Bloem : oh meis toch wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk is het over na een flinke rustperiode, sterkte weer vandaag met je solli:kus:
Viva : trek jij het ook nog een beetje, al die stress
Roanna : vindt het wel lekker weer een aantal weekjes overdag het rijk voor zichzelf, ik snap dat best hoor
Jill : dat zijn flinke kosten he in Belgie, de ziektekosten
Beps : vroeg naar bed met de pad
Trl : dat is leuk zeg die judo en dan ook nog peutergym om te beginnen
Cyn : wat heb je gescoord bij de I.ea
Fijne dag voor iedereen :dag:
Ik ook weer wakker, zo naar de voetmassage(ohhh heerlijk en verschrikkelijk…) en dan even ontspannen voor ik vanavond weer werken mag.
Volgende week is ‘de zomer’ bij ons op het werk echt begonnen dus… heb ik maar 3 dgn werk…jaja WERK…4 dgn vrij…Bloemmie??? Ergens tijd??
Raak ja hoor ben wel spichtig op de telefoon maar voor de rest ga ik gewoon mijn gangetje.
Morgen moet ze weer voor controle. Als het goed is de "laatste"voordat het allemaal gaat gebeuren.
Viva : spannendddddddd:cheer:
Beps : 3 daagjes werken, 4 daagjes vrij : dat is een goed rooster en volgende week wordt het ook nog eens lekker weertje he
@bloem
Echt schrikken joh, wat een toestanden heb je dan meteen.
@beps
Straks lekker een voetmasage.
@trl
Wat een leuk filmpje, volgens mij vinden kinderen dat geweldig.
En zo leuk allemaal in zo’n judopakje.
@viva
Morgen gewoon weer op controle, ja die laatste loodjes…
@roanna
Kokkie waarschijnlijk toch een klikgebit.
En vanaf morgen kokkie weer aan zijn favo klus en jij wat uurtjes het rijk alleen.
Haaij Meiden! ![]()
Bloem: hoop dat de nacht je mams goed gedaan heeft! :kus:
Verder niks bijzonders… Mijn collega/bazin is dinsdag bevallen van een gezonde jongen. Echt super leuk! ![]()
Nou tot later! :kus:
mogguh
mams ligt nog te slapen dus denk dat dat haar goed zal doen
ik ben laat, moet beetje opschieten
@ beps altijd!!
Goedemorgen. :dag:
@Bloem: Als ze nog slaapt, zal ze het inderdaad wel nodig hebben. Wat een toestanden he!! Maargoed, wie weet heeft het toch enigzins wel met de overgang te maken en zal de HA haar hiervoor in de gaten willen houden. Sterkte voor jou en beterschap voor je moeder.
Enneh… succes met je solli weer.
Verder iedereen … weer een fijne dag. Ga zo ff schapjes doen, want nu is kokkie nog bij huis, dus kunnen we de “grote” boodschappen even vast binnen halen. Zoon gaat dit weekend weer gidsen in Parijs… dus heerlijk alles voor mezelf. lol2 By the way… hij heeft het reuze naar zijn zin in die apenpoel. Echt iets voor hem…zo met mensen omgaan en hen een fijne dag bezorgen en mede door het mooie weer is het al best druk in die heul.
Laterssssssssssss :dag:
@cyn
Zit je nu dan alleen op het werk?
MK: nee hoor… Hebben al ruim 1,5 jaar een nieuwe collega, en nu ook nog een stagiaire… Dus we zitten vandaag met z’n 3en.
Zo ik weer thuis, heerlijk geprut…:)!!!
@Bloem ff appen dan saampjes…woe-do ofzo…Do-vrij kan ook…
we keep in touch…
Goedemiddag meiden!
Sorry alleen even kijken hoe het met mama van Bloemie is verder geen tijd.
Gelukkig is het meegevallen bloem zal een hele opluchting zijn.
Pfffff ben blij voor jullie!!!:kus:
Tot straks
hoi peoples!
@ roanna fijn dat R. het naar z;n zin heeft bij jullie familie ![]()
mams is inderdaad wel okey, ze is alleen vreselijk emotioneel en beseft pas echt wat er gebeurd is en wat er had kunnen gebeuren… ik denk dat ze echt tegen een burn-out aanzit maar dat zal ze zelf niet zo snel toegeven. ik denk dat rust het beste is, maar ff kijken hoe lang ze stil kan zitten
@ cyn gefeliciteerd met je bazin! beschuit met muisjes dus!
@bloem
Praat ze nu weer normaal en zijn die tintelingen weer over?
Nu gaat ze er natuurlijk goed over nadenken…
Hoe ging de sollicitatie?
ja alles is nu weer normaal, ze is alleen heel moe en ze is bang om weer een opvlieger te krijgen of het warm te krijgen… maar komt wel goed hoor
solli ging iets minder, ze kunnen ook gewoon kiezen, ze hebben 6 kandidaten vandaag :tssk: nou ja we wachten weer af he?
@Bloem: Als dat zo mocht zijn, hoop ik dat ze deze waarschuwing ter harte neemt en haar rust neemt. Ik weet het… heel moeilijk als je niet goed stil kunt zitten. Hopenlijk luisterd ze nu even naar haar lichaam, zoals men dat zegd.
Enneh… ja… kon je er een beetje bijblijven met je gedachte tijdens de sollicitatie? Was het wat?
ja de baan op zich wel, twijfel alleen of ik ze genoeg heb overtuigd van mijn kwaliteiten… maar goed, we gaan het zien. ze hebben vandaag alle gesprekken en laten zsm iets weten, de andere twee lopen ook nog… afwachten dus…
Ik snel kijken of alles goed is met mamaBloem… hopelijk luisterd ze naar haar lichaam…
En nu,… Werken…:dag:
Bloem,hoop ook dat je moeder luistert naar haar lichaam.Jij weer een solli achter de rug,en weer wachten.
Viva,schoondochter morgen voor de laatste controle,spannend hoor.
Pfff hier al de hele tijd aan het klooien met de digitenne van k*n het ontvangst is ineens zo slecht en krijg het niet goed,ontvanger staat op C z’n kamer dus daar kan ik nu niet meer aan draaien
@Trl,wij vertrekken 22 mei dus als je wil mag je me erin zetten.
Alvast bedankt!
@Raak,ja idd in belgie betaal de volle pot volledig zelf,dus onder moet nog even wachten alhoewel het dringend wordt.