Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen.

@Mexx: Nu alleen nog maar uurtjes aftellen. :cheer:

@Beps: Werkse. :dag:

@Bloem: Ik denk weer schaatsen kijken. Enneh… nee… ik doe niet mee aan WF, dus weet ook niet hoe het werkt in het Nederlands. :wink:

Vandaag komt Klaasje hier op het WC, dus zal wel een lekker drukke boel worden, maar wel heel leuk voor die kids. Dochter komt straks hier, dus even shoppen met haar denk ik en morgen uitje naar Nieuwegein, dus het weekend is weer gevuld.

Nou, ik kom vast vandaag ofzo nog wel ff aanwaaien. Fijne dag all :dag:

goedemorgen vanuit:vak02: :))
Hier nu 8 uur 's morgens, heerlijk uitgeslapen en leuk om weer hier te zijn
Wendy : lief dat je de info met ons wilt delen en die datum denk ik ook dat ze zich daar mee gaat “bemoeien” :kus:
Beps : jij daagje langer op vakantie, he bah das nou jammer zeg :)))) en ook nog eens korte transfertijd, prima geregeld
Trl : jij een superdruk weekend en weekje maar met allemaal heel gezellige dingen, geniet er maar weer van
Viva : jij ook een beetje rustig aan doen dit weekend hoor
Jac : ouders aan het kijken voor Indonesie, totaal andere vakantie maar heel mooi
Bloem : oeps jij ook al aan de WF, ik begin er maar niet aan want dan heb ik helemaal straks geen tijd meer over :slight_smile:
Roanna : meissie af en toe heb jij toch een goeie tippies he, ook lekker om kunnen boeken, prima idee. Tijdens de afwas veeeeel te bespreken gehad ???
Vertel hahaha of ga je dat zo tegen de Sint vertellen misschien
Mexx : en gieren de spanningen al door je keel??? Vandaag nog even heerlijk werken, gaat de tijd wat sneller he en dan :cheer::cheer::cheer:

Mogguh

De schaatsdag alweer voorbij, owhn nee vanavond nog marathon

@mexx spannend!!!
@beps zag t net!

Zit te twijfelen of ik nog even een dutje ga doen of toch maar niet…

Zooo nog 24 uur Mexx…

Ik bijna klaar…plannen gebeurt haha…

@Beps: Klaar? Huh…? Waarmee?
Hebbie trouwens weer een mooi onderschrift. Ja toch!!
Btw…hoe pas ik mn ticker aan? Oude weghalen en weer opnieuw doen?

@Raak: Heerlijk weer wat van je te horen. Goeie reis gehad? Nou genieten he!!

@raak
Heerlijk in het zonnetje en heerlijk bij elkaar. Lekker hoor!

@mexx
Bijna!!

Ik vandaag niet echt fit. Zere keel, hoesten, snipverkouden.
Hopelijk gaat het morgen weer iets beter.

Zoooo was druk op mijn werk!!! Dus vanavond naar de wok geweest, enorm druk, te druk!! Nu lekker slapen… En morgenochtend sporten… Huis opruimen en dan… Waaaaaaaaa!!

Truste all!!

spannend mexx!!

ik net thuis van de marathon, was lekker dichtbij, dus snel weer thuis. meteen onder een loeihete douche gesprongen want was helemaal stijf. ben dan niet zozeer koud maar wel stijf en dan krijg ik het niet meer warm. nu dus helemaal roze en aan t werk

M’n zus op visite gehad. Nu in m’n bedje

@Roanna ik heb m gewoon weggehaald en opnieuw gemaakt

Ik weer op t werk… meld me weer…
Pfff morgen een soort van vrij!!

:NETHERLANAskim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.:NETHERLAN
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mexx,jaaaaaaaaaaa vandaag is het dan eindelijk zover voor jullie,spannend hoor .

Goedemorgen.

@Mexx: Oh :wub: :wub: :wub: Vandaag is het dan eindelijk weer zover. Leuk, leuk, leuk. Heel veel plezier en genot straks met het ophalen en in je armen sluiten. :cheer:

@Beps: Bedankt voor je antwoord er werkse. :dag: Ga ik dan vanaaf ofzo wel even doen.

@Raak: :vak02: :dag:

Veder iedereen een fijne zondag. Wij gaan over een uurtje of 2 weg en komen vanavond pas weer terug. Gaan een beetje eerder weg, want overal is het extra koopzondag voor de Klaas nog, dus ook op HC in Utrecht en daar gaan we even van profiteren. Ik moet nog een winterjas hebben. Even zien of ik die daar voor een leuk prijsje kan scoren.

Laterssssssssssssssssss . :kus: :dag:

@roanna
Veel plezier in Utrecht en hopelijk scoor je een mooie jas.

@mexx
Eindelijk is het zover!!

HAHAHA … vergeet ik Mexxje en askim gewoon…

JAAAA VANAVOND is hij er!!!

@mexx: o hij komt hij komt die lieve goede M. JOuw beste vriend jouw beste vriend enz enz hahaha. Geniet!!! enne neem maar gelijk een windstopper mee hahaha :slight_smile:

@roanna: is lekker op HC!
@beps: een soort van vrij voor jouw
@MK: beterschap!
@raak: tja geniet jij ook maar van die overheerlijke zon! hahaha ik niet jaloers hoor;)
ik ga vanavond uit eten in een boerenschuur lekker!!!

Hello all, ff iedereen een fijne zondag wensen en speciaal voor :
Mexx : nog een paar uurtjes meis en dan kunnen jullie gaan beginnen aan de 3 maandjes die jullie samen hebben, geniet er maar van:kus:

Hey meiden!!!

Ik ben er klaar voor! Mams en ik hebben lekker mijn hele huis nog even gedaan, tis nog nooit zo schoon geweest haha!! Nu om 5 uur wat eten en dan rond 6 uur naar schiphol!!! Kan nie wachten om mij apie weer te zien!! :smiley:

Ik meld me wel weer!!

:dag:

spannend… :slight_smile:

Mexx,idd spannend…Zou wel om een hoekje willen kijken :wink:

Roanna,shop ze in Utrecht,zal wel lekker druk zijn.

Raak,hoe is het daar,lekker in de zon?

Bloem,weer helemaal bijgekomen?

Ik vandaag de traktaties van C gemaakt voor het kdv kan hij dinsdag trakteren.