Jill : ik denk dat ze hopen dat de weeen weer stoppen om de bevalling nog even uit te stellen
Ja waarschjnlijk elk uur elke dag is er een gewonnen he;
Ik ga ook naar boven
Viva : sterkte voor jullie :kus:
Jill : tot morgen :dag::dag:
jup ik ga ook zo slapen… of eigenlijk verder slapen… hahaha hadden jullie vast wel door dat ik ineens foetsie was vanmiddag
@ viev sterkte voor jou en je schoondochter en zoon en alle anderen!
hier harde kletter regen, jammer dat het mooie weer voorbij is, maar dit heeft ook wel wat…
@Viva nog geen nieuws?
Ik dacht: snel spieken op m’n Pad, maar nog geen nieuws
Snel verder slapen dus
Tot straks
ook ik had al stiekum gespiekt…
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Viva,wat een spanning moet er zijn bij jullie zeg.Ik snap ook niet goed waarom ze het niet halen,keizersnee was toch al de bedoeling,waarom dan niet nu??? Maar ja daar zullen ook wel redenen voor zijn.Hebben jullie wel een beetje kunnen slapen vanacht ?:kus:
ff snel tussen al het werk door, net een sms van schoondochter, nog steeds krampen/weeen, nog in het ziekenhuis en nu afwachten…ze willen het nog heel graag 6 dagen laten zitten, waarom geen idee…ze weet zelf nog niets…als het zo blijft doen ze niets…lief van jullie om zo mee te leven…ik laat me horen…kuzzzzzzzzzzzzz
Goedemorgen,
@viva,
spannend… misschien wel sneller oma dan verwacht…
@ Roanna,
Rianne is afgelopen vrijdag 8 april getrouwd, ze hebben een hele mooie en vooral zonnige dag gehad. Hier en daar een traan, maar verder erg ontspannen.
Was daarom de afgelopen tijd niet zo veel aanwezig, had het te druk met mijn taak als ceremoniemeester.
Goedemorgen. :dag:
Tja, dat heb ik allemaal nog net niet. Social media in mijn bed en zie me nu ook nog niet met een laptop in bed liggen. lol2
Maar zodra ik de ogen open had, ik denk rond half 8, dan is het eerste wat in me op komt, ff tjekke op TTT. Maar nog even niks dus.
@Viva: Onrustige nacht gehad zeker he? Maar met de berichten moet je weer even doen en ik denk dan ook van… tja… ze zullen er wel hun reden voor hebben om het nog ff te proberen vast te houden. Wij kunnen wel makkelijk denken van… waarom niet nu, maarja… we nemen maar aan dat zij het beter weten daar. Weer lekker in de stress dus, maar Viva… het komt goed. Vast! :kus: Hou je haaks weer.
Hier ook geen zon meer en zelfs een bietje regen en 10 graden minder. :mad:
Nou ladies… ik ga ff showeren en dan weer op naar een nieuwe dag.
:kus: Voor jullie all.
@viva
Het blijft spannend :kus:
@Wendy: Zie… het zat in mijn gedachten en aangezien ik de laatste tijd ook niets meer van JP vernam, had ik al zo’n idee, die hebben het veuls te druk.
Hierbij dan alsnog van harte gefeliciteerd met je zus en haar man en wat fijn te lezen dat alles ook bij hen is goed gegaan en wat je zegd, het was een stralende :zon02: en gelukkig voor allen een ontspannende dag met een lach en een traan. Nu heeft paps ze dus beide getrouwd. :cheer:Fijn dat je het even komt vertellen Wendy. Hoe is het verder met jou en J.?
@ roanna,
dank je wel, ja alle 2 z’n meiden zijn getrouwd… nu nog opa worden…
Met ons gaat het goed, alle 2 druk op het werk, verder wel rustig.
@Viva,pffffff ik dacht kom even beschuit met muisjes eten .Wat een spanning zeg.Sterkte!!!
@Wendy,gefeliciteerd met je zus en schoonbroer!
Sorry effe badje pakken zodat ik er netjes bij zit hiero.
Sorry vergeten goedemorgen trouwens:kus:
Mogge all,
Viva : dus het kan nog wel een paar dagen/nachten spannend blijven dan he, sterkte
Wendy : gefeliciteerd met zus en zwager, was het een goed geslaagd feest geweest dus en je had het weer ook mee he, leuk hoor als ceremoniemeester want dat kun je helaas niet regiseren he
Roanna : is al aan het showeren
Jill : gaat nu ook even badderen
kan ik niet achterblijven, zal ook maar even gaan en daarna beetje werken ![]()
Ik heb maar eerst gedouched haha…:)!!!
@Wendy: Werk maar lekker aan dat ‘opa maken van JP’… das nog veel leuker lol2 ;)!!!
Gefeliciteerd met je ‘nieuwe zwager’ en zn vrouw…
@Viva; Ik snap het ook niet… maar het zal wel zn reden hebben waarom ze het zo doen… ik vind het iig TE spannend voor jullie
Dames ik ben zo weg: Op naar de makro en misschien nog een bakkie bij J&H…
Latersss(houd jullie via de WW-app op mn foon in de gaten hoor…;))
Dames dus opgepast he BIG BROTHER is watching you!!!