Turkish Tea Time 2011

Dat kan allemaal wel, maar je laat me niet alleen naar GU gaan he!!! lol2

NEEEEEEEE ik ga/wij gaan!!!

Haha vakanties… Luxe probleem he… :wink: Ik kan ook niet kiezen waar ik heen ga van mijn tickets… Is toch erg! :smiley:

Nu best druk op het werk… dus spreek jullie later!

Weet iemand hier of je volgend jaar alleen op een paspoort naar Turkije kan of is de id ook nog goed?

kon toch altijd op een id??

Ja maar ik heb ergens gehoord dat het ging veranderen en dat vanaf volgend jaar alleen een paspoort kan,maar weet niet of dat nu officieel doorgevoerd is.

@trl
Een kennis van ons werkt bij de gemeente (burgerzaken) en die had er helemaal niets van gehoord dat een ID niet meer voldoende zou zijn.

Wel ook belangrijk: Vanaf 26 juni 2012 dienen kinderen die naar het buitenland reizen, ongeacht de leeftijd, in het bezit te zijn van een eigen paspoort. Een bijschrijving van het kind in het paspoort van een van de ouders is vanaf deze datum niet meer geldig.

Mk,oke dan zal id nog wel voldoende zijn.

Mexx,ja daarom,maar als een id dus voldoet voor turkije dan wordt het voor C een id,scheelt weer wat euro’s :wink:

Je moet even navragen inderdaad op burgerzaken, want er is iets veranderd in de ID wetgeving… Dat wel dat weet ik. En daar was inderdaad eea over. Wij hebben ook als enige in de EU een internationaal ID…
Ik zou het even navragen als ik jou was, ik ga ook opzoek

Alleen is een id straks ook niet meer zo goedkoop voor kids volgens mij…

@viva: knuffeldag!! veel plezier! Geniet er maar lekker van. Maar dat doe je vast wel!
@mexx: luxe probleem wat betreft de tickets…
@bloem: sterkte vandaag!!!
@roanna: wil niet alleen naar GU! hahaha :smiley:
@beps: druk met uitbreiding, maar laat zeker Roanna niet alleen gaan!
@MK: leuk weekend gehad!
TRL: C is goed op weg om een hele grote jongen te worden!

Ik net naar mijn nichtje geweest, moest afzwemmen voor Jip 1 en ja hoor ze is geslaagd :slight_smile:
En ze is ook hard op weg om een grote meid te worden, want overdag ook geen luier om. Ze vind het erg intressant want ja tante jac loopt regelmatig naar de wc :smiley:
En 1 jan wordt ze alweer 3…pfffff de tijd vliegt!

Hier is tot het eind van het jaar de id voor kids tot 14 jaar €9.05 dus dat valt nog mee.

Roanna : ja hoor ben geweest, geen mist wel finke files in Belgie:mad:
enne idd een heerlijk :zon02:, kon weer gewoon zonder jas weg, zalig
Viva : jij weer veel beslommeringen maar vergeet jezelf niet hoor
Trl : ik zou idd dit jaar een id voor C halen want die worden bijna zo duur dan
een gewoon paspoort
Mexx : weet niet waar ze gratis heen zal vliegen
Jac : meegeweest naar zwemmen met nichtje

hellooww ladies

ik ben weer thuis. was een beetje koortsig vandaag en wel meegelezen maar geen puf om te reageren. de hele dag al koud, rillerig en toch gloeiend hoofd. was een zware dag, ga er verder niet inhoudelijk op in, maar beetje emotioneel instabiel.

wel een klapper om mee te eindigen, heb gesolliciteerd op een soort van geweldige droombaan in mijn woonplaats en daar mag ik morgen op gesprek. heb morgen en donderdag ook nog andere gesprekken maar daar mankeert allemaal wel wat aan, maar deze is echt wat ik wil. igg kennismaken en kijken of het klopt dat ik die baan wil. ben best ook wel een beetje zenuwachtig, maar vooral erg happy. dus ga morgen knallen!

sorry voor de ego maar vind jullie allemaal onwijs lief :kus:

Mijn nichtje(de jongste) vandaag geslaagd voor haar brommer rijbewijs…pffff nu dus een scooter kopen

Ik thuis, geen bijz luf ya all…
Trusten vast

(Bloemmie Denk aan je!!!)

Bloem : klinkt goed en hoop voor jou dat het ook echt zo goed is en dat je die baan krijgt :kus:
Beps : leuk voor je nichtje, :slapen: lekker

goedemorgen vanuit een klein wereldje

Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda