Op anvr.nl komen ze er wel uit… C en F Travel B.V.
ANVR-nummer : 04764
Vestigingsadres : Parklaan 63
2642 JL PIJNACKER
Telefoonnummer : 015 - 364 24 83
Fax : 087 - 784 95 21
Website : www.freesun.nl
Op anvr.nl komen ze er wel uit… C en F Travel B.V.
ANVR-nummer : 04764
Vestigingsadres : Parklaan 63
2642 JL PIJNACKER
Telefoonnummer : 015 - 364 24 83
Fax : 087 - 784 95 21
Website : www.freesun.nl
Roanna,dank je wel.Heb ze gelijk even terug gemaild ![]()
Had gereageert hier op een kmk woning,nu sta ik eerste en mag ik gaan kijken,maar kan hem toch niet nemen,want heb me appartement nog niet verkocht
Dus kan ik ook maar beter niet gaan kijken.
Had ik ook net even gekopieerd, maar het staat er al.
Wel dus.
@TRL Nee, kan je beter niet gaan kijken is mijn ervaring nu ook, want rijd nog regelmatig met pijn in hart langs die appartementen die ons toegewezen was. Zo mooi geworden daar.
Viva : ach kleine meid ziek, geen wonder dat ze wat meer huilde, jij nu even een relaxdaagje maar dat zal je wel weer terug moeten inhalen ben ik bang
Trl : volop naar leuke prijzen aan het zoeken maar je hebt hulp gekregen. Naar het huis zou ik ook niet gaan kijken als je meteen moet beslissen of er in moet, maar misschien kun je iets regelen voor over 6 maanden ofzo
Roanna : goede brichten van Jill en jij nog steeds spijt van je flat, die was ook prachtig, jammer he
Mexx : jij ook op zoek voor Trl, goed zo, gaat de tijd lekker snel, want ik ga vanaaf pakken he ![]()
Raak: jaaaaaaaaaaaaa!!! ![]()
Mooi, beter nog een keer gekeken!!! Zag t staan op een oude trosradarsite daarom!!
Is weer een optie, opgeslagen in mn fado’s hihi
Kokoskoekjes aan het bakken(geen suikers alleen met natuurlijke suikers, honing, en laag in de KH’s!)
Maar lieve mensen… SGR is nog belangrijker he!
Gechecked: ook in orde!
Zekers zo belanrijk en misschien nog wel belangrijker dan ANVR. Maarja… ik neem aan als je lid bent van ANVR, je toch minimaal SGR moet hebben. Andersom hoeft niet.
Oh meiden… hier schijnt zelfs een flauw zonnetje. Zo ff de schapjes doen dus.
@Beps: Ik heb 'm d’r ook bijgezet en heb me aangemeld voor de NB van hen. Staan wel leuk prijzen al op he. :vak02:
HAHAHAHA ik dacht al dat jij dat nog een keer ging nakijken,… lol2
@TRL: iedereen opgetrommeld om te kijken voor Kusa hahaha :). En wat betreft app je moet doen wat je gevoel je in geeft.
@raak: bijna aan het pakken en dat betekend…
@mexx: dat jij ook bijna richting schiphollie gaat ![]()
@beps: ook lkkre koekjes aan het bakken.
@viva: ahhh meisje is ziek…beterschap. DAt is zo zielig oorontsteking.
Ik net gestart met mijn huiswerk voor mijn opleiding pffff pittig hooe. Maar goed je wilt wat je dus tja dan moet je er ook wat voor doen toch?
Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi (OPTIE)
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Mexx,leuk…Het lijstje wordt zo al weer aardig lang,iedereen is er vroeg bij voor volgend jaar ![]()
Het is wel nog een optie… Het appartement staat al in optie… nu de vlucht nog scoren! ![]()
goegedaan Mexxie!!!
hoi hoi
@ mexx lekker hoor, heb je meteen een datum wanneer je elkaar weer ziet, als je stax (heeeeel ver weg) weer afscheid moet nemen
@ raak en, alles al bijna gepakt??
@ trl sorry wat is een kmk woning? of kijk ik nu scheel. misschien maar beter niet gaan kijken nee
ikke moe, rugpijn en hoofdpijn. bij thuiskomst was de vaat al gedaan, door de vaatwasser, yeaaa wat een rijkdom! zalig hoor. en brief in de bus, had een 8 voor mn marketing examen, was voor 7 studiepunten dus een flinke brok! blij mee. nu ff mn bordje leegeten en dan richting bank voor de allerhande/schaatsmag en allicht de tv. misschien mn boek
@ raak goede reis en tot aan de pool weer :dag:
@Raak: heel veel plezier en geniet van je tijd.
@Bloemmie:zag je vaatwasser:YEAHHH
Ik aan t genieten van m’n vrije dag
@RAAK: Doen we even net of je er nog nooit bent geweest he!! lol2
Raak… meisie… ik wil jullie ook weer een hele fijne vakantie wensen. Ga weer lekker van alles en iedereen genieten, samen met je J.
Maak ons niet teveel jaloers hoor!!! lol2 Nouja… voorlopig is er hier nog geen sneeuw op komst zoals de vorige winter dat jullie daar waren. Afkloppen!!! Moet er niet aan denken. Maargoed… daar zul jij ook niet wakker van hoeven liggen. Hahahaha. Jullie zitten heerlijk in de zon in een heerlijk klimaat, mooie omgeving en fijn weer even bij je dochter en haar man. Enjoy!!
Ook een hele goeie reis weer gewenst en tot aan de pool zullen we dan maar zeggen. :zon02: :vak01:
http://www.zonnigbonaire.nl/wp-content/uploads/2009/06/8-Caribbean-Sea.jpg
@Bloem: Nu met wat ongemakken op de bank neem ik aan, maar wel een mooie nieuwe machien die veel werk van je over neemt, zodat jij weer wat meer tijd aan andere dingen kunt besteden. Veel plezier ervan.
Enneh… ook nog goeie resultaten van je examen, dus wat wil je nog meer. Je hebt er ook weer hard voor gewerkt, dus mag het ook wel.
@Mexx: Leuk, leuk >>> Alweer een optie, maar jou kennende. Hmm…
Nu TRL nog even. We blijven helpen met zoeken hoor!
@Beps: Geniet nog even van je vrije uurtjes vanaaf.
@Jac: Succes met je huiswerk en als je iets niet weet… vraag het maar gerust aan mij. lol2 Grapje hoor, want wat ik van je begreep, is het best een pittige opleiding, dus doe je best!
Ik heb verder niets te melden momenteel. Ga zo ff weer wat muziek op de i_pet van kokkie zetten, dus zo blijven we bezig.
Fijne avond all. :dag:
Bloem : kom net thuis, ga nu eten en daarna pas beginnen met pakken he, net als altijd
Lekker zeg dat de vaat al klaar was en mooie punten weer
Mexx : jij ook al een optie voor Kusa, fijn idee, kun je gewoon zeggen tot dan en ik weet uit ervaring dat dat een stuk makkelijker is
Jac : aan het huiswerk dat niet meevalt
Beps : hoe waren je koekjes gelukt ??
Roanna : mooi en bekend plaatje, dankjewel. Zal proberen niet teveel berichten te posten met een :zon02: er in hihi maar kan het natuurlijk niet beloven he