Zo ist!!! lol2
:dag: Moguh!
Viva: ohhh wat spannend zeg!!! :kus:
Beps: veel plezier bij de Makro en bij J&H, doe ze de groeten!
Wendy: nog gefeliciteerd met Rianne, fijn dat het zo’n mooie dag is geweest!
Ohh meiden… ik ben echt een zeef… Dus ga maar weer verder met mijn werk! :kus:
mogguh girlssss
@ wendy gefeliciteerd met je zus!! en idd, lekker ontspannen werken aan J. opa maken ![]()
@ viev jemig he?! nog 6 dg met weeen en een open verbinding…? poehee… dat lijkt me nou niet de ideale start van een kraamperiode maar goed, die had ze toch sowieso al niet… we duimen weer verder
Hey meiden, net telefoon van schoondochter, ze heeft aan de ecg gelegen, heeft wel krampen, maar voor de rest is het rustig, nu mag ze weer naar huis…
:drugged: ja een hele onrustige nacht heb ik gehad, kon eerst niet in slaap komen, en daarna tig keer wakker.
Nu dus weer afwachten…een beetje zennnn nodig denk ik.
:paranoid:
Hier op het werk heel druk dus das wel lekker kun je je gedachten tenminste verzetten.
Ik hou jullie op de hoogte.
:kus:@Viva,pfffff wat een spanning zeg ik denk ook dat het voor je schoondochter en je zoon erg vermoeiend is.
Maar je ziet het,als de kleine er klaar voor is dan zal het komen,eerder niet.
Eigenlijk wel een beetje grappig,zo klein en dan al voor zoveel spanning zorgen.
Werk ze maar dan is de dag snel voorbij,hoop dat je een rustig nachtje voor de boeg hebt;
Wat irritant dat ze het kindje niet eerder halen dan. Waarom laat je iemand met weeen lopen als het toch een keizersnee wordt. Als het nog 6 weken voor de uitgerekende datum was, maar 2 weekjes… Die ontsluiting heeft ze toch helemaal niet nodig.
Gelukkig dat je het lekker druk hebt, anders gaat de tijd helemaal zo langzaam.
ppffff nou viev… raad je schoondochter maar aan om op de bank te gaan zitten en met de benen bijmekaar te blijven… ik vind het echt een ondraaglijk idee… ik zou nix meer durven te doen…
stel dat ze straks in de supermarkt staat, er kan zoveel fout gaan… bleghhhh
misschien laten ze het wel express zitten omdat ze weten dat de kans dat ie er ineens uitfloept redelijk klein is vanwege de stuit??
Ik snap er werkelijk niets van, maar het zal zn reden hebben
@Viev voor jou en de jouwe… heel dikke kus en knufff
Ik thuis, niets bijz gekocht…
Nu even nietsen
Ik zat net te denken we hebben niks meer van Viva gehoord,zou het dan toch?
Tja… ook ik snap er niets van, maar wat we al zeggen… het zal z’n reden wel hebben. We wachten geduldig af.
Viva: :kus: ![]()
@Wendy: Oke… maar opa worden kan altijd nog he. Ik zou eerst meer ff lekker genieten van alles en van elkaar. Jullie zijn nog jong. Alles is nog mogelijk. Zei deze ( oude wijze ) vrouw die zelf al een kind van 5 had op jou leeftijd. lol2 Gewoon flink blijven oefenen is net zo leuk en wie weet wat daar van komt.
Vanavond gaan we even naar een gespecialiceerde tandartsenpraktijk. Hebben vanavond open huis i.s.m. de plaatselijke TA-sen en gaan even zien of ze wat voor, met name kokkie, kunnen betekenen. Heel toevallig heb ik al zo’n dag of 2 kiespijn links boven (net als eerst), maar daar moet ik bij mijn eigen TA even een afspraak voor maken. Pffff… :mad:
@Roanna pfff tandpijn vreselijk,heb je al een afspraak?Hoop voor jou dat je niet te lang moet wachten.
@Jill: Nou, het is nog wel vol te houden, omdat het niet constant is, zeg maar. Maar lekker voelt het niet, vooral met warme en/of kouden dingen. Brrrr… als het aanblijft ga ik zeker even langs de TA. Nu af en toe ff een molletje, alhoewel vandaag nog niet.
Wacht toch maar niet te lang Roanna,want als het een ontsteking is of zo dan moet je waarschijnlijk eerst medicijnen nemen voor ze er iets aan kunnen doen.
Zo daar ben ik weer: Rubbie helemaal over de pies…
Zn Macboek deed het niet meer… snel alles ingepakt en op naar t buurdorp(Iwinkel daar)
Nou wat denk je… daar deed alles het weer:retard::retard::retard:
Nu op aan t eten(Biefstukje met sla…)
Hahaha,tja kan het me levendig voorstellen lol2lol2
Je zou voor minder over de rooie gaan.
Ja nou… helemaal de weg kwijt… ohhh zn boek… ohhh hij heeft altijd wat …ohhh…
Doet dat kreng het gewoon…GRRRR
@Raak… ziet er top uit ;)!
Mannen he mmmmm kan er me al iets bij voorstellen.
Beps : ohoh nou daar kan ik me iets bij voorstellen hoor
Hebben ze wel verteld daar wat het geweest is?
Ja ziet er heel anders uit nu he
Roanna : kiespijn> oeps dat is minder. Gezellig uitje heb je gepland staan dan voor strakjes he :mad:
Jill : ik denk dat Viva dr werk aan het doen is in het vooruit zodat ze straks wat
vrije tijd heeft ![]()
http://cid-1455507873d1c001.skydrive.live.com/redir.aspx?page=play&resid=1455507873D1C001!3664&type=5&authkey=yu3I9efLG!0$&Bsrc=EMSHHM&Bpub=SN.Notifications
voor degene waar ik geen e mail adres van heb. hoop dat de link hier ook werkt
ja hij werkt, heb het net geprobeerd.
Dit zijn dan de foto’s van onze gerenoveerde tuin lol2lol2lol2
@raak
Dat ziet er mooi uit!! Metamorfose erg geslaagd hoor.