Turkish Tea Time 2011

Roanna,ja het bevalt me vader ook goed,in het begin nog wel een beetje last gehad,maar nu is hij er blij mee.

BLoem,peutergym is idd goed,had zelf ook al hier gekeken,maar helaas begint het hier allemaal vanaf 3 jaar,dus ben wel blij dat hij nu op het kdv peutergym gaat doen.Straks als hij 3 is wil ik hem op tuimeljudo doen.

Tuimeljudo??? Ik heb weer dingen voorbij zien komen…
Wasnouweer tuimeljudo…???

hihihih… ik zie al een beeld voor me van tuimelende sumo worstelaartjes… hahaha maar het zal wel met val-technieken te maken hebben en meer judo gerelateerd zijn… hihi maar heb toch een sumo-beeld voor me… hahaha

Beps,Tuimeljudo is judo voor peuters van 2,5 tot 4 jaar. Voor deze leeftijdgroep heeft Judo Yushi een les opgezet, waarin bewegen en verbetering van motoriek en coördinatievermogen centraal staan. In een judoles van drie kwartier, waarin deze jonge judoka’s zich helemaal kunnen uitleven, leren ze rennen, kruipen, hinkelen, rollen en vallen, schommelen, samenwerken, en veel plezier maken!

[ame=“Tuimel judo - YouTube”]Tuimel judo - YouTube

Ziet er goed uit!!! menig kind heeft problemen met de motorriek dus…

Lieverds…allemaal bedankt voor de adviezen en de ervaringen omtrent het klikgebit. Maandag gaat hij voor het eerste consult met foto’s dus en dan afwachten of zijn mond/kaak er geschikt voor is en of de verzekering het vergoed, want anders gaat het mooi niet door. Maar volgens die mensen van de kliniek, is het meestal geen bezwaar.

@TRL: Leuk zeg. Mijn kleine neefje van net 4 zit sinds kort ook op judo om allerlei redenen en zijn moeder vertelde dat hij de enige is die er geluid bij maakt. Dat is zo koddig om te zien en te horen zei ze.

Nou, waren dus naar de azeetionne geweest en heb weer wat van die hebbedingetjes meegenomen.
Oh ja… enneh, toen ging de telefoon of kokkie vanaf a.s. vrijdag 7 uur s,ochtends kan beginnen bie de boer. Hij blij!! :cheer: En ik ook wel… lekker weer een paar uurtjes voor mezelf. Hhahahaha. Oh, te erg he!!

Nu zo ff eten.

Hahahaha… DIe Roanna: Heerlijk he… :wink:

begrijp je helemaal roanna! en dan aan het einde van het seizoen ben je weer blij dat ie gewoon thuis is…!

Hey meiden…ik ook weer.
Ik al naar paps geweest, morgen en vrijdag lekker vrij…dus morgen aan de sop…ipv vrijdag. Heerlijk lekker rommelen.
Roanna hubs van mij heeft nergens last van gehad, geen pijn helemaal niets, en die heeft wel meer dan 2 drukknopen, maar dat weet je wel…en idd eerste kijken of het wordt vergoed, want zelf betalen is geen optie. H. kan alles eten, pinda’s ect. sesamzaadje of wat dan ook nergens heeft hij last van.
en kokkie weer aan het steken, voor de zakcentjes op vakantie…want er moet natuurlijk wel geshopt worden he schat…lekker samen naar de bazar…misschien weer boxers kopen ofzo. hahahahaha.
Jac een kater van de nachtdienst
Tlr. leuk hoor die film van de tuimeljudo, vind de naam ook leuk gekozen…klinkt zo lief.
Las net op de telegraaf over die randdebiel van een Joran van de Sloot, wat een vreselijk jong is dat toch…pffff heb medelij met zijn moeder, je zal zo’n gedrocht op de wereld hebben gezet. Ik zou mezelf opknopen aan de hoogste boom.
Net weer een nieuwe bril uitgezocht, hubs had nog 2 goede brillen, hij is lid van Hans, ik heb een nieuwe bril, en in mijn oude bril is een schilfertje van het glas, dus ikke lekker de bon gebruikt…Een kleiner model, bij een muizebekkie moet je niet meer zo’n grove bril hebben, dus nu een grijze met de binnenkant paars een heel fijn modelletje en aan de onderkant geen montuur. En daarbij nog een nieuwe zonnebril op sterkte…50% korting…dat zijn leuke meevallertjes voor 67,50 een zonnebril multivocaal is geen geld natuurlijk.
Eens kijken of ik morgen of overmorgen tijd vrij kan maken en dan even naar de kapper, moet ook nog met mijn kuif in de verf, alles maar klaar voor de kleine meid…arriveert.

hihi viev je hebt weer lekker druk
ik zou eigenlijk ook een nieuwe bril moeten, mn ogen zijn denk ik nog wel verder achteruitgegaan en zie nie meer zo helder met deze bril. mn zonnebril is sterker en lezen gaat een stuk beter… maar ja, de centen he?

anyways
ikke lekker gegeten, kip met bloemkool in een kerrie dipje… alleen was beetje veel dus zit hier bijna te ploffen… ook nog naar aquajoggen dus zal niet echt prettig zijn maar ja…
toedels

Bloemmie h. is lid van hans, ik betaal voor hem 5.95 euro per maand en dat is dan voor een multifocale bril, dan kan hij iedere 2 jaar een nieuwe uitzoeken.je betaald dus 130 euro voor een bril, je krijgt dan gewoon na 2 jaar een voucher waarmee je dus een bril kunt halen. De eerste keer betaal je dus 130 euro voor zo’n bril, maar jij hebt volgens mij maar 1 sterkte en dan ben je dus geloof ik 90 euro kwijt, en dan 3 euro pr maand voor het lidmaatschap en dan gewoon over 2 jaar weer een.

ik was lid geworden van H maar ze hebben nooit geld van mn rekening gehaald haha(wel toen de extra korting gekregen omdat ik lid werd)
Helaas kunnen ze hier niet goed met mn leesdeel en cillinder omgaan, dus toen overgestapt naar spekspaarders,…

Ik witlof met bacon met geitenkaas…zaalig weer

Ik moet ook nodig eens gaan voor een bril.
Heb wel al een jaar of 3 een leesbril maar begin nu ook zo slecht te zien.
Weet alleen nog niet wat ik wil,een vaste bril of contactlenzen al zie ik daar wel tegenop.
Ik heb nogal lange nagels en weet niet of dat een probleem is om die dan in te zetten.
Iemand ervaring ermee?

Ik had kunstnagels en klapte ze er zo in…

HAHA Beppie tochlol2lol2niet normaal die opmerkingen van jou soms.
Ik lig hier in een deuklol2lol2

IK KLAPTE ZE ER ZO IN!!!

Jaaaaa… Jill…en dan ziet ze sterretjes. lol2 lol2 lol2

@Viva: Jaaaaa… boxers van BB kopen. De “echte” neppers. En kokkie helpen afdingen in zijn nadeel met schoenen kopen. lol2 Was het al maar zover.

@Beps&Bloem: Jullie kennen me door en door he!!! lol2

Meiden ik snap er niets van net een stukje gezet: Verdwenen:

Ik krijg net van Bloemmie een berichtje dat ze met haar moeder bij de EHBO zit: Moeder viel flauw, praatte raar, dus meteen EHBO…
Geen duidelijke info van de artsen, moeder knapte al op… maar wel schrikken

Denk aan je Bloemmie :kus:

He gatsie Beps. Nou, hopenlijk zal het meevallen.

Ja ze was er ‘redelijk rustig’ onder… het eerst iets flury-praten schijnt al minder te worden…
Maar ik hoop dat het zo blijft

Ik las het ook net op FB. Had ze een berichtje achter gelaten.