Turkish Tea Time 2011

@Raak waaaaauw wat mooi ,heerlijk toch een wijntje wat gezellige mensen en je waant je in het buitenland.
Echt heel mooi!!!:vak02:

Roanna,kiespijn niet te lang mee doorlopen he.

Raak,wat een super mooie tuin zeg.

Net ouderavond gehad van het kdv met de kids erbij en heerlijk pannekoeken gegeten…

Dank u dames, maarre eerlijk is eerlijk : ik doe niet meer als met een wijntje in het :zon02: liggen, de rest doet J lol2lol2
Trl : dat was dus weer even gezellig zeker

@Raak: Woowww… dat ziet er fraai uit zeg. Jij hoeft bijna niet meer op vakantie te gaan. Echt heel mooi geworden en wat zal het nu dan licht zijn, nu al die hoge bomen weg zijn. Chapeau hoor! Geniet ervan.

@TRL: Ja, ik denk dat ik morgen even de TA ga bellen. Het is wel te doen hoor, maar het is zo zeurderig.
Wat grappig trouwens een ouderavond met pannekoeken en de kids erbij. Leuk!!! En? Zijn ze tevreden over C?

@Jill: Jij had al dezelfde gedachten als ik bij die mooie tuin van Raak. Maargoed, ik kom ook een keer op jou mooie balkon wat drinken hoor! lol2

@Beps: Die rupsie toch!!! Het is ook net nog een verwent kind he. lol2 Is de Mac nu weer goed dan?

@Roanna,neeeeeeje niet eens een keer,deze keer!!!beloofd?

@MK: Oh ja… ik wilde je nog even :dag:. Alles goed daar?

@Jill: Ik zeg altijd… bij leven en welzijn… kom ik deze keer zeker weten op jou balkon wat drinken. Beloofd.!! Met de hand op mijn hart en inbouw i-pod. lol2

@Roanna,
İnşallah :wink:

@Jill: Ja, zoiets. Mien man zou zeggen… zo God het wil, maar da’s gleuf ik hetzelfde.

Oh ja… maandag mag hij op consult komen om te zien of zijn bekkie geschikt is voor een klikgebit. Wordt dan beoordeeld ( foto’s enzo) en opgestuurd naar de verzekeraar en als die zegt dat het mag, laat hij het doen. Kost hem dan alleen €125 eigen bijdrage.

Hey meiden, ben ik weer, nee nog geen baby, schoondochter gewoon naar huis, met krampen en al, …morgen moet ze weer terugkomen bij de narcotiseur…en vrijdag weer naar de gyneacoloog, ze willen het lieft wachten tot volgende week, de baby is niet zo heel groot, dus iedere dag is er een. Als het allemaal erger wordt moet ze weer komen, en als haar vliezen breken, dus het is wachten wachten en nog eens wachten.
Ik net bloemschikken gehad, en de hele dag gewerkt, dus geen tijd om jullie op de hoogte verder te houden.
Jill op jullie balkonnetje aan een borrel…zekers weten.
Roanna kiespijn bah…en kokkie aan een klikgebit, nou beter toch, ipv steeds tandloos in de rondte te lopen en pijn bij het eten.
Beps aan de biefstuk met sla, jammie hoor…gisteren gewogen, ipv vandaag, jammer scheelde gewoon 4 ons…nog heel even en ik breek weer door de barriere van 80 kilo, maar ben er nu wel 20,2 kilo kwijt…mooi getal.
Hopelijk slaap ik vandaag beter dan vannacht,…pppffffff dus ik zeg vast welterusten. Ga nog ff foto’s kijken en dan plat…lieverds ik meld me weer.

@Viva: Val geen RUK af… helemaal geen gram… echt te erg… MAAR… wel in omvang… iedereen gaat het nu zien… stom he… 6-7 kilo maar afgevallen, houd me keurig aan alles wat ik ‘mag’…
nog 2-3 weken en dan langzaam fase 4-5 in ivm de vakantie…

Ik ga zo lekker slapen all…

@Viva het is goed dat je een beetje afleiding hebt gehad.
Hoop echt dat je een goeie nachtrust hebt,slaap lekker komt allemaal goed.

Roanna,bedoel je met een klikgebit het systeem waarbij je schroeven in je kaak hebt?

@Beppie slaap lekker!!!:slapen:

@Viva:We wachten weer met je mee hoor. Wat een toestand dan he!! Enneh… bedankt weer voor je update. Hopenlijk slaap je wat rustiger.
Oh, maar kokkie heeft wel een mooi gebit nu hoor, alleen het zit 'm nu nie zo lekker, vandaar even verder kaike.

Ik ga ook de boel afsluiten. Ik laat het :idea: nog maar ff aan, voor de laatkomers, want had 'm gister geloof ik iets te vroeg uit gedaan. lol2

Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

@Jill: Nee niet in de kaak maar in je onder tandvlees zeg maar. Waar normaal je voorondertanden zitten. Daar schroeven ze schroeven in en in je gebit komen dan wat die dingetjes ( weet ff niet hoe dat heet ) en dan klikt het aan of op elkaar vast.

Beps ik vrees dat je dan op een plateau zit dat heeft te maken hoe je aangekomen bent in het verleden, soms kom je aan en dan blijf je even op bijna hetzelfde gewicht en dan kom je weer aan, met afvallen gaat het dus in omkeerde volgorde dus dat heet dan een plateau echt je valt vanzelf weer af alleen lijkt het of je helemaal stil staat, even niet teveel kaas eten…heel veel thee/water drinken, je valt wel in cm af, dus dat houd in dat er wel wat gebeurd, ik heb dat 2x gehad zo ook verleden week. Probeer ook je eettijden in de gaten te houden dus zoveel mogelijk op dezelfde tijden je shake in te nemen, en niet te lang wachten als je over de tijd heen gaat.
Ook even geen reep tussendoor.
Schommelen in gewicht, en dan ineens ga je weer verder…niet opgeven nu. Verleden week dus 6 dagen gedaan over 6 ons afvallen en nu in 1 dag 4 ons kwijt, en niet van de stress ofzo, gewoon iets meer gegeten, maar geen kaas dus calorieen naar beneden gebracht en meer groente gegeten.

@Viva: Ja ik weet t. Ben al begonnen. Netjes 3 shakes, geen(bijna geen) kaas, maar ipv dat een eitje ofzo.Heb een hele tijd 110 gewogen, dus is liogisch. Maar ik houd vol!!! Heb verleden week een broek en shirt gekocht(ik kom 2 jr geleden van broeken 50-52 en shirts 54) in 44!!!
Ik kom er wel haha. Mijn lijf voelt zich beter, ik houd veel minder vocht vast, zoveel minder dat ik zelfs 1 plastablet minder in neem(al 1 hele week en het gaat echt goed…slanke benen en je Ziet zelfs mn enkelgewricht hahaha)

@Raak: het lag aan de oplader en het snoertje. tenminste dat denken ze. want hij laadde niet op. Nu werkt alles weer als een tierelier…

haaaaii ladies

moest ff naar de sportschool en daarna eten bij de parental unit en daarna was er een grappige, leuke en boeiende tv avond… was dus ff zoet!

@ viev nou nou wat een toestand allemaal! hopelijk is het een heel zoet kindje want hij heeft nu al behoorlijk wat stennis lopen schoppen!

@ roanna bij mij was het dus ontstoken tandvlees die die prikkelingen veroorzaakten… ik flos nu regelmatig en heb gelukkig geen last meer… wel lang mee gelopen dus ik weet er alles van :wink:

@ raak wowww moooi!! wanneer staat de wijn koud op een zwoele zomer avond?!?! mmhhhh lekker buiten zitten hoor en genoeg schaduw om de klepdoos mee te nemen

@ beps rubpsie in paniek! kan ik geloven! die baan van die solli geeft ook een laptop, keuze dell of macbook en toen begon ik toch wel eventjes te dromen…
weet je nog, een jaar geleden… owh wat was het mooi!

ik ook gewogen in de sportschool. wil dat nu om de twee weken doen, om ook te zien of ik echt vet verbrand en geen spiermassa en niet te veel vocht vasthoudt. moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben, mijn hele huishouding is verandert en dat vergt wel wat aanpassen maar tot nu toe weinig troubels meer gehad… ja afgelopen vrijdag, toen had ik pasta (en een magnum! oeps dubbel trouble) gegeten

@Beppie en Viva,het is me wat he dat afvallen.
Mijn nogal een fervent sporter neemt ook vanalles shakes en zo maar dan om wat bij te komen.
Hij was altijd heel mager en traint sinds een jaar of 3 bijna elke dag.
Ziet er nu goed uit ook door die shakes.
Dus toen hij van mij hoorde van die eiwitshakes heeft hij gaan navragen in die winkel en ook daar zeiden ze dat het voor mij niet echt goed zou zijn.

Dus ben ik nu begonnen met veel minder te eten,geen enkel tussendoortje.Maar ik weet dat ik veel water zou moeten drinken en dat krijg ik niet door mijn strot.Water brrrrrrrr.
Ben benieuwd wat het gaat brengen.Afwachten maar.

Ik zal het lich maar uitdoen zeker slaap lekker iedereen en sweet dreams.:slapen::slapen: