Turkish Tea Time 2011

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

@Bloemmie:Al weer een jaar geleden… wat gaat t snel… Wat een machtige week. Zoveels moois gezien, de ballonvaart… Een week die ik nooit vergeet :kus:

@VIVA!!! JAAAA had ik net gisteravond toch maar mn gewicht ingevoerd: 500 gr eraf vandaag…YEAHHHHHH

Moguh! :dag:

Vandaag mijn vrije dag, dus ga met mams naar de Ikea :slight_smile:

Iedereen een fijne dag! :dag: :kus:

Goedemorgen All:kus:

@Cyn,shop ze altijd leuk daar he.

Cyn : heel fijne dag met jullie mam
Bloem : wijn staat (normaal gesproken) altijd koud hoor, ben welkom enne idd een plekje in de tuin gemaakt om ook met laptop buiten te zitten, luxe bureau he lol2lol2
Beps : tocn 500 gr. afgevallen, de aanhouder wint he. Wat betreft de lap van Rubbie : er zit links aan de zijkant een controleknopje voor als je lappie niet opstart, kun je zien of het de batterij is. Ziet er uit als een schroefje, op drukken en dan gaan er, als het goed is, groene lampjes branden
Roanna : jullie maar weer druk he met het gebit van kokkie. Hoop dat je een oplossing vindt
Jill : raar he dat de ene mens geen water kan drinken en de ander er gek op is.
Buiten mijn wijntje of andere alcohol drink ik alleen maar water, liters per dag.
Helaas heeft dat totaal geen effect op mijn gewicht, ik vind het gewoon lekker lol2lol2
Viva : meissie wat een spanning bij jullie thuis he, zei van de week al : ze willen de kleine zo lang mogelijk laten zitten en hopen steeds dat de krampen weer stoppen. Het komt wanneer er tijd voor is en al onze moderne technologie kan daar, gelukkig, niets aan veranderen. Dus…sterkte ermee en uiteraard zijn wij er hier ook voor je :kus:

Goedemorgen meiden…hier is alles rustig schoondochter moest naar de narcotiseur…dus we wachten maar af.
Beps yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh zie je nu wel, daar ga je weer meis…goed joh.
Raak geweldig stekkie daar bij jou…ooit kom ik een bakkie doen in je paviljoen.
Roanna lekker in je tuintje???
Thanx meiden voor alle support…dikke kus daarvoor.

Cynnie gezellig shoppen met mams

Viva : niet alleen de wijn ligt koud hoor, koffie staat ook klaar lol2lol2lol2lol2lol2

ik vandaag weer 2 ons kwijt…hij gaat lekker…

Als de kleine meid er is, ga ik je bellen voor een date.

Roanna,ja C doet het goed,hij is wat houterig zeggen ze,maar daarom komt hij nu in aanmerking voor de peutergym… Jouw kokkie aan de prothese misschien,mijn mams is er nu ook mee bezig,heeft de schroeven er al in en vorige week gehapt en nu wachten,me paps heeft er sinds vorig jaar 1.Hoe is het met jouw kiespijn?

Cyn,leuk naar de ik*a veel plezier.

Viva,nog steeds spannend bij jullie.

Wendy,nog gefeliciteerd met het huwelijk van je zus.

@Viva: Ja hoor, ik ga gestaag door… de aanhouder verliest zeg maar lol2!!!

@Raak: Ja dat was het juist: niets brande er… In de 1ste instantie ook niet bij de Iwinkel… en toen ineens alles aan… hij snapte het ook niet… dus… als het weer is: Nergens op drukken: KOMEN!!!

Goodmorning ladies. :dag:

@Viva: nou vandaag in het tuintje…??? Misschien tussen de schuttingen in het zonnetje, maar ben al even buiten geweest en… nog fris hoor. Wel lekker weer op zo ff de :was: op te hangen.

Nu even rustig dus bij jou. Nouja…je was je toch al aan het voorbereiden. dus… het mag komen. Laat het dan inderdaad maar even aan de natuur over, als hun toch nog niet in willen/kunnen grijpen.

@Raak: Nou, wij komen ook een keer naar je theepavijoen kijken en dan lusten wij wel koffie. Straks als kokkie niet meer bij de boer werkt hebben we weer alle tijd en geld, ;):unibrow: dus komen ook vast een keer die kant op.

@Cynthia: Leuk. :cheer:

@Beps: Zie je… hij gaat wel goed. Houden zo he!!!

@Jill: Goedemorgen :dag:. Schijnt bij jullie ook de :zon02:

@Bloem: Ik denk dat het van mij ook het tandvlees is. Momenteel nergens last van, maar ga toch even ik denk morgen de TA bellen. ( was er net niet )

Zo, nu even verder met de koffie hier en straks ff schapjes doen en ff naar de Aktian.

Laterssssss :dag:

@TRL: Ik lees net je bericht. Nou, peutergym kan nooit verkeerd zijn toch. Fijn dat ie het verder goed doet.
Oh ja… je moeder en nu mee bezig? En je vader heeft het al en wat vind hij ervan? Bevalt het hem?

Neeee dat heet de aazeetion…(met een franse ‘toon’) hahaha als je het zo uitspreekt denkt iedereen dat je naar een super dure store gaat,…lol2

@Roanna: Ik had toch ook verteld dat J ze heeft, die kliktanden(hihi!!!) hij is er erg blij mee, eet weer alles(en ook weer biefstuk, heeft hij jaren niet gekund met die kunstklappers)
Zo goed dat zn zwager het verleden jaar ook gedaan heeft(vooral omdat die kaak zo ingevallen is en de gebitten slechter gaan passen)… nog een tevreden klant…
Pijnloos is het nooit, maar… hij ging zo weer zei J!

veel gelezen echter blijven hangen nee SORRY!!! Maar voor iedereen een knuff!
Ik nu hoofdpijn, slaap tekort denk ik. Dat heb je als je uit de nachtdienst komt en maar een uurtje slaapt in de tuin. Stom maar ja sttttttttt ik ben nu verplicht vrij. Ook lekker.
iedereen een fijne dag! Hier schijnt de zon dus ik weet niet hoe het bij jullie is…
Ik ga verder met mijn broodjes…

smakelijk jac!

@ roanna volgens mij heeft mijn mams dat ook. zij had wel last dat het niet goed aansloot geloof ik en heeft nu wel een plaatje ertussen ofzo… is alweer een tijdje geleden en begrijp nu pas dat het hetzelfde is als waar kokkie naar kijkt. ze heeft er echt wel veel last van gehad maar ze had vroegah ook klappers en als ze dan nieuwe had, had ze ineens een heel ander gezicht… dit blijft en das wel zo mooi in het ‘aangezicht’ volgens mij is ze er wel blij mee, met eten enzo, alleen sesamzaadjes en dat soort spul vindt ze nog steeds een RAMP!

@ Beps ja het was zo mooi he? denk er nog vaak aan terug, ook dat ik dat met jou heb mogen doen en hoe heerlijk we ruzie gemaakt hebben en toch erover praten konden… was erg waardevol voor mij

@ trl peutergym lijkt me altijd wel goed. lekker bewegen en met andere peutertjes spelen…

@Bloemmie: ja…ruzie en toch geen ruzie :wink: kan ook dus ( normaal niet hoor hihi)
Ja het was heerlijk: vanaf de stress voor vertrek, en de kofte tm de koffie op schiphol met je ouders en de foto’s sjucht… Ging te snel

ja he? nou ja nix aan te doen, gelukkig hebben we de goede herinneringen nog…