Turkish Tea Time 2011

:NETHERLANAskim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.:NETHERLAN
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ohhh das apart lijkt me Wendy: nu boeken terwijl je weet dat je dan met 1 babietje meer bent!,

mogguh

:dag:

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

nou ja zeg… is Mexx dr apie er staan ze al weer boven aan haha…

Ik ben wakker, geen zin meer in wat dan ook
Houd het op een winterdipje…(gewoon moe, steeds niet lekker, een butvelletje)

@beps, is ook raar te weten dan met z’n 3en op vakantie te gaan…! Qua prijs maakte het niks uit, kregen wel alvast jonge gezinnen korting…!

Goedemorgen all.

@Wendy: Wat een leuk idee he… dan gaan we z’n drietjes ( of viertjes, grapje?) op vakantie en dan moet je overal rekening mee houden. Kinderbedje, luiers, voeding, enz enz., maar wel heul leuk. :cheer:Maar eerst lekker genieten van jullie zwangerschap, want als dat goed gaat, is dat ook een hele leuke tijd. Allemaal dingetjes kopen enzo. Oh… ik loop al weer zo’n end vooruit, maar vind het ook zoooo leuk!

@Beps: He bah toch. Nog steeds niet goed in het velletje!! :mad: Nou, probeer een bietje rustig aan te doen, even een molletje hier of daar voor, denk ik dan zo he!!!

@Mexx: Nee… die zien we denk ik voorlopig even niet en gelijk heeft ze. Die is heerlijk in haar eigen huisje aan het genieten met askim. :wub:

@MK: Ook al niet helemaal in orde. Jij ook beterschap. :kus:

@Raak: :zon02: :dag:

Verder iedereen een fijne dag weer. Werkse weer.

We hadden gister weer een hele gezellige dag met onze familie en vrienden gehad. Lekker weer even vakantie herinnereingen opgehaald met de vraag… waarom doen we dat niet weer eens. Tja… aan mij zal het niet liggen. want ik ben er altijd voor in.

Inderdaad heel snel en goed een mooie dikke gewatteerde jas met bontrand aan capuchon kunnen scoren bij C&O, met 25% korting, dus ik was mooi en heel snel klaar voor €36. :cheer: Ikke blij. Deze winter weer klaar.

Latersssssssss:dag:

Hierrrr ben ik al hoor!!

Goeiemorgen!!!

Zo heb me toch rot geslapen vannacht!! Ben mijn bed kwijt!! hij neemt het hele bed in beslag haha!! Maar wel heel fijn!! Hij vloog gisteren met de vriendin van zijn neef mee, ook een nederlandse, en bij de douane werd hij apart genomen…l en dat zag ik dus, dus ik zag de bui al hangen… Maar na 10 minuten mocht hij gaan en konden we weer lekker samen zijn!!

Net boodschappen gedaan en nu zit meneer Mario te spelen… Straks werken van 13 tot 18, maar ja… Tis nie anders!!

Fijne dag iedereen!! X

Ach Mexx doordat je werkt, kan hij er ook zijn die 3 maanden tenslotte, dus… Hij gaat zich vast vervelen en ook vermaken moet je bedenken haha

Mexx,zo went hij wel aan het normale leventje hier toch,als jij gewoon moet werken.

Roanna,zo dat is nog eens een koopje voor een winterjas.

Hallo Meiden…ja eindelijk hier door alle puinhopen heen gewerkt.

Mexx meissie geniet er lekker van.

Roanna een nieuwe jas gescoord voor een mooi prijsje.

MK zere keel, snotterig beterschap hoor, zit je net op te wachten met de sint.

Beps in een dipje en niet lekker in een passend velletje (weet er alles van, kom er nu net weer een beetje overheen).

Tlr. C. de Sint goed overleefd hahahaha.

Raak heerlijk in de zon, genieten van Bonaire vervelend hoor.

:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN

Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo die kan er maar weer bij staan. hahahahaha…

Ik wilde net de pc afsluiten, omdat we zo weg moeten naar de TA en hopenlijk nu definitieve klikgebit. Het zal tijd worden en dan de vraag… past het allemaal goed. We gaan het beleven.

@Viva: :cheer: :cheer: Naar Acar dus? Oh…pffffff… zucht, diepe zucht… nouja… who knows. Ik wil oooook. Nouja… que sera?
Ook via GP. Bij Corrie geboekt?

Nou, ik hoor het nog wel… moet nu gaan. :dag:

goedemorgen,
Wendy echt zo leuk al een vakantie voor 3 geboekt :cheer::cheer: (had het gisteren al gepost maar is verdwenen:mad:)
Mexx :jullie heerlijk bij elkaar en tsja dan komen ook de nadelen, bed kwijt lol2
Beps : jij nog steeds niet helemaal happy, rustig aan hoor meid :kus:
Roanna : jij wil weer weer eens met familie op vakantie enne voor een heeeel mooi prijsje een jas gescoord !!
Trl : voor jou zeker nu een drukke week he
Viva : wat zie ik daar, ook al voor augustus geboekt en ook via de nieuwe luchthaven, heerlijk idee hoor enne gelukkig eindelijk weer alle achterstand weggewerkt
Bloem : nog rustig opstarten vanmorgen hihi, kunnen genieten van het schaatsen ?

Ja dat is waar hoor Beps, en ach… hij vermaakt zich vast wel! En anders maar niet haha :wink: Om 18.30uur ben ik weer thuis! :wink:

Wel grappig… ik vroeg in de supermarkt wat hij wilde eten… En toen echt die ogen…>> tonijnpizza!! Haha dus vanavond maar aan de pizza… De rest van de week wel gewoon normaal… maar ok vandaag is het nog een soort van feest! :wink:

Viva,weer lekker in het rijtje.

Wendy,ook lekker al geboekt.

Roanna,succes voor kokkie bij de ta.

Mexx,mag hij de rest van de week voor jouw koken :wink:

Yep Roanna idd naar Acar…mooi prijsje al zeg ik het zelf lekker 15 dagen:wub: en idd via gazipasa>>> hahahaha…987 euri voor 15 dagen allincl. lekker met de groupon bon van 100 euri hahahahhalol2lol2. Met zijn tweetjes, vind het een heel mooi bedrag, en zit middenin oba hahahahaha, ga ik mei wel eens even buurten daar. Ja meis misschien voor jou ook nog een paar dagen rond die tijd, je weet waar ik zit. hihihihihii…:cheer::cheer:
Idd bij cor en don geboekt. straatje uitlopen en je ligt aan het strand…bij grand uysal is het 400 euri duurder in die periode, en dat vind ik veel te veel geld. je weet het he, zo goedkoop mogelijk weg, had nog een andere gevonden in side maar dan zat je wel ver weg van alles, zelfs de dolmus was een kwartier lopen dat vond ik toch iets te veel van het goede maar die was nog 100 euri goedkoper.

Succes met kokkie zijn klappertje, zal wel vreemd zijn voor hem, de boel muurvast in zijn mond.

Viva: dat zijn inderdaad mooie prijzen!!!

Ja dat zijn de prijzen die ik ook wel leuk vind Viva… We gaan het zien
Wil misschien met Rubbie in sept nog een keer naar kusa. Vond het prima waar we waren, en rubbie wil het ook wel eens zien.
Al kan het ook nog een ander worden hoor, dat kan ook :wink:

Beps: Luxe probleem!! :wink: Haha :smiley:

Vreselijk luxe… maar ik houd ervan lol2lol2!!!

Nu zo lekker opfrissen, eten koken en dan heb ik ’ een fout feestje’ waar ik TOTAAL geen zin in heb…