkeld. kan elke minuut weer veranderen dus ik vertel het allemaal wel als er echt nieuws is. zo niet, gaan we gewoon stug verder met de solli’s. weet hoe het moet dus dat is het probleem niet

Bloem: dankjewel! Succes met alles meid!!!

Roanna: kokkie aan de klapper!!! Succes voor hem!!

Ik heb echt barstende koppijn, maar zal vast over 35 minuten wel over zijn als ik weer thuis ben :tongue:

Fijne avond allemaal! Ik ga lekker vanavond bankhangen!!

Morgen ook vrij, dus zal ik ook niet veel online zijn!

:dag:

Mexx onderweg naar huis, ikke naar dat feestje zo. geen foute kleding, ga mn haar touperen denk ik…das wel fout tegenwoordig

Nou begint om 20 uur, ben vast om 21 uur weer thuis haha

houdt het nou nooit op…
Man van collega plotseling overleden. Collega borstkanker. Andere collega wordt wat op kweek gezet maar arts kon geen uitsluitsel geven pffffffffffffffffff help!
Allemaal narigheid echt niet leuk meer!
Krijg ik net te horen dat mijn buurman darmkanker heeft ook begin 40…
Werd weer met beide benen op de grond gezet! Heftig allemaal.

@mexx: Geniet van je mannetje!!! Lekker hoor!
@bloem: succes met alles!
@beps: leuke foto’s van je hondjes op FB
@Viva: geboekt voor een mooi prijsje
@wendy: ook geboekt maar dit maal voor 3 personen :slight_smile:
@roanna: klap klap klapperdeklap hahaha

@ jc :kus:

Zo dan Jac…:kus:… Sterkte daar…

Jac,sterkte.

Beps,een feestje op de maandag,veel plezier.

Mexx,je hoofdpijn lekker laten wegmasseren door M.

Bloem,spannend dus omtrent de solli’s blijf duimen op goed nieuws.

@jac: heel veel sterkte

@Jac: Pfff… wat erg en wat heftig allemaal zeg. Hoeveel kan een mens dan nog hebben? En wij maken ons druk om een onsje meer of minder. Heel veel sterkte meid, want dit is allemaal niet niks, wat jij zoal te horen en te verwerken krijgt van zo dichtbij allemaal.

@Beps: Al terug van het vaute feest?

Nou meiden… de warme hap was even wennen voor hem, maar uiteindelijk ging het prima. Went vast wel.

Jac sterkte meid, vreselijk al die berichten.
Roanna klappertanden aan de tafel hahahaha.

@Viva: Nee joh… nu juist niet meer klapperen. Alles lekker strak nu. lol2

Ik dus nu thuis Feest was vaudt, maar wel gezellig. Gelukkig waren er velen die net zo al ik liever muurbloempje zijn dan vaudt dansen… lol2!

Nu ff de ‘keuken’ opruimen en mn bedje in: Oant Moan!!

mogguh!

ben benieuwd wat deze dag me brengt! fijne dag allemaal

Goedemorgen meiden.

Vandaag weer dinsdag dus knuffeldag.
Lekker weer vroeg uit de veren dus.

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ik ook weer wakker… lekker geslapen.

Nu weer 3 werken, lang dus grrrr hihi…
MAAR dan hebben Rubbie en ik ook samen vrij(dag) hihi… Oh en donderdag ook al een groot deel.
Jaja… je kan maar beter vast op voorhand genieten van ideeën want vaak op de dag zelf is er weer iets aan de hand waardoor alles anders loopt lol2!!

@Viva: Knuffel ze

@Bloemmie: Duimen draaien

en toen: Koffie

Nieuws in opdracht van Bloemmie:

Het bedrijf om de hoek wil graag een 2de gesprek!!! MORGEN AL!!! Ze is er super blij mee, en wil graag veel

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/150-duimen.gif

voor Bloemmie