Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Grrrr Shaggie om de kl*te digitenne,krijg het (nog) niet voor elkaar en ik jantje ongeduld kan daar dus niet tegen en zou het liefst alles uit het raam gooien…Vannacht ook nog eens slecht geslapen omdat C bij me lag de draaikont,dus kan me lol op.Gelukkig maar een half dagje werken,vanmiddag komt het vriendje van C.
Beps,van vakantie naar vakantie aftellen altijd leuk toch.
Hier al zonneschijn dus denk dat Kokkie dat aan de andere kant van de Veluwe ook wel heeft.
ochtend meisjes… wat een mooie weer zeggen.
Ik al hebben gedaan met de rituls, gisteren net shop rond voor de kleine met Damber, die ook ging volledig los ik een speelkleed en bi… zo veel plezier met een pijlkoker Critter dat geluiden maakt wanneer u er aan trekt, een spiegel en een heel leuk voor wanneer Bijtring oma als ze komt…
gelijke onveiliggemaakt de prenata …Damber een set inclusief een shirt, met het opschrift
prouth stout hahaha en kleine schoenen.
vandaag de opzichter voor een kozijn wat gaat rotten (huis is 7 jaar oud) gelukkig een huurhuis dus mogen hun het opknappen, daarna nog enec * voor een nieuwe batterij sterven moet worden vervangen voor de stadsverwarming… en dan vanmiddag boodschappen doen, vanavond een verjaardag, nl morgen weer een verjaardag… pfffffffff… vind ik ook zo leuk verjaardagen niet… nou ik weet niet wat ik gedaan heb, maar nu staat mijn tekst er ineens in het engels
ochtend meisjes… wat een lekker weertje zeg.
Ik al klaar ontmoette de rituls, gisteren zelfs geshopt voor de kleine ontmoette Damber, die ging ook weer helemaal los ik een speelkleed gekochten zo leuk ontmoette een bibberbeestje die geluidjes maakt als je er aan trekt, een spiegeltje nl een bijtring helemaal leuk voor als ze bij oma komt…
gelijk de prenata * onveiliggemaakt…
Damber een setje daarbij een truitje ontmoette, met het opschrift
prouth als stout hahaha nl kleine schoentjes.
morning girls … what a nice weather say.
I have already done with the rituls, yesterday just shop around for the small with Damber, who also went completely los I a playmat and bi … so much fun with a quiver Critter that makes sounds when you get there to draws
, a mirror and a teether quite fun for when grandma when she comes …
equal onveiliggemaakt the prenata * …
Damber a set including a shirt, with the inscription
prouth to be stout hahaha and small shoes.
vandaag de opzichter voor een kozijn wat gaat rotten (huis is 7 jaar oud) gelukkig een huurhuis dus mogen hun het opknappen, daarna nog enec voor een nieuwe batterij die moet worden vervangen voor de stadsverwarming…en dan vanmiddag boodschappen doen
, vanavond een verjaardag, en morgen weer een verjaardag…pfffffffff…vind ik ook zo leuk verjaardagen NOT… nou ik weet niet wat ik gedaan heb, maar nu staat mijn tekst er ineens in het engels
morning girls…wat een lekker weertje zeg.
Ik al klaar met de rituls, gisteren even geshopt voor de kleine met Damber, die ging ook weer helemaal los ik een speelkleed gekochten zo leuk met een bibberbeestje die geluidjes maakt als je er aan trekt, een spiegeltje en een bijtring helemaal leuk voor als ze bij oma komt…
gelijk de prenata* onveiliggemaakt…
Damber een setje met daarbij een truitje, met het opschrift
prouth to be stout hahaha en kleine schoentjes.
hahahahaha snap er niets van. jullie denk ik ook niet.
nou even in het kort…speelkleed gekocht voor de kleine, damber een pakje en ik al klaar met de rituelen. haahahahahahahaa
Die Viva… helemaal of the legsss…ofzoiets haha…
Heel raar, lijkt me toch iets van een bug/virus…
Ik wakker… haat mn lijf momenteel alles wil niet(vooral mn been die niet mee wil, en kleine andere klachten)… maar goed… haat plateau’s lol2 ook… en ohhh ik houd het er maar op dat ik over ruim 3 wkn beter zit dan nu ;)!
@Viva: Ik dacht ook al. Viva wordt wel heel erg internationaal, maar alles gelezende hebbende Viva… weet ik nu wat er staat. Lekker aan het inslaan geweest met Damber voor de kleine spruit. Leuk. :cheer:
@Beps: He toch!!! Een beetje moeilijk op gang vandaag? Het is ook alles of niks he, maar komt wel weer als je zo in de benen komt en anders… ff rustig an.
Ik ga nu als een tgv even boven aan de ritu’s. Iedereen naar z’n werk en nu ik nog. Maarja… moest eerst nog even deze en gene voorzien van stemmen voor een nieuw mormel en ben daar nog lang niet klaar mee, maar moet toch verder hier thuis. Ik moet ook nog aan mijn “gewone” leven denken. lol2 lol2
@ viev erg vreemd, heb het ff overgeslapen maar denk dat beps het even moet verwijderen en jij even je wachtwoord moet wijzigen!!!
@ trl nou nix ongeduld hoor, die zooi moet het gewoon doen. gewoon blijven bellen en net zo lang drammen tot er iemand komt en het gewoon voor jou fixt. vervelend dat C. loopt te draaien en alles… slaapt hij wel?
@ roanna kokkie op pad voor de asperges? jij lekker de beesssies verzorgd?
@ beps :kus: ik weet dat je resultaat wilt maar het gaat ook om een gezond en evenwichtig voedingspatroon en lekker in je vel zitten, die kilootjes minder komen dan vanzelf wel… :kus:
Bloem,ja C slaapt wel,maar draait alle kanten op,hoorde hem zelfs over pannekoeken in zijn droom hahaha.Ja het is zeker irritant als het niet werk,ben het zo beu dat ik nu overgestapt ben op interactieve televisie alleen moet ik wel 2 a 3 weken wachten het dat kastje,dus nig ff geduld voor mij,en hopen dat ik de antenne zo gesteld krijgt dat die het wek goed doet.