Turkish Tea Time 2011

Ik glip even snel naar binnen om te tralalaen en denk ff lezen hier. Kan me kleine klepdoos wel mee naar buiten nemen, maar men moet ook even zonder kunnen, is het niet. lol2

@Viva: Oh… spannend. Wie weet word je toch al eerder oma. Houd ons op de hoogte he!!!Enneh… sterkte voor je schoondochter en zoon.

@Bloem: Zo, dat heb je weer gehad. Nu maar weer afwachten. Ik duim al de hele tijd en dat weet je he!!

@Beps: Oh, nee toch. Er zal maar iemand nog voor je gaan. Moet je toch niet aan denken he!!

@Jill: Echt waar? Moet ik het lijstje nog even aanpassen dan? lol2

@Raak: Ja, en dan tegen die tijd kom je gewoon naar Oba toe. Doen joh! Komen die anderen vanzelf wel.

Viva: spannend! :kus:

Bloem: slaap de laatste nachten echt super! :slight_smile: Ben zelfs zaterdagnacht door een explosie heen geslapen (ze hadden een caravan in de fik gestoken) dus slaap gelukkig goed! :slight_smile: Verder met M. gaat het beetje bij beetje steeds beter. Hebben zaterdag heerlijk online gezeten, en voelde gewoon weer kriebels! Dus nu gaat hij volgende week bij zijn nieuwe werk vragen of hij vrij kan krijgen in juni, en dan ga ik mijn ticket boeken. :slight_smile:

leuk cyn!! wat voor werk gaat hij nu doen dan?

@ viev moet ze nu sowieso niet uit voorzorg naar het ziekenhuis dan??? ppfff een heel gedoe die bevalling… dat doen wij hier toch makkelijker :wink:

Hij gaat vanaf zaterdag in een hotel in Kusadasi werken… (Jippie :wink: )

Bloem nee ze hoeft nu nog niet te komen er staat een datum gepland, zolang er verder niets meer gebeurd dan alleen de slijmprop, hoeft ze niet te komen, alle andere zaken zoals weeen/bloed/vliezen breken, dan moet ze gelijk komen…

Cyn,leuk en makkelijk,kan je dat hotel boeken of zouden ze daar moeilijk over doen? Welk hotel is het als ik vragen mag?

ok… zonder nu in gruwelijke details te treden, maar die prop is toch zeg maar een soort van voorstopper voor de vliezen…? of kan dit niet uitgelegd worden zonder fijne details…

wel mega spannend zeg… ik zou denk ik op de bank gaan zitten met mn benen dicht tegenmekaar en niet bewegen in de hoop dat alles blijft zitten waar het zit… haha

owhg en
@ cyn gaat ie dan weer achter de bar werken of…? enneuhmm niet jippie denk ik toch?

Sealight… en daar heb ik nu even geen centjes voor :wink:

Bloem: ja in het restaurant achter de bar… Nou ik vind het niet zo tof, maar goed… Het verdient gewoon zoveel beter!

Cyn,kan me voorstellen dat je daar geen centjes voor heb op het moment en in juni al helemaal niet te betalen,wel een mooi hotel.

Bloem,hahaha zie jouw al zitten …

TRL: Ja een heel mooi hotel, maar wij vinden het belangrijker om samen te zijn dan in een duur hotel te zitten. Dus gaan lekker gewoon bij hem thuis dan, of goedkoop appartementje… :slight_smile:

Gelijk heb je hoor je kan de centjes nu ook wel beter gebruiken,ga duimen voor je dat hij in juni vrij kan krijgen dan,moet wel lukken toch voordat de echte drukte begint…

@Viva,jeetje wat spannend,kan nu opeens heel snel gaan he,sterkte he voor jullie allemaal.

@Beppie,sorry hoor wilde je even op de kasy krijgen.Nee jij staat nog altijd helemaal alleen bovenaan!

Komt vast wel goed :slight_smile: Al is het maar 6 dagen ofzo :wub:

Of een lang weekend

Bloem, geen gruwelijke details hoor…slijmprop zorgt ervoor dat alles dicht zit, nu is de weg zeg maar vrij…net een kruk van de fles zeg maar. De vliezen zitten nog dicht (nog wel). Maar ze heeft nu wel lichte weeen, haar moeder is al bij haar. Zoonlief is nog niet gebeld om te komen, maar die ging al niet sporten omdat hij dan niet te bereiken is. Ze is onzeker en bang, wat logisch is, maar weet eigenlijk niet zo goed wat ze nu moet doen, maar ze ziet zichzelf wel vanavond of vannacht naar het ziekenhuis vertrekken…,.(dat wordt voor mij denk ik een slapeloze nacht). Maar ik wordt op de hoogte gehouden…,en jullie dus ook…

Cynnie hopelijk krijgt hij vrij en hebben jullie even een paar dagen samen.
Jilly Beps aan het stangen…hahahahha

@viva
Spannend!!! :kus:

@roanna
Toch weer iets te ver getippeld, genezing heeft zijn tijd nodig en de mens is van nature erg ongeduldig. :kus:

@ viev kan ik me voorstellen… je weet niet wat goed of slecht is… pak jij nu ook nog maar eventjes je rust dan!

@ cyn goedkoop hotelletje!!! al was het alleen al voor de privacy en gewoon doen waar je zin in hebt en gewoon ook een beetje vakantie gevoel!

@bloem
Weer een goed gesprek gehad, nu maar wachten op (eindelijk een keer) goed nieuws!

@jill
Sarah gezien, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met deze mijlpaal!

@miere
Te laat, maar toch nog even.
Ik hoop dat je een beetje genieten kunt daar samen met Crazy en dat je de ellende met askim een even een beetje los kunt laten.

@cyn
Lekker verhuisd naar je paleisje en nu weer op zoek naar een ticket.

1 like

@beps
Een broekmaat kleiner, goed hoor!

@linda
Naar de keukenhof geweest, ben er 1x geweest, maar dat is al zeker 13 jaar geleden.
Ik vond het daar erg mooi.

@jac
Toch weer een paar nachtjes draaien, ze zijn vast bang dat je het verleert :wink: