@Jill: Nou, voor mij ook hoor, hoe heter hoe beter. Kan mij niet heet genoeg zijn. Nouja… maar ja hebt hier al wel beter en warmer weer gehad dan al die tijd in Alanya dit jaar. Maargoed, het is toch daar ook vaak een andere warmte ( als het warm is ) en dat doet een mens vaak goed.
@Raak: Ja, dat ga ik zeker ook doen hoor. Blijf hier niet mee doorlopen en het is volgens mij weer diezelfde kies als toen eerst en die wou hij niet trekken. Nou, hij kan me nu wat. Eruit met die handel. Momenteel is de pijn gelukkig weg. (afkloppen)
Hee… wat leuk met het hele spul naar Bonaire. Nouja… kom je dan gesloopt terug… heb je weer een reden om er weer tussen uit te gaan. lol2
@Beps: Werkse nog ff en wel thuis voor zo. Hopenlijk gaat het al beter met je. Tuurlijk weet ik dat het goekomp.
@TRL: Wel leuke foto’s had je weer van die kids op FB.
Ladies… ik zeg alvast… weltrusten en tot morgen. :dag:
Ik thuis, ff met Rubbie bakkie gedaan, en nu hondjes uit en naar bedje.
Morgen ontspannen, lekker met een vriendin en de hondjes lopen(oh ja Rubbie gaat ook mee haha…)
de mannen waren naar de RAI en de dames een avondje beppen… werd laat
@ raak gosh mozes he! met 4 kleinkids naar Bonaire! je hebt daarna wel vakantie verdiend dan wel lekker dat het allemaal kan! en ook leuk voor je andere dochter dat ze de kids ziet en de andere dochter/zoon dat ze de handen ff vrij hebben!
@ roanna eruit dan idd!
@ jill ikzelf kan erg goed tegen de warmte, mijn buik alleen niet… begin het langzaam te accepteren maar vind het wel moeilijk. gelukkig werkt de zon voor jou goed en mag je snel weer!
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Raak,leuk dat jullie de kleinkids meenemen,zal een gezellige boel worden.
Bloem,meidenavond gehad.
Jill,zou C idd wel eens uit logeren kunnen doen,maar wil in het weekend me ouders ook niet nog belasten ze passen al 2.5 dag op in de week…Ze doen het graag hoor,daar niet van…
Roanna,toch weer de kies die opspeelt,hoop dat het niet erger wordt in het weekend.
Oh, wat schande he!! Ik was ook nog niet langs geweest.
Tja, vanmorgen eerst ff boven een bietje aan de gang geweest en toen zoals sommige HA members wel weten, bezig geweest om een visje te veroveren, die ik nog steeds niet heb :mad: en zojuist terug van ff shoppe hier en daar op een WC. Toen zei kokkie… ik moet even langs de Shel* om de auto uit te zuigen en tja… dat ligt zoals sommigen van jullie wel weten… naast de M*C. En dan kan ik er toch niet zomaar voorbij gaan zonder… lol2 Nou, jullie raden het al.
@Beps: Werkse zo :dag: en ja zeker ga ik de loop van de volgende week even mijn TA bellen voor een afspraak. Gelukkig nog steeds geen last meer gehad, (afkloppen weer) maar het zit nog niet goed. Dat merk ik wel.
Nou, verder lekker rustig hier geweest. Iedereen een fijne avond verder en als ik nog moet komen vanavond… ik ben thuis hoor. La ma weten. lol2
@Beppie het zijn altijd dezelfde he die op zaterdag werken
Ikke vandaag even naar de outlet geweest voor nieuwe patatenzakken,
hahahah heb 2 Mar…es De.k.rs gescoord voor 90 euro niet slecht he.
Had graag ook een bikini gehad maar niks voor grote patatenlol2
Zo heb de hele week al wat last van mijn darmen,ben zo wel 2.5 kilo kwijt.
Heb vandaag ook groene thee gekocht heb gehoord dat dat ook wel een klein beetje helpt.
En elk onsje is er een he.
Het ligt vast aan het weer want ik had vanmorgen bijgelezen en dacht dat ik ook gepost had :((((
Zijn naar de bollenstreek geweest, prachtig staat het er bij maarre….hadden regen, jasses. Hier gelukkig niet hoor
Verder weinig op te reageren, blijf nu ook gewoon verder thuis hoor, fijne avond !!!
Voor de liefhebbers… niet allemaal tegelijk lol2… ik heb wijn en de nootjes weer op tafel gezet, dus help yourself!
@Jill: Ja, dat had ik al begrepen hoor meisie. Ik had geen tandpijn, maar kiespijn. Of is dat in Belgie hetzelfde? Nee, momenteel is alles weer rustig, maar laat er toch wel even naar kijken in de loop van de volgende week.
Zo, toemaar. Doe maar duur, alhoewel die MD zijn duur he en dan heb jij ze nog voor een aardige prijs. Tja… als die jou fijn zitten… en je doet er meestal ook wel wat langer mee, dan is het het geld best waard. Ik ben tevreden met de shappies, maar momenteel heb ik de goedkope dingetjes van de ZM aan, want ik kan nog niet al te strakke mutsen aan. Was maar wat blij dat ik wat van die oude floddertjes bewaard had, want nu zit het nog een beetje en heb ondersteuning.
@Raak: Waren jullie daar ook naar die corso wezen kaike? Ik zag het net op tv. Was daar inderdaad niet zulk mooi weer, maar ik vond het hier vandaag ook niet zo warm. Hopenlijk morgen beter.
@Roanna,hier in belgie zeggen we altijd tandpijn,rara vogels he die belgen.
Hoop voor je dat het zo blijft maar zou inderdaad toch wel even naar laten kijken.
@Raak,jammer van het weer he maar het zal er niet minder mooi door zijn.
Roanna : kom ik ff langs voor een wijntje en wat nootjes, jammie
nee niet naar het corso zelf, wat zooooo druk, maar er achter aan zeg maar, door alle dorpjes gereden, zo leuk alle tuinen en pleinen versierd en toen, uit traditie, naar een pannenkoekenhuis hahaha
Jill : nee, is veel met de auto rijden en in de file staan, dus het weer maakte niet zo veel uit, hebben geen uren langs de kant staan kijken. Het was echt schitterend dit jaar vond ik