Bloem : zeker als ik nu naar buiten kijk brrrrrr ![]()
Goedemorgen.
Eindelijk kan ik weer normaal en fatsoenlijk ver weg kijken, want geen mist meer. Wel een bietje grijs en grauw nog, maar het zicht is weer terug.
@Raak: Ja, lekker hoor. Ik dacht het van de week al. Van de boventste plaats af, maar meteen weer bovenaan en kijk even… waar toe. :cheer:
@Jac: Gefelciteerd met je nichtje. Knappe prestatie voor zo’n jong ging.
@Beps: Ook gefeliciteerd met je nicht. Kan ze nu mooi scooteren.
@Bloem: Heel veel succes vandaag. Zou mooi zijn als het een baan is die je al graag wilde en dan ook nog dicht bij huis. Ik la ze draaien vandaag hoor! Toi, toi, toi.
Zo, anderen even kijken wat de voordeligste ID kaart is. Ik zou me er even in verdiepen ja, als er zoveel weer gaat veranderen.
Nu ff de koffie opdrinken en dan showeren en ff en dan even achter het een en ander bellen zoals bij de zelfde zorgverzekeraar blijven, maar via post.nl (gepensioneerd) met korting, of zo blijven als nu met korting via de Anbo/FNV, wat wel iedere maand ledengeld kost en bij post niet, dus even vragen of dat kan en hoe dat ziet. Ik heb nog wat te doen dus. ( die wachtijden aan de foon alleen al, pffff ) :mad:
Laterssssssss :dag:
Moguh!!
Uggghhh voel me echt zo verrot!!! Ben moe, alles doet zeer, hoofdpijn en tegen het misselijke aan!!! Dus hoera!! Het is pas woensdag… we mogen nog 4 dagen werken!!!
Kijk het wel even aan, kan altijd nog naar huis gaan!!!
Bloem: succes vandaag!!!
Raak: ga je al bijna?
Verder niets te melden… dus ik ga me maar even de dag door vechten!
Zo moet het ook Mexx, is elke dag opnieuw tellen tot zaterdag(of komt hij al vrijdag??)
Raak bijna weg: lekker hoor!!!
En ik,… ik zit weer klaar, mag de hele avond. Moet gaan puzzelen voor het kerstrooster(en wil het eigenlijk deze week klaar hebben) dus… BAH geen zin
Beps: nee hij komt pas zondagavond om 19uur aan!
PFFFFF ok
Ach… ik moet toch zaterdag werken… Dus kan ik zondag nog even sporten, huis schoonmaken enzo… en dan lekker op mijn gemakkie naar Schiphol! ![]()
HAHAHA op je ‘gemakkie’ naar schiphol!!!
Ga je alleen??
Mexx : ben bijnaaaaa weg hahaha, beterschap hoor
Roanna : jaja schiet nu op he, nog 2 nachtjes, vandaag oudste kleinzoon jarig dus vanmiddag en vanavond naar Nieuwegein, morgen naar mijn moeder ff gedag zeggen en dan het >>> in
Beps : jij druk met het kerstrooster invullen, succes
@raak: gefeliciteerd met je kleinzoon! En bijna bijna bijna naar de warmte.
Hiernu eindelijk eens geen mist en het zonnetje schijnt.
@beps: succes met het kerstrooster. Ik had hem al uit en een commentaar pfffff niet normaal meer.
@mexx: beterschap en jij ook bijna richting schiphol maar dan voor een andere reden.
@bloem: jij ook een dikke kus en succes!!!
ik niet veel te melden hahaha fijne dag allemaal!
@Raak: Ja, dat zag ik daarnet op FB. Ik heb hem al even gefeliciteerd via fb, als hij daar tenminste nog weleens komt. Hihihi. Jij ook gefeliciteerd hoor met je kleinzoon. Wij gaan trouwens a.s. zondag naar Nieuwegein. Op vakantievrienden bezoek nog van Spanje.
(Ben zo’n uurtje geleden in level 71 gekomen na een hele zware bevalling.) lol2 lol2
@Mexx: Jeetje toch… misschien toch ook een bietje al de zenuwen? :wub: Beterschap.
@Beps: Jij ook werkse straks en hopenlijk kom je eruit met de roosters.
Nou ik ga ff door. Belle, belle, belle. Tring, tring.:dag:
Ik hoef m alleen maar in te vullen… de boss-lady keurt m goed, en gooit m eruit dus… ik maak me niet druk haha
Beps: nee hoor, mijn pa en ma gaan mee!! Ik moet denk ik niet alleen gaan rijden, dat gaat niet goed komen! ![]()
Eindelijk mijn eticket binnen voor M. Moest er wel even over bellen, maar goed… het is er nu!! :wub:
hi ladies
ff lunchen. gesprek 1 gehad. ging wel goed maar weet niet of deze baan ook echt iets voor mij is. is toch wel iets anders. en tis best ver weg. maar goed, we wachten af. vanmiddag gesprek naast de deur voor mega leuke baan dus we zien het wel.
@ mexx nu al op van de zenuwen. hoe is het met M? net zo?
@ beps succes met je roosteren
@ jac je doet het toch nooit goed!
@ raak gefeliciteerd!
Bloem,de duimen blijven nog draaien hoor.
Mexx,dus alles nu klaar voor de komt van M?
Keek net even op s*nweb,als ik alleen met C ga krijg ik €65.00 kinderkorting en betaal ik voor 11 dagen 1170 ga je met 2 volwassenen en een kind zou ik dus voor C en mij €788.00 betalen scheelt dus best wel ![]()
Bloem: heb eigenlijk zelf nog totaal geen zenuwen…
En M. ook nog niet…
We zijn nog redelijk relaxed! ![]()
Bloemmie ik blijf duimen
TRL dat scheelt wel veel. Niet ergens een vriendin die mee wil?
Beps,nope,vriendinnen zijn allemaal gesetteld en gebonden aan de schoolvakanties ![]()
@TRL: schilt inderdaad! pffff
@bloem: duimen draaien ook hier al de gehele tijd…
Hier begon het zonnig maar de wereld word kleiner en kleiner…
Pppff ben zenuwachtig. Gatver de gatver! Focus focus focus
@trl en je moeder misschien?