Turkish Tea Time 2011

@jill: geeft niet hoor haha

Neee sufferds: VOOOR het slapen gaan…

Beps,hhaa dat begreep ik hoor…

IK heb het hier met mn nichten gehad… mochten op zolder slapen…
Naast die kamer is de bergzolder: en daar hadden zich inbrekers verstopt…
Dus ik met een dik licht naar boven(zij op de bank beneden…bibber bibber…)
Voordeur open…(konden ze meteen doorrennen…;)!!)
Brul brul(eruit onverlaten,… wat denken jullie wel die arme meisjes bang maken…)brul brul…
Kom beneden aan: Zoooo die zijn weg hebben jullie ze zien rennen: NOU ECHT WEL DIE WAREN BANG…YEAH SURE;)!! lol2lol2!!!

Maar de zolder was sindsdien een veilige slaapplek(en nog: Bloemmie slaapt er altijd zooo giga goed haha)

Viva : Meissie, kan niet eens een middagje weggaan zonder dat er allemaal spannende berichten verschijnen. Tuurlijk komt het vanzelf weer goed maar totdat de kleine er is en jullie dr zelf gezien hebben heb je toch geen rust, begrijp dat zooo goed. Wij zijn altijd in het ziekenhuis meegeweest en dan weet je gewoon van minuut tot minuut wat er gebeurt, voor jullie is het nu zo afwachten he, Sterkte hoor en we blijven hier ook nog wel even voor je :kus:
Roanna : jij altijd idd de rust zelve, zou wel wat zijn he weer met zn allen in Turkije maar zal er wel niet inzitten hoor hihi
Beps : hmmm jij lekkere gerechtjes klaargemaakt vandaag en toch nog snel klaar ook, dubbel interessant dus
Bloem : dus het was wel een baan die jij ziet zitten, nou dan duimen we toch zeker gewoon nog een beetje door voor je
Trl : wij hebben altijd een dromenvanger gehad en dat werkte echt als je er maar een verhaal bij vertelt en de volgende dag laat “zien” dat ze echt gevangen zijn lol2lol2
Jill : zit jij een beetje Beps te stangen, ikke zou dat niet durven hoor hihi
MK : ze hebben zo ontzettend veel positieve reakties en stapelssss aanvragen, ze zit voorlopig wel een aantal dagen alles te beantwoorden. De site heeft 10.000den hits gehad
Wij vanmiddag heerlijk wezen toeren en op de mokerhei zalig asperges gegeten, was een lekker daagje !

@ raak leuk!

@ beps zeker, bloembedje slaapt altijd erg lekker hoor

ik had vroeger ook mega veel nachtmerries. zag heel veel enge dingen…

nu heb ik het vooral als ik crime series heb zitten kijken waar indringers in huis binnendringen. voor het donker wordt, doe ik altijd alle deuren al dicht… vind het helemaal niet fijn dat ik zo ‘laag’ woon dus daar kan ik nog wel eens bangig van worden… vreselijk vind ik dat…
maar ja, tegenwoordig kun je niet eens meer normaal op een zonnige zaterdag gaan winkelen, dus gevaar is er overal… helaas zijn dit soort angsten steeds realistischer…

@Bloem,ja kan je volledig volgen,zei gisteren ook nog vroeger hoorde je dit soort zaken alleen in Amerika gebeuren maar nu gebeurt het gewoon naast je deur.

meiden nog geen nieuws, haar moeder was om 9 uur pas thuis, om half 9 zoonlief eindelijk gearriveerd in het ziekenhuis, die zat in de megafile, en is binnendoor gereden, heeft gewoon ruim 2 uur er over gedaan om van garderen naar zoetermeer te rijden.
Weeen werden wel frequenter en erger, arts had de billen van de baby gezien. Als het zo blijft dan laten ze haar nog even haar gang gaan, mochten de vliezen breken dan wordt ze gelijk de ok op gereden. Het is allemaal nog een beetje koffiedik kijken. Zoonlief mocht tot 22.00 uur blijven als het zo bleef,als het allemaal wat meer opschiet dan mag hij natuurlijk helemaal blijven. Als de baby vannacht of morgenochtend wordt geboren/gehaald, dan mogen de opa en oma’s eerder komen kijken dan dat het bezoekuur begint…zo spannend…ben benieuwd of ik kan slapen, 2 telefoons naast mijn oor op zeker. We worden hoe dan ook gebeld, midden in de nacht of niet. Het is op het werk mega druk, nou ja we zien wel.

Spannend Viva…
Ik zou geen oog dichtdoen denk ik…

Over ogen en dichtdoen: zo de hondjes uitlaten en dan naar bed denk ik
(ik heb nl helemaal geen spoken meer in m’n slaapkamer tegenwoordig, en tuk als een baby lol2)

@Viva: Bedankt voor deze ik denk voor ons, laatste update. Het zal voor jou denk ik wel een onrustige nacht worden, maar zo te lezen, heb je je voorbereid. Goed zo! Hopenlijk kan je ons morgen meer nieuws brengen en wie weet… wel als oma Viva. :cheer:

@Raak: Ja, bij jullie zullen ze (asperges) al wel volop te koop zijn he. Hier moet het nog beginnen, maar ze verkopen ze al wel, maar worden uit Limburg gehaald.

Leuk al die spook verhalen van jullie. Zo zie je maar, dat iedereen vroeger of nu toch wel het een en ander heeft meegemaakt op dat gebied.

Zo, ga nog even naar de bank hier en dan de boel afsluiten.

Ik doe het :idea: wel vast uit, doen jullie de rest.

Weltrusten en tot morgen weer. :dag:

@Viva: :kus: Toi,toi,toi.

@Viva,jeetje wat erg dat je zoon zo lang in de file heeft gestaan,die zal wel op zijn van de zenuwen.
Meid wat een spanning maar nu kan je er wel vanuit gaan dat het vanacht gaat gebeuren.
Inderdaad van slapen zal niet veel komen,maar ik blijf tot een uur of 4 standby als je je ei kwijt wil ik ben er voor je:kus:

1 like

@Roanna slaap lekker meid:slapen::kus:

thanx meiden…ik hou jullie op de hoogte.

:kus:

@viva: ik ga slapen morgen gaat wekker weer vroeg, sterkte vannacht zal aan jullie allemaal denken, zal morgenvroeg voor ik na het werk ga nog even kijken of er een nieuwe update is :kus:

Viva je moet maar zo denken je schoondochter is in goede handen.
Komt goed al zal je geduld nog even op de proef worden gesteld OMA.

Slaap lekker Linda:slapen:

zitten we hier in t donker omdat roanna het licht al uit heeft gedaan :stuck_out_tongue:

@ viev jemig he wat een situatie… ik snap niet helemaal waarom ze nu al niet die keizersnee gaan, ik bedoel, baby komt eraan waarom langer wachten, maar ik heb er natuurlijk geen verstand van.
snap wel dat iedereen op is van de zenuwen… probeer wel een beetje te rusten… slapen zal wel niet lukken maar igg op bed, donker, gewoon een beetje chillen

Viva : denk ook niet dat je een oog dichtdoe, ik had mazzel, zijn allemaal netjes vroeg in de avond geboren. Als je alleen maar naar de telefoon zit te kijken duurt het lang he, zet anders lekker een filmpje op, bank onderuit en misschien val je zo een beetje in slaap :kus:

@Bloem ik zat me ook al hetzelfde af te vragen.
Maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben.