Turkish Tea Time 2011

Je hoort het de laatste tijd veel, maar ook dat het voorkomt in een bepaalde griep. Zo ook mijn moeder… en hoop ook dat het zoiets is bij Bloem haar mams! :kus:

Pffff dat is ook wat,ocharme bloem zal wel geschrokken zijn.Hopelijk valt het mee en was het maar een gewone flauwte of zo.
@Bloem van harte beterschap voor je moeder!

Ja het flauwvallen wel, maar de verwarde spraak en uitspraken niet… en dat baarde veel zorg…(en nog natuurlijk)
Vooral als de artsen ‘vaag’ blijven en niets zeggen…

Inderdaad als je het zo hoort denken we allemaal hetzelfde.
Maar als ik dan het bericht van Cyn lees dan hoop ik dat het inderdaad zo iets is.

Pfff…ja. Laten we er het beste maar van hopen dan. Poe hee!!!Wat zal dat schrikken geweest zijn.

@Roanna,ik hoop met je mee!
Heeft Bloem nog iets op facebook geplaatst?Ik bedoel is ze al terug?
Ik heb geen facebook kan dus zelf niet kijken.

@Roanna even een vraagje he mss een stom vraagje maar zo een klik gebit dat zijn geen schroeven he?
Hoe wordt dat dan bevestigd?

@Jill: Voor zover ik weet, staat er verder niets op FB, dus is het afwachten als ze weer terug of thuis is.

We gaan het beste ervan hopen toch!!

Ik sluit meteen hier en op FB even af voor vanavond. Hopenlijk lees ik morgen betere berichten.

Voor zo… iedereen weltrusten alvast.

:kus: All.

@Roanna slaap lekker meid sweet dreams:slapen:

Jawel… er gaan schroeven in het ondergebit in kokkie’s geval dan en dan in de prothese zitten dan van die ronde klemmetjes die je daar dan aan vast klikt. Google het anders even.

Het is net zo’n drukknoop effect zeg maar!

Jij ook he!!! :kus: Ben blij dat je er weer bent, maar dat wist je al he!! :cheer:

Ik al in bed met m’n pet ehhh Pad
Trusten All

Ik ben blij met jullie allemaal

Jill idd net een drukknoop, een puntje in de kaak en een ringetje in het gebit, en dat klikt op elkaar, je hebt ze ook met magneten. Bij mijn hubs zitten 6 implantaten en hij heeft daarop een rail en in zijn gebit zitten klemmetjes die over de rail passen, maar dat is een hele andere ingreep. H. heeft het in zijn bovenkaak.

Bloemmie wat een schrik zeg…ik duim voor je mams dat het niets bijzonders is (maar ik heb altijd gelijk een dejavu)

@Beppie slaap lekker!!!:slapen:met pet

@Viva zelf heb ik bovengebit met 6 schroeven.
Eerst tanden laten trekken een jaar kunstgebit schroeven en paar maanden later het gebit.
Zit als mijn eigen tanden,maar nu onder nog pfffff ost veel geld moest alles zelf betalen.

Jill bij h. kwam er een machtiging voor de hele behandeling via het ziekenhuis bij bijzondere tandheelkunde, en levenslang op het onderhoud…totale kosten toen voor ons 68 euro…maar ik kreeg alle rekeningen in huis, totaal 23000 euro…lekker duur bekkie dus. Het is ook gemaakt van goud en titanium.

ja dames ben weer thuis hoor… pff de knikkende knieen zijn ook weer weg.
mams was al in het zwembad en was ff gaan zitten, ik kwam eraan en ze kwam op me toe lopen, wij wachten voor de kassa om naar binnen te gaan, ik heel verhaal vertellen en ik zag dat ze niet luisterde… opvlieger dus ik begin te lachen en stonden met 2 andere dames te praten dus ik lach, dat het wel vaker gebeurd. leunt ze ineens naar de zijkant, alsof ze ter plekke een dutje wilde doen, kon haar gelukkig opvangen toen haar benen het begaven en had toen pas door dat ze echt flauw aan het vallen was. is toch 5 minuten van de wereld geweest, toen ze bijkwam leek het alsof ze moest overgegeven maar dat niet… nou ja, boel heisa, mensen eromheen die allemaal vragen stelden en doen… ff naar kantoortje en daar ging het wel weer… ze zei zelfs dat ik maar moest gaan zwemmen en ze zou wel naar huis rijden… nou dacht het niet.

toen dacht ik nog, ze is gewoon helemaal van de wap, gun haar even wat tijd en ik zet haar thuis af. maar toen ging ze gewoon nog een keer. ze glipte er gewoon weer tussenuit. gelukkig ervaren ehbo’er erbij. maar goed, toch eventjes de huisartsenpost gebeld en die wilden haar spreken. zij aan de telefoon en ze kon gewoon geen volledige zinnen maken. ze praatte heel slusshy en slurry en de ehbo’er zei dat haar ogen wegtrokken… nou goed, ondertussen mn vader gebeld, die was er binnen 5 minuten en toen toch besloten direct naar ziekenhuis te gaan vanwege de tintelingen in haar voeten en handen, rugpijn… alles tegelijk dus…

aanvankelijk zou ze toch via de huisartsenpost gaan maar toen ze niet eens kon lopen, toch direct naar ehbo. klein ziekenhuis, 1 arts-assistent. maar goed, ecg gemaakt, bloeddruk was goed, geen afwijkingen, neurologisch ook in orde, alleen rugpijn bleef. inmiddels alweer 2 uur verder en ineens was ze er weer. ze sprak luider, had echt door waar ze was en was weer een beetje zichzelf. haar verschillende werkplekken voor morgen afgebeld, zwembad gebeld dat alles wel ok was enzo en uiteindelijk naar huis. denk dat ff goed slapen haar goed zal doen.

ik hoop dat ze nu wel beseft dat ze echt te hard werkt en te veel doet. met alle stress er nog bij natuurlijk… maar goed, was ongelooflijk blij dat ik bij haar was, en dat ze sowieso niet alleen was… stel je voor… pff…was eng om haar zo te zien maar was fijn dat ik bij haar was…

nu alleen morgen sollicitatie gesprek waarvoor ik nog mijn portfolio in orde moest maken… archh… nachtwerk…nou ja…

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

BLoem,wat zal jij geschrokken zijn,hoop dat je moeder nu pas op de plaats gaat maken en het rustiger aan gaat doen,Sterkte.Nog wel een beetje kunnen slapen vanacht?

Jill,je staat nog niet in de vakantielijst dus als je even de data doorgeeft,kan je er ook tussen.

Cyn,nog geslaagd bij de ik*a?

Goedemorgen meiden
Jeetje Bloemmie wat zal je geschrokken zijn, hebben ze enig idee wat het nu geweest is, of is het gewoon te veel hooi op haar vork geweest. gelukkig was je er bij…vandaag solliciteren nou meid ik ga voor je duimen. En laat je moeder maar eens even tot rust komen…dikke knuf.