Ja dat snap ik je zou van minder in de stress gaan.
PFFFFFFFFFFFFF wij zullen allemaal ![]()
![]()
![]()
ik weet echt van narigheid niet wat ik moet doen, en geen idee hoe lang het nog duurt.
Dat maakt het ook zo moeilijk he je kunt niks doen dan afwachten en tja je weet het het kan ook nog heel lang duren he.
Wij zullen je er wel doorheen slepen en een beetje afleiden.
@viva: sterkte de komende uren!
Kom op Viva… relax. Je kunt wel gaan ijsberen… helpt niks. Schiet jij ook niks mee op en hun ook niet. Rustig blijven. Natuurlijk begrijp ik dat jullie opgewonden zijn, maar… relax! Komt goed!
Haha Roanna toch jij blijft geloof ik de rust zelve wat er ook gebeurd he.
Goed als je dat kan maar als dat niet van nature in je zit is dat erggggggg
moeilijk.
Maar begrijp Viva wel hoor,vandaag oma of misschien pas over een paar dagen.
@viva: probeer rustgi te blijven, we zullen zo goed mogelijk ons best doen hier om je er door heen te slepen
Jill,bedankt voor de tip,maar dit is een periode denk ik,want ineens moet ook de lamp aan op zijn kamer…en heeft hij het over een spook en een kikker.
Mk,slopend is het zeker.
Viva,spannend,bijna oma…
Ik net de vakantie betaald is dat ook weer gebeurt.
@Trl,nou hoop voor jou dat die periode snel voorbij is:kus:
@jill: zeg maar linda hoor ipv lboonk, ik klets ook al een aantal jaren mee onder mijn eigen naam Linda
@trl: :kus:
Jill,dat hoop ik ook,maar ja dan zal er wel weer een andere periode volgen
even met hem mee praten,ook spook en beren goede nacht wensen wil ook nog wel eens helpen.
Ja ik doe rustig hoor…kan er toch niet aan veranderen, hubs de planning al gebeld voor morgen, hij die trekt momenteel de halve voortuin eruit om te egaliseren, hoezo stresskip.
Had mijn chef, schoondochter haar vader aan de telefoon en die is helemaal aan het flippen…heeft geen nagels meer op zijn vingers, en was echt net een stressballetje. hahahaha.
Oh… het is ook nie niks he ff zomaar opa en oma worden. Natuurlijk begrijp ik dat wel en ik denk dat ik dat toen ook wel had, maar toch in mindere mate, omdat ik inderdaad… probeer rustig te blijven en tegen mezelf praat van dat ik op dat moment toch even niets kan doen.
@Jill: Ja, dat heb ik ook wel moeten leren hoor. Je kan je overal wel druk om maken en voor die tijd bang zijn, maar sommige dingen moeten toch gewoon gebeuren en dan bedoel ik niet zozeer een bevalling, maar andere ziektes en operaties die wij hebben moeten ondergaan.
Een bevalling is toch altijd wel erg spannend, vooral als het je naaste betreft. Maar we gaan het zien he Viva. :cheer:
@TRL: Oh jee… die fase. Nou, hier mijn naaste buren heb via de jongste dochter van hen, een jongetje met een brilletje op in huis en dat kind is ook doof en ze kan er doorheen lopen. Volgens hun jongste dochter van 6. Nu schijnen ineens meer buren last te hebben van spoken en bij 3 van de buren komt nu regelmatig zo’n figuur die ze weg moet jagen. Tja… ik ben hier te nuchter voor en geloof hier niet in, maar hun zitten er maar mooi mee en wie ben ik dan om te zeggen, dat ik diit niet erg vind, want dat is het natuurlijk wel.
Ik denk wel, dat het van C. even een fase is, die denk ik ook wel weer over gaat, maarja… jij zit er nu wel mee. Pffff…
@Linda ik weet wel wie jij bent hoor maar het is een gewoonte van mij om de nickname te gebruiken,sorry zal er proberen aan te denken.
@Roanna,dat is waar ik was vroeger ook nogal een stresskip maar sinds ik ziek werd zijn er nog weinig dingen waarvoor ik stress heb.
Mijn oncoloog begrijpt van mij niks.
Het is ook nooit goed he bij die doktoren he,ben je gestrest dan is het niet goed en als je volgens hen te rustig bent dan denken ze dat er een schroef los zit.
@Viva,als je oma bent moet je je nickname veranderen he
Roanna,jouw buren dus ghostbuster over de vloer als ik het goed begrijp?? Nou ik zeg tegen C dat ik de spook en de kikker allang heb weggejaagd en dan is het vaak wel goed,wel even de lamp aanhouden…Ben alllang blij dat hij s’nachts vaak wel doorslaapt,alhoewel 5 uur soms ook wel midden in de nacht is…Het is een vroege vogel helaas…
We hebben allemaal wel herinneringen aan vroeger: Die vent onder je bed, het spook in de kast… Gewoon even stoere mama zijn: En eerst die slaapkamer inrennen: EN NU OPHOEPPELEN!!! C MOET SLAPEN!!! werkt vast ;)!!
@VIVA!!! JAAAA SPANNEND!!!
Ik zit volgegeten: Dikke salade met tonijn en garnalen… JAMMIE was erg lekker…
@Jill: HHHMMMM met een krakende mond klinkt anders dan hhhhmmmmm naast me :unibrow: lol2
HAHAHA Beppie als je zo mijn kamer zou binnen stormen dan zou ik van schrik de hele nacht mijn ogen niet meer durven dicht doen.
lol2 beps…