@trl
Slaapt C. alweer wat beter?
Drama is dat hè, als je zelf niet aan slapen toe komt.
@raak
Wat een leuke uitzending is het geworden en wat ziet het er mooi uit!
Mooie reclame dat dit kun je niet krijgen! En wat een leuk stel je dochter en schoonzoon.
@TL,Niet slapen van de kleine dat is heeeeel slopend,heb er ook een gehad pffffff weet precies hoe je je voelt.
Misschien heb je hier iets aan,mijn zoon is nu 22 maar mijn huidige fysiotherapeut heeft hem ook eens in behandeling gehad.
Blijkt dat het waarschijnlijk een wervel in de nek is die als kinderen klein zijn pijn kan gaan doen als ze lang liggen.
Hij verelde mij dat het destijds waarschijnlijk had kunnen verholpen worden als ik een paar keer naar een manuele therapeut was geweest en na een paar behandelingen was het probleem hoogstwaarschijnlijk van de baan.
Misschien eens aan de huisarts of een kinderarts vtagen.
@Bloem,hoop echt voor jou dat het nu eens gaat lukken he,duimen maar!
Ik maak me er echt makkelijk vanaf hoor: Kant en klare cocktailgarnalen, in een dressing zetten en even snel opbakken… dan de salade maken met tonijn erdoor, opserveren: KLAAR…
Hier van narigheid heel uitgebreid staan koken, kipfilet gevuld met kaas en omwikkeld met katenspek, broccoli met knoflook en azijn, en tomaten, paprika met peterselie en fetakaas.
Ik heb mijn buikje vol…voor Damber en hubs nog gebakken aardappeltjes erbij in de schil.
Schoondochter nu naar het ziekenhuis, samen met haar moeder, zoonlief staat te trappelen in garderen op bericht om te gaan rijden, maar als hij dat nu doet, staat hij mega vast en dat is niet goed voor je rikketik. We gaan het horen wordt vervolgd.
@Viva,kan me voorstellen dat je nu ook niet echt honger hebt door de zenuwen.Wat spannend.
Trouwens jouw menie ziet er ook erg lekker uit mmmmm.
Vandaag simpel boontjes aardappelen en schnitzel.
@Beppie soms kan het simpelste het lekkerste zijn.
Ik voel me altijd schuldig als ik iets maak met weinig werk hahaha en de mannen hier zeggen dan mmm lekker,maar toch.
Oh meiden… zou het dan toch ??? Spannund hoor. Nou ben ik ook de hele avond in spanning, hopend op een leuk en goed bericht. Als het ff kan, want tja… hopenlijk is het geen loos alarm en gaat het toch nog een tijdje duren.
Nou, dan zal ik ook ff vertellen wat wij hebben gegeten. Verse groentesoep al la kokkie, nasi al la kokkie met een gekluts ei met prei erin en wat kant en klare kipsate incl kroepoek. Oh ja… en komkommer erbij. Ook lekker toch!
OOOO Viva,wat spannend,zou het dan toch al zover zijn?
Hopelijk kan je zoon zijn zenuwen bedwingen en komt hij niet in een of andere file terecht.
En jij zit natuurlijk op het puntje van je stoel,en zou nu het liefst ook daar zijn zeker?