Turkish Tea Time 2011

Ik duim voor je Bloemmie!!

@bloem: en hoe is het gegaan? Zo spannend…

ppff net pas thuis! 1.5 uur gezeten en net gebeld met recruiter, die was ingesprek met het bedrijf en belden net terug. allemaal erg positief!! pfeww… maar maandag hebben ze nog een gesprek… met iemand die ik HEEL goed ken. mijn collega namelijk die in precies hetzelfde schuitje zit… ben benieuwd wat ze er morgen over zegt… spannend!

morgenochtend nog een gesprek bij ander bedrijf. ppfff kan t er eigenlijk niet bijhebben maar vooruit dan maar…

Ohhh das spannend… laat je vooral niet uithoren haha…
Ik blijf duimen

@bloem: mijn duimen gaat hier ook gewoon door!

Zo net weer aan de bak geweest en dit keer jan hagelkoekjes hahaha.

@Bloem: Tis ook wel een bietje alles of niks weer he. Nou, hopenlijk wil diegene jou ook hebben, waar jij graag zou willen werken. Alles draaid hier door hoor!!! En dat jij krijgt, wat je verdient. Echt!

@Jac: De koekenbakker. lol2 Zal vast heel lekker zijn.

Oh ja… hoe zet ik ook alweer de tijd hier gelijk? Ik heb nog steeds de zomertijd als ik op deze startpagina kom. :retard:

ik ook weer thuis, was errug gezellig
Bloem : wordt zo wel superspannend he
Trl : dat is een flink prijsverschil zeg
Mexx : nog niet nerveus
Jac : zit in de mist
Roanna : probleempje met de zomer/wintertijd :))

@roanna: ik volgens mij ook… en de koekjes kan ik niet van afblijven zo lkkr!!!
@raak: heeft een leuke dag gehad!

ik ga richting mijn bedje dus trusten allemaal die dit nog lezen! :smiley:

Mogge, ik vandaag een laatste momenten regeldagje, even langs mijn moeder en vanavond pakken :vak02:
Fijne dag allemaal :dag:

Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,idd een fiks prijsverschil…:frowning: zal dan denk geen reisje inzitten samen met C.

Bloem,vond het dit jaar wel bijzonder om alleen met C op vakantie te zijn,wil dat er toch wel in houden,maar zal denk niet gaan. Me moeder wilt vast wel mee,heb ook tegen haar gezegd dat zolang ze kan ze 1 keer mee mag. Dus ik hoop eigenlijk nog een leuk reisje voor C en mij tegen te komen voor een leuk prijsje.

goedemorgen meiden, weer achter mijn bureau.
Het systeem ligt hier weer eens plat…hahahha nou lekker boeiend.
Raak alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier mocht ik je niet meer spreken, geniet er weer van meis. Heerlijk idee hoor.

Mexx aan het aftellen.

Bloemmie goed gesprek gehad en nu maar afwachten.

en toen wist ik het even niet meer.

Kleine meisje van de week heel huilderig, en oma had gelijk…aan 2 kanten een oorontsteking ach zo zielig…

Zo nu maar eens kijken wat er aan de hand is hier. Iedereen een fijne dag…ik straks na het werk naar paps blehhhh

Ik wakker zo eerst douchen

Fijne dag all!!! :dag:

Weer werken… en vanavond weer school! Druk druk druk dus! X

Ja, ik ook, maar eerst … goedemorgen dames. :dag:

@Viva: Zo, nou dan heb je temminste ff tijd om bij te lezen en hier wat neer te zetten. Moest er vaker uitliggen… ahoewel, als het er weer in ligt, zal het wel weer even zo hard werken zijn om de schade weer in te halen, of heb ik dat mis. Oh… siewig voor het kleine meisje. Hopenlijk duurt het niet te lang, want het is zo pijnlijk.

@Bloem: Weet even niet meer waar je vandaag mee bezig moest, maar ook vandaag weer heel veul succes.

@TRL: Nou, dat vind ik ook best veul geld, maarja… nog lang alles is niet uit he en ik hou het ook zo nu en dan in de gaten. Ik zag ook nog een kindvriendelijke site, alleen had die alles er nog niet op staan. Het heet freesun en is overal bij aangesloten. Misschien ff in de gaten houden en anders… er komen er nog veel meer.

@Raak: Jou kom ik vanaaf nog wel even gedag zeggen. >>>

Oh ja… met Jill gaat het ook wel oke. Zit momenteel weer in Turkije en had me even het “contract” voor 2012 teruggestuurd en liet dat even weten aan mij.

Zo, nu showeren. Latersssssssss :dag:

Viva,oowww wat zielig zeg dat het kleine meisje oorontsteking heeft.

Roanna,leuk dat je ook mee zoekt voor ons :slight_smile: … Freesun had ik ook al eens gekeken,maar die gaan helaas niet naar Kusadasi,en als ik alleen ga met C vindt ik Kusadasi wel prettig.

@TRL Jawel hoor. Ook naar Kusa, alleen nog niet online. Ik heb net even via hun site info opgevraagd en zag nu net dat ik al antwoord heb, dus ff kaike nu.

@TRL: Je hebt mail of krijgt zo mail via/van mij. :dag:

Zie op Trosradar(al is het een oude melding) dat ze geen ANVR hebben(staat wel op de site…)
Wie weet of ze dat wel hebben dan??

@Beps: Bedankt voor de melding, want dat wist ik (nog) niet. Ik ga dat even nazoeken zo.