:NETHERLANMexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk:NETHERLAN
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 TRL
hier ook te kort geslapen en nog steeds overal vieze slijmerige dingetjes… bah
@ trl nee ze vragen zoals altijd weer eens (bijna) niets, dus zelf kadootjes verzinnen. zat te denken aan zo’n voetbaltafel maar de goeden zijn vrij duur (te duur) en wil ze ook geen crap geven, dus als ik iets moois kan vinden via marktplaats, dan vind ik dat in dit geval helemaal prima!
Goedemorgen meiden…vrijdag dus dan weten we het wel weer.
Beps lekker hoor zo wakker worden…Bloemmie marktplaats afstruinen…Roanna en Tlr. thanx ga maar eens even kijken bij die zaken zag ze wel bij de tassenwinkel maar 15 euri voor zo een bandje vind ik belachelijk dus dat ga ik niet doen, heb er 2 nodig dus we zoeken verder. Heb ze ook nog niet gelijk nodig…
Zo hier de vissen al weer schoon (takke werkje) even aan de was en dan wachten tot Damber en vriend terugkomen van landgoed het loo, kan mams weer verder aan de was hiihihihihi.
Morgenavond lekker feest vader van vriendin wordt 65 dus hebben we wederom een flower power feestje…die had ik ook al in febr. nu dus rock en roll uitgekozen…het ziet er niet uit. Een roze jurk met witte stippen, met een petticoat eronder je krijgt er een boerenachterdeur in niet te geloven, dan ook nog een witte pruik bobline, en lange witte handschoenen. Zal vragen of h. morgen ff een foto maakt hoe ik erbij loop. Hubs een zwarte pak aan met wijde pijpen en een knal oranje roeseloverhemd van satijn…Damber heeft een witte rok met petticoat en zwarte stippen, haar vriend een zwart pak hetzelfde als h. met een roze roeseloverhemd ala zuurstok hahahahaha…
Ik nu wachten op de sonymonteur, jawel wederom voor de tv, nu komt er als het goed is een nieuw moederboard in, nou ja we gaan het zien, dit is de laatste keer, als het dan niet goed is komt er een nieuwe tv…
Alles goed hier. Gelukkig wel. Ook nog wel een bietje snotterig (neus lekker ophalen enzo) maar verder niets bijzonders.
Na de koffie even aan rituelen, maar kan nog geen kleedje buiten hangen vanwege de harde regen. Hier en daar sneeuwd het zelfs hoorde ik net op radio Geld. Nou, laat dat mijn huisje maar voorbij gaan en ach… het is 5 graden dus blijft het toch niet liggen.
@Viva: Visjes? Hebbie een aquarium dan? Heb ik die dan over het hoofd gezien? Of heb ik toch weer last van altzheimer light?
Jullie veel plezier dan morgen in de petticoats. Leuk, leuk.
**In tijd van nacht en duisternis, is licht een groot gemis. Laat dan Kerst, het feest van het Licht, De vrijheid terugbrengen op ieders gezicht. **
**Ik heb daarom een wens voor iedereen, een mooie Kerst met lieve mensen om je heen. ** Mensen die van je houden om wie je bent, in wie je misschien een stukje van jezelf herkent. Laat merken dat je om die mensen geeft, dat je samen met hen iets moois beleeft.
**Voel de warmte die dat alles brengen kan, geniet van de liefde tussen ouders, kinderen, vrouw en man. **
**En vergeet niet om al de liefde die je hebt gekregen, aan iedereen die het nodig heeft door te geven. Ik wens je een liedje van vrede een liedje van hoop en geluk aanvaard deze boodschap van vrede en 't nieuwe jaar gaat niet meer stuk. **
**Zalig Kerstfeest lieve vrienden van mij kom en wees nu blij. Het nieuwe jaar maakt alle wensen waar. ** Heel veel liefs van mij, en tot volgend jaar
@Viva: Oh ja, die. Kokkie zei… weet je dat niet meer dan? Tja…dat is alweer zo’n tijd geleden dat ik bij jullie was. Leuk hoor!
Enneh… heel mooi gesproken.
He bah… hoor net dat de Kr**vat op de Hofstraat is overvallen vanmorgen. Het is bijna iedere dag wel raak hier ergens in de buurt. Van de week een ramkraak bij een filiaal van de Robabank en nu dit weer.
Mogge all,
Beps : klinkt echt nie lekker meis, niet te lang mee door blijven lopen hoor
Bloem : op zoek naar een stevige voetbaltafel voor de nino’s
Viva : jij weer feessie in het vooruitzicht en de kleding alweer klaarliggen, dat wordt voetjes van de vloer :cheer: Mooie wens weer geschreven :kus:
Roanna : nou, gaat er dan nogal op bij jullie in de buurt zeg :mad: rond de feestdagen wordt het altijd erger met inbraken als het met veel mensen niet zo goed gaat, helaas….
Trl : vindt C het leuk de voetbaltafel ? onze kids speelden er heel vaak mee, kleinkids bijna nooit hihi
Voor iedereen weer bijna weekend, geniet er van, hoop zonder sneeuw hoor !!
zo… dat zit erop… batch ingeleverd. pc leeggemaakt en op naar de volgende job. maandag…
nu heb ik oppasdienst. mn ouders zijn dus naar gent en ik mag op de hondjes passen. 1e natte pak/pootjes is al binnen. brbrbr. nu dus de meisjes een beetje gezelschap houden… wat is er op tv vanaaf? heb al 100 jr geen avondje gewoon tv gekeken volgens mij…
tv nieuw moederboard erin maar de eerste blokken bevriezingen zijn er al weer geweest ik wordt er niet goed van. Maandag maar bellen ik ben er klaar mee.
@Viva: Ik heb er niet zoveel verstand van, maar vroeg het me ook af, kan het niet aan je provider liggen, wat Beps ook al zei? Je hoort dat wel vaker met blokkerig beeld. En anders… tja… vind ik ook, dat ze jullie wel een andere mogen/moeten geven. Het was toch ook niet zo’n hele goedkope?
@MK: Inkopen gedaan voor Kerst, of zomaar ff een dagje shopppen? Inderdaad… heel vermoeiend, maar wel heel gezellig. Wij zitten te twijfelen of we deze zondag, danwel een van de kerstdagen naar de ZM zullen gaan.
@Beps en Bloem: Beterschap met alles en morgen heul veul plezier bij BLOF! :cheer:Geniet ervan!!
Voor nu… alvast… weltrusten ladies. :dag: :slapen: