Turkish Tea Time 2011

@ trl volgens mij heeft je ventje heel wat te verwerken 's nachts!

@ beps :kus:

Viva : ik dacht eerst dat je wat te diep in het glaasje gekeken had lol2lol2lol2
maarre je was gewoon wezen shoppen met Damber dus, leuk he al die kleine frutseltjes…
Beps : nu echt dringend toe aan vakantie, vooral de benen…
Roanna : is weer allerlei diertjes aan het ontmantelen
Ik ben bezig geweest met een bezoekje te regelen dus :
Trl : als je zin hebt : ik vertrek 9 juli naar :zon02: Bonaire

@raak
Oh wat lekker weer, hadden ze toch nog een plekje vrij voor je :wink:

@trl
Beter om te dromen over pannenkoeken dan over spoken.

@ raak lekker hoor! of is dan het regenseizoen?? wel laag-seizoen denk ik he? hebben ze na de uitzending alweer veel nieuwe boekingen gehad?

@ MK hoe is het bij jullie? alles goed met de studie

hier weer solli’s de deur uit. 1 per dag, maar wel giga leuke banen… zucht nu alleen nog aangenomen worden

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak,leuk hadden ze nog een plekje voor jullie vrij :D,dus voor jullie kan het aftellen ook beginnen

@bloem
Hier gaat alles z’n gangetje, alleen erg moe dat laatste tijd. En dan valt het niet mee om ook nog tijd vrij te maken voor de studie.
Er zijn wel genoeg leuke sollicitaties voor je, nu alleen inderdaad die baan nog…

Goedemiddag Lieverds,

@Viva you English is verry good!!! hahahahha ik lag hier in een deuklol2

@Beppie pfffff vervelend he zo K… dag,kop op meid komt allemaal goed.

@Raak,lekker hoor weer wat om naar uit te kijken.Doe ze vooral de groetjes daar en zeg dat ik heb genoten van de uitzending.

@Trl,pffff alweer geen nachtrust,ik heb echt met je te doen meid:kus:

@Mk,voorjaarsmoeheid?

Jill,ben ook wel erg moe nu hoor,hier liggen nu 2 slapende kindjes op de bank ahahah,zou zelf ook wel even willen liggen,maar moet zo weg,dus de kindjes wakker maken.En om C nu in het weekend weg te brengen naar een oppas dat vind ik zelf niet kunnen aangezien ik de hele week werk en dus al zo weinig tijd met C heb,zit (nog) niet in me…

Mk,ook al zo moe,door de drukte of voorjaarsmoeheid.

Goedenmiddag nog.

@Bloem: Ja, kokkie was weer op geweest voor de asperges en met dit weer, groeien ze als kool, dus werk genoeg weer. Gaat morgen weer. Gelukkig zijn de tijden beter nu. Van 7 uur s’morgens tot 12.30 uur met daarbij een half uur koffiepauze. Netjes toch! Hebben we ook nog wat aan de dag als hij thuis komt.
Hoest met je moeder verder gegaan? Alles weer rustig nu?

@TRL: Oh, da’s zeker balen dan van die tv. Je kunt ook niet zonder he.

@Raak: Joepie… :cheer: :cheer: Weer geboekt. Gelijk hebbie!!! Leuk hoor!

@MK: Of toch ook iets teveul hooi op de vork gehad? :kus:

@Beps: Je dag alweer een bietje terug?

@Jill: Heb jij hier van dit mooie weer hier nu ook baat bij? Zit je nu ook veel in het zonnetje?

Dacht ik dat ik van mijn smoelpijn af was… heb ik het weer sinds een paar uur. :mad: Moet echt volgende week even naar de TA, want dit is toch niet goed. Maarja… we proberen er het weekend er maar mee door te komen.

Nee dag niet terug… maar het komt wel goed…

Nu aan het werk, niet druk…
Morgen lekker wandelen en dan de avond weer werken

@Roanna,Nee helaas het zonnetje hier heeft niet dat effect op mijn lijf.
Maar het voelt wel wat beter hoor.
Voor mij geldt dus echt ´hoe heter hoe beter`ja sorry weet even niet hoe ik het netter moet zeggenlol2
Wacht nu toch niet he met die afspraak bij de Ta ,je ziet het je komt er niet onderuit.
Hoop niet dat je er het hele weekend last van hebt.:kus:

@Trl eigenlijk zou je dat gewoon moeten doen effe lekker liggen als je de kans hebt.Dat nemen ze je toch niet mee af.
Ik begrijp wel mss voel je je dan schuldig maar dat is nergens voor nodig,
gewoon pikken wat je pikken kan.

@Beppie,werk ze:dag:

Jill : zit te wachten tot het nog heter wordt lol2. Zal de boodschap doorgevens aan ze :slight_smile:
Bloem : echte boekingen nog niet, heeeeeel veeeeeel reakties en aanvragen, maar ja het zijn ook geen reisjes naast de deur he, zoiets moet je normaal wel plannen
Roanna : jasses, nog steeds kiespijn, snel naar de TA volgende week
MK : jij ook een beetje aan jezelf denken he anders lig je ook een tijdje plat
Beps : het is helaas je dag niet meer geworden he, nou werkse dan maar
Trl : meissie je had gewoon half uurtje moeten gaan liggen, knap je soms best van op en in het weekend C ergens een keertje laten logeren vindt ie waarschijnlijk wel leuk hoor en hoef je je echt niet schuldig over te voelen
J en ik nemen de 4 kleinkids mee naar Bonaire dus dat zal me een feest worden !!! Ze willen leren : surfen, kitesurfen, snorkelen, vissen en wakeboarden, denk dat we versleten terugkomen hahahaha

Jill, welke nagellak verkopen jullie ook alweer?

Cyn : zoek je nog een nieuw kleurtje dan ? :)))

Nee dat niet… maar heb nu ook nagellak van een turks merk… en volgens mij verkoopt Jill ook turkse merken :wink:

@Cyn,die komt uit Turkije van het merk Fl.r.ar.

@Raak wat leuk dat de kleinkinderen meegaan! OOOOO wat zullen jullie genieten :vak02:

Jill, die hadden jullie inderdaad… wist het even niet meer… Ik heb nu Golden Rose… top :thumbsup: