Turkish Tea Time 2011

wendy wel een dubbel gevoel zeker he die datum.

@Wendy: Oh, wat leuk…al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik vaak uit die zwart wit foto’s niet veel wijs word. Ik zie op jou foto wel een heel klein poppetje, maar of dat nu is wat je moet kunnen zien… ik weet het niet, maar hoe dan ook… ik vind het geweldig voor jullie. En inderdaad… de maand. Wat zullen we tegen die tijd blij voor jullie zijn en tevens weer even herinneringen ophalen. Meid… geniet lekker van je zwangerschap.
Btw… die 3D foto in dat ook jullie kindje?

@Viva: Ik heb al gebelt naar Corridon en alles is nu voor elkaar. Ook wij een dag later en ook op GasiPasa. :cheer:Zal ik je eens wat vertellen… het was zelfs mijn idee aan Beps, ( wat is WA dan makkelijk he ) alleen ik kon het nog niet defintief maken, omdat ik even naar de achterhoek was.
Hoest met jou? Weer een bietje opgeknapt?

Ik zal zo ff het lijstje nog aanpassen. lol2lol2

Dit is op dit moment het JUISTE lijstje. :cheer:

:NETHERLAN**Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.:NETHERLAN
**Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ik zie net dat jij ook klaar bent: GOED GEDAAN WIJFFIE!!! De tip was GOUD!!!
Zeker als je weet wat wij betaald hebben :wink:

@roanna,
Het is ook niet zo’n hele duidelijke foto, die 3D is niet ons kindje… met 20 weken kunnen we een 3D echo laten maken maar dat duurt nog even. Juni wordt zeker een bijzondere maand, en die datum, tja het moest zo zijn…!

Ik vind die datum eigenlijk heel mooi!!! Want zo zie je, Tooske heeft overal de vinger nog gewoon tussen!!! Het zou me ook niet verbazen als jullie wonder ook gewoon op die datum gaat komen!!!

Wat mooi zo mee te kunnen en mogen gluren bij jullie Wen!!! :kus:

Wendy: wat ontzettend bijzonder dat je uitgerekend bent op die datum! :wub:

Toos had “altijd” al een vinger in de pap, maar ook nu kan ze het niet laten… ik zei vanmorgen ook tegen de VK let maar op het komt op de 18e juni daar zorgt ze wel voor…!

Zo ist,… alleen zitten wij dan in Alanya!!! SMSen!!! haha

Heel bijzonder Wendy. :wub:

Zo, eten op. Ook al afgewassen, want ja… ik heb toch tijd zat en draai mijn hand er niet voor om en dan erbij… ik doe het samen met kokkie en zo kunnen we gelijk alles weer bespreken tijdens de afwas. lol2 Want er was vandaag weer veul te bespreken.

Maargoed… iedereen een hele fijne avond nog. Raak zal wel even lekker liggen pitten in het vliegtuig nu. Dat stel ik me dan zo voor he!!! Hihihi

@wendy: super hoor!! Leuk leuk leuk!
@roanna en beps: alles weer voor elkaar dus kunnen weer verder met de voorpret.

Ouders hebben gekozen om te gaan kijken voor indonesie?? Maar ik zie ze persoonlijk nog wel richting ADR te gaan. Maar mijn ouders zeggen wij zijn solidair met je hahaha aardig he hahaha

Wendy,zeker een bijzondere datum.Een mooi wondertje.Fijn dat alles goed gaat

Roanna,nee (nog) geen antwoord op me mail gehad helaas.

Viva,je idd de sint viering met de vriendengroep is vroeg dit jaar kon niet anders,aangezien C volgende week zaterdag jarig is.Maar er zit ook nog wat in het vat hoor…Drukke week in aantocht,dinsdag trakteren op kdv,donderdag sinterklaas viering op het kdv,zaterdag verjaardag en dan zondag sinterklaas met opa en oma…Dus nog genoeg…

C vandaag ook nog naar het huis van Sint geweest en is zowaar op schoot bij sinterklaas gaan zitten,zelfs de leidster stonden ervan te kijken dat hij dat deed hahaha 1 meisje wilde de sint een knuffel geven en dat mocht,maar ze wilde niet meer los laten ze moesten haar lostrekken van de sint hahaha De sint werd er verlegen van…Net terug van de Sint viering met vrienden pffff wat waren de kids hyper,maar wel leuk

Trusten @ll. Morgen werken dus meld me weer

@Beps: Weltrusten alvast en je weet het he!! Cai 209 GZP vertrek om af Amsterdam 4.30 uur. O.v.b.h. :dag:

@Jac: Nou, vind ik een mooie geste van je ouders. Solidair zijn met jou en denken er aan om naar Indonesie te gaan. Nou, ik geef ze groot gelijk. Mooie reis.

@TRL: Tsss… wat raar dan. Ik had echt binnen een kwartier bericht en jou laten ze in het ongewisse. Stom! :mad:

@Viva: Hoe is het eigenlijk met die kennis van je? Ze zou toch naar huis en zoja… gaat dat goed?

@Mexx: Het schiet nu al aardig op he. Overmorgen om deze tijd. :wub:

Jeetje…ik word OUD. Allemaal van die leuke Klaas verhalen en ik heb hier niets meer over te vertellen, omdat ze allemaal al zo groot zijn. Pfffff… waar blijft de tijd!!

Meisjes… ik ga ook de boel zo afsluiten. Weltrusten all. :kus: :slapen:

wat een fijne berichten allemaal, en kortere transfertijd en nog extra vakantie!
een wondertje aan het groeien!! mooi mooi

hier bedtijd. gescrabbelt en nu wordfreud geinstalleerd maar heb hem op engels staan, kan ik switchen naar nl?
enneuhmm… usernames? mijne is bloemmie29 >> add me!

Dit is op dit moment het JUISTE lijstje. :cheer:

:NETHERLAN**Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.:NETHERLAN
**Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

JA Dat ziet er goed uit hahaha

Bloemmie: ikke heb je een uitnodiging gestuurd!!

Ben straks weer thuis nu te werk,… nog niet helemaal goed, maar komt wel

Wieeeeeeeeee nog maar 1 dagje! :slight_smile:

Nou nog iets meer dan 30 uur…:)!!!

Op t werk, ik ga ervoor…

33 ongeveer :wink: